Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
xena
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Bericht door xena » 23 dec 2011 16:32

Bijna een maandje samen met een supertof meisje! :love:

Stevieboy
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Stevieboy » 23 dec 2011 20:35

Meer en meer 'happy' single :)

analyse
Experienced user
Experienced user

Bericht door analyse » 23 dec 2011 20:52

Josie schreef:
Laysiv schreef:
Josie schreef:Still single, en ik vraag me af of ik het mezelf niet te moeilijk maak...
Nuja, moet mezelf ook niet wijs maken dat ik verliefd ben op haar. Dan kun je mensen kwetsen. Ik weet het gewoon niet, tijd wijst het wel uit zeker.

Pfft. Die tijd, ik word het een beetje beu.
Op den duur leer je er wel mee omgaan. Maar het is niet simpel, dat niet. (:
Vooral niet zoeken, maar gevonden worden, is nog altijd de enigste raad die ik kan geven.
Ik werd gevonden, al weet ik gewoon niet echt of het is door de persoon die ik nodig heb... Twijfel is geen goede basis denk ik dan.
Volledig mee eens: twijfel is geen goede basis...

OT: single. Gefrustreerd. Af en toe.
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 dec 2011 14:06

Ik vier Oudejaar niet meer samen met love interests want het geeft blijkbaar een negatieve afloop achteraf.

Bijgeloof enzo. 8)
Fluctuat nec mergitur

ThinkPinkMathias
New user
New user

Bericht door ThinkPinkMathias » 24 dec 2011 21:12

Single :/

Mag ook zelden uitgaan van me ouders :/ laat staan dat ik zou zeggen dat ik naar holebi fuif ofzo gaan :/ nouja ze weten het nog niet
Take life as it comes, in many ways like love comes in my forms!

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 25 dec 2011 03:19

Still single en met die feestdagen komt daar af en toe frustratie bij. Zeker omdat ik de enige single in mijn familie ben en als je iedereen dan "happy" ziet met vriend of vriendin...

De meeste frustraties door het single-zijn worden gelukkig meestal 'verdrongen' omdat ik een vrij druk leven heb. Ik hoop in 2012 toch iets meer geluk te hebben in de liefde dan dit jaar. Dit jaar heeft dit vooral voor pijn en frustratie gezorgd.
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

Pol Morris
Regular user
Regular user

Bericht door Pol Morris » 25 dec 2011 03:46

Ik ga binnenkort serieus omhoog schijten denk ik.

Eindeloos
Senior user
Senior user

Bericht door Eindeloos » 26 dec 2011 17:32

Kletmarjet schreef:Still single en met die feestdagen komt daar af en toe frustratie bij. Zeker omdat ik de enige single in mijn familie ben en als je iedereen dan "happy" ziet met vriend of vriendin...
Dit kennen we maar al te goed...
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky

analyse
Experienced user
Experienced user

Bericht door analyse » 26 dec 2011 19:16

Eindeloos schreef:
Kletmarjet schreef:Still single en met die feestdagen komt daar af en toe frustratie bij. Zeker omdat ik de enige single in mijn familie ben en als je iedereen dan "happy" ziet met vriend of vriendin...
Dit kennen we maar al te goed...
Ik had het er gisteren precies toch ook wat lastig mee...
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 26 dec 2011 19:49

Ik heb daar juist geen probleem mee, tijdens de feesten denk daar weinig aan. Het is meer in het dagelijks leven en natuurlijk sint-valentijn (blijft commercieel maar single-awareness day vieren ipv sint-valentijn is ni echt leuk) dat het moeilijk is.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 26 dec 2011 20:59

Daluicis schreef:Single.

Ik zou wel graag een lief hebben. En ik heb wel een aantal aardige jongens tegenkomen. Maar voor de één of andere reden geraak ik niet meer verliefd.

Dit is nu al een tijdje zo. Het maakt me ietwat ongerust ook.
Ik herken mezelf in deze zaken. In liefde gebruik ik volgens mij te vaak mijn verstand en voor liefde moet je je af en toe durven losser laten.

Maar goed, de laatste tijd verschillende leuke jongens leren kennen. Ik zou graag hun gedachten willen weten waardoor ik me een verliefdheid durf gunnen.
Rendez-vous!

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 26 dec 2011 21:10

Het leukste aan single zijn is dat alles altijd en overal kan gebeuren. Van die potentiële en grotendeels imaginaire heetheid van mijn bestaan ben ik nu al bijna een jaar aan het genieten.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 26 dec 2011 21:31

Glamourgirl_10 schreef:Het leukste aan single zijn is dat alles altijd en overal kan gebeuren. Van die potentiële en grotendeels imaginaire heetheid van mijn bestaan ben ik nu al bijna een jaar aan het genieten.
d(^_^d)

zap
Forum addict
Forum addict

Bericht door zap » 27 dec 2011 13:01

5.5 jaar dus inmiddels :o

Als ik zo eens rond hoor, blijkt dit toch een moeilijke 'grens' te zijn, maar bon, het zal nog wel een tijdje duren zeker? :roll:
Jag söker ett ord som innebär vem du är.

cestlavie
New user
New user

Bericht door cestlavie » 27 dec 2011 15:01

JonathanVG schreef:

Ik zou wel graag een lief hebben. En ik heb wel een aantal aardige jongens tegenkomen. Maar voor de één of andere reden geraak ik niet meer verliefd.

Ik herken mezelf in deze zaken. In liefde gebruik ik volgens mij te vaak mijn verstand en voor liefde moet je je af en toe durven losser laten.

Maar goed, de laatste tijd verschillende leuke jongens leren kennen. Ik zou graag hun gedachten willen weten waardoor ik me een verliefdheid durf gunnen.
Ik heb het omgekeerde voor. Vanaf dat ik iemand ontmoet die mij aanstaat laat ik mij compleet los gaan en schrik ik mensen af en dan ben ik natuurlijk gekwetst. Ik zou het rationeler kunnen aanpakken maar het is nu ook niet dat ik om de haverklap iemand ontmoet die mij aanstaat en daar ligt het probleem. Ik ben dan zo blij dat ik eindelijk iemand leuk gevonden heb dat ik veel te vlug wil gaan.

OT: al maanden single en ietwat op zoek

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 27 dec 2011 15:40

cestlavie schreef:
JonathanVG schreef:

Ik heb het omgekeerde voor. Vanaf dat ik iemand ontmoet die mij aanstaat laat ik mij compleet los gaan en schrik ik mensen af en dan ben ik natuurlijk gekwetst.
Dat durf ik pas doen als ik wat gedronken heb. Ik zie ook dat op fuiven vele mensen in die toestand zitten. Jij hebt gewoon geen alcohol nodig, wat goed is. :D Uiteraard zijn beide uitersten niet aan te raden voor een relatie, gezien jouw langdurige singlestatus. ;)
Rendez-vous!

cestlavie
New user
New user

Bericht door cestlavie » 27 dec 2011 19:11

JonathanVG schreef: Dat durf ik pas doen als ik wat gedronken heb. Ik zie ook dat op fuiven vele mensen in die toestand zitten. Jij hebt gewoon geen alcohol nodig, wat goed is. :D Uiteraard zijn beide uitersten niet aan te raden voor een relatie, gezien jouw langdurige singlestatus. ;)
Ik bedoelde niet dat ik zomaar mensen durf aan te spreken he tenzij op café dan :p. Maar ik bedoelde eerder dat ik die persoon dan super graag begin te hebben terwijl ik die eigenlijk amper ken. Ik begin heel vlug te denken dat het missch mijn toekomstige kan zijn. Dat beeld wordt erna wel wat afgebroken, maar is wel een goede basis :p. Alleen moet ik mij in begin wat koest houden wat soms moeilijk is voor mij, zeker wanneer ik gedronken heb dan ben ik veel te emotioneel.

Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Mevrouw Burton » 27 dec 2011 21:04

cestlavie schreef:
JonathanVG schreef: Dat durf ik pas doen als ik wat gedronken heb. Ik zie ook dat op fuiven vele mensen in die toestand zitten. Jij hebt gewoon geen alcohol nodig, wat goed is. :D Uiteraard zijn beide uitersten niet aan te raden voor een relatie, gezien jouw langdurige singlestatus. ;)
Ik bedoelde niet dat ik zomaar mensen durf aan te spreken he tenzij op café dan :p. Maar ik bedoelde eerder dat ik die persoon dan super graag begin te hebben terwijl ik die eigenlijk amper ken. Ik begin heel vlug te denken dat het missch mijn toekomstige kan zijn. Dat beeld wordt erna wel wat afgebroken, maar is wel een goede basis :p. Alleen moet ik mij in begin wat koest houden wat soms moeilijk is voor mij, zeker wanneer ik gedronken heb dan ben ik veel te emotioneel.
Hah, ik heb ook da probleem dat ik te snel denk dat het mijn toekomstige is xD

Neska
New user
New user

Bericht door Neska » 28 dec 2011 19:17

al een hele tijd single :-?

ans
New user
New user

Bericht door ans » 29 dec 2011 00:11

gefrustreed: momenteel nee
getrouwd: nee
verloofd: nee
verliefd: nee, al zou het wel fijn zijn om hier ja op te antwoorden
vrijgezel: ja
zoekend: mmm, ja en nee

Gesloten