Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Glamourgirl_10
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: Zoekende, vrijgezel, verl(ie)(oo)fd, getrouwd, gefrustreerd?

Bericht door Glamourgirl_10 » 29 nov 2011 21:42

Sinds ik begrijp dat liefde even ingewikkeld en ondoorzichtig is als vormeloos, amoreel en conditioneel ben ik een veel rustiger mens. En ook wel gelukkiger, denk ik. Er zou veel meer verliefdheid en L zijn als mensen niet konden praten.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

The_ Future
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door The_ Future » 29 nov 2011 22:07

Veel twijfels.. Och ja ik zie wel.. :D

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 29 nov 2011 22:10

Onverwoordbaar, onvoorstelbaar, onbegrijpbaar, verschrikkelijk hard verliefd! :love:
En het doet ook evenveel pijn! :supersad:
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

josie_something
New user
New user

Bericht door josie_something » 29 nov 2011 22:49

JustMe_ schreef:
naamloos schreef:Bijna 20 jaar single, jolijt!

Spoiler! :
:(
"17" schrijf ik daar, en ik voel me net hetzelfde!
Heb wel eens korte relaties gehad met jongens (lees: meestal gemiddeld 1 uur lang) een aantal jaren geleden, maar dat tel ik niet mee natuurlijk!
Het lastige is ook dat als ik zeg dat ik op meisjes val iedereen vraagt: 'Ah zo, heb je al een relatie gehad met een meisje?'. Als ik dan 'nee' zegt nemen ze me al niet meer serieus, want je kan pas zeggen dat je lesbisch bent als je al echte lesbische relaties hebt gehad (echt waar, zo denken veel mensen in mijn omgeving).
aw, zo herkenbaar :( *wentelt zich in zelfmedelijden*
Me and Josie on a trip to the moon
We're out of our minds
I guess eternity's soon
We're happy to hover through the darkness and light
We understand it's alright

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 30 nov 2011 20:43

josie_something schreef:
JustMe_ schreef:

Spoiler! :
Heb wel eens korte relaties gehad met jongens (lees: meestal gemiddeld 1 uur lang) een aantal jaren geleden, maar dat tel ik niet mee natuurlijk!
Het lastige is ook dat als ik zeg dat ik op meisjes val iedereen vraagt: 'Ah zo, heb je al een relatie gehad met een meisje?'. Als ik dan 'nee' zegt nemen ze me al niet meer serieus, want je kan pas zeggen dat je lesbisch bent als je al echte lesbische relaties hebt gehad (echt waar, zo denken veel mensen in mijn omgeving).
Moh, hier is een knuffel nodig.
-zwiert er enkele-
:hugs:
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Salomon

Bericht door Salomon » 02 dec 2011 17:54

Vandaag 10 maanden samen met mijn grote liefde :love:
Spoiler! :
hoewel dat niet onze officiële versie is :roll:

nomeis

Bericht door nomeis » 03 dec 2011 18:35

Mijn lief is echt mijn rots. Hoe cliché dat ook mag klinken.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 04 dec 2011 22:16

JustMe_ schreef:Onverwoordbaar, onvoorstelbaar, onbegrijpbaar, verschrikkelijk hard verliefd! :love:
En het doet ook evenveel pijn! :supersad:
² ik kon het niet beter verwoorden en :hugs: voor hierboven :p
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

FlorianS
New user
New user

Bericht door FlorianS » 05 dec 2011 22:50

Morgen 2 maandjes samen met m'n geweldige jongen! :love:
'Death in cadence, striking a tomb with his heel...'

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 06 dec 2011 12:51

Het gaat zo snel, en het voelt zo goed. En duusd hartjes! :love:

(Wat een vrouw, dat lief van mij!)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

dramaqueen_noukie
New user
New user

Bericht door dramaqueen_noukie » 06 dec 2011 17:51

verliefd, tot over mijn oren!!! maar hij is oh zo onbereikbaar en het is oh zooo fout!!!! niet in het minst omdat ik al in een relatie zit!!!! ik heb het gevoel dat ik krankzinning word! kan je eigenlijk gek worden van een gebroken hart? het is in elk geval niet meer leefbaar, maar ik heb gekozen, ik blijf bij mijn beslissing, hoe godvergeten veel ik ook van die ander hou en hoeveel mijn hart en hoofd mij vervloeken en hoe verdomd veel pijn het ook doet!!!
xxx
only you can make me whole again !!!

lynn__
Regular user
Regular user

Bericht door lynn__ » 06 dec 2011 22:29

dramaqueen_noukie schreef:verliefd, tot over mijn oren!!! maar hij is oh zo onbereikbaar en het is oh zooo fout!!!! niet in het minst omdat ik al in een relatie zit!!!! ik heb het gevoel dat ik krankzinning word! kan je eigenlijk gek worden van een gebroken hart? het is in elk geval niet meer leefbaar, maar ik heb gekozen, ik blijf bij mijn beslissing, hoe godvergeten veel ik ook van die ander hou en hoeveel mijn hart en hoofd mij vervloeken en hoe verdomd veel pijn het ook doet!!!
xxx
je kan echt wel gek worden van een gebroken hart
en het kan ook echt zoveel pijn doen...
Draco dormiens nunquam titillandus

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 06 dec 2011 23:32

lynn__ schreef:
dramaqueen_noukie schreef:verliefd, tot over mijn oren!!! maar hij is oh zo onbereikbaar en het is oh zooo fout!!!! niet in het minst omdat ik al in een relatie zit!!!! ik heb het gevoel dat ik krankzinning word! kan je eigenlijk gek worden van een gebroken hart? het is in elk geval niet meer leefbaar, maar ik heb gekozen, ik blijf bij mijn beslissing, hoe godvergeten veel ik ook van die ander hou en hoeveel mijn hart en hoofd mij vervloeken en hoe verdomd veel pijn het ook doet!!!
xxx
je kan echt wel gek worden van een gebroken hart
en het kan ook echt zoveel pijn doen...
en het rare is dat dat echt pijn doet, dat voel totaal niet als iets fysiek hé, maar echt er recht in. Bij mij toch :P

OT: vrijgezel maar hopend :love:
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

dramaqueen_noukie
New user
New user

Bericht door dramaqueen_noukie » 07 dec 2011 13:51

@vorvzakon1: ja het doet inderdaad letterlijk pijn! ik heb pijn in mijn hart als ik naar zijn foto kijk, aan hem denk, eigenlijk heel de tijd! kheb ook gewoon geen lucht bij momenten, zoiets als een paniekaanval ofzo. dit is absoluut niet meer normaal! het is nu 7 maanden bezig en in plaats van dat het beter gaat, wordt het absoluut slechter, ik voel mij met de dag miserabeler en heb het gevoel dat ik doodga zonder hem, hij is mijn zuurstof maar het kan niet en mag niet dus er zit niks anders op dan hopen en bidden dat ik hem ooit kan vergeten, al vrees ik daar een beetje voor! verliefd zijn is mooi, heel mooi zelfs, maar niet op deze manier! op deze manier is het gewoon de hel!!!!
xxx

lynn__
Regular user
Regular user

Bericht door lynn__ » 07 dec 2011 14:28

josie_something schreef:
JustMe_ schreef:

Spoiler! :
18 en singel..
Draco dormiens nunquam titillandus

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 07 dec 2011 14:37

dramaqueen_noukie schreef:@vorvzakon1: ja het doet inderdaad letterlijk pijn! ik heb pijn in mijn hart als ik naar zijn foto kijk, aan hem denk, eigenlijk heel de tijd! kheb ook gewoon geen lucht bij momenten, zoiets als een paniekaanval ofzo. dit is absoluut niet meer normaal! het is nu 7 maanden bezig en in plaats van dat het beter gaat, wordt het absoluut slechter, ik voel mij met de dag miserabeler en heb het gevoel dat ik doodga zonder hem, hij is mijn zuurstof maar het kan niet en mag niet dus er zit niks anders op dan hopen en bidden dat ik hem ooit kan vergeten, al vrees ik daar een beetje voor! verliefd zijn is mooi, heel mooi zelfs, maar niet op deze manier! op deze manier is het gewoon de hel!!!!
xxx
Heel herkenbaar al hoop ik dat ik binnen 7 maanden er met samen ben ofwel dat de pijn toch al wat overgegaan is. Ik heb het hem wel al verteld dat ik verliefd op hem ben en dat deed goed. Hij heeft het goed opgenomen. Dat zorgt er voor dat het naar mijn gevoel beter is, een negatieve reactie zorgt voor een negatiever effect waarschijnlijk maar soms doet het meer pijn dan anders, bij mij toch. Maar het is iets constant :S
een dikke knuffel :hugs: :hugs: :hugs:

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 07 dec 2011 14:37

dubbel gepost sorry

dramaqueen_noukie
New user
New user

Bericht door dramaqueen_noukie » 07 dec 2011 16:05

hey
diegene waar ik dit voor voel weet het ook, ik heb hem een brief gestuurd en we hebben daarna gepraat, al is het niet duidelijk wat hij voel(de) voor mij...
maar het kan en mag zowiezo niet!!! en niet alleen omdat ik al een vriend en dochter heb. hij was nl mijn dramatherapeut... maar echt, dit heb ik van m'n leven nog niet gevoeld en ik kan zeggen dat ik al hevig verliefd ben geweest, maar dit slaat alles!!! ik weet niet of ik hem nog eens moet bellen ofzo zoals mijn huidige psychologe mij aanraad maar ik kan het gewoon niet, ik ben bang dat ik alles fout ga zeggen en doen en dat hij mij dan helemaal als hopeloos en zielig beschouwt of nog erger , ik sta echt niet voor mezelf in dan!!! ik ben zo bang dat hij toch de Ware is maar ik kan mijn vriend en dochter toch ni achterlaten? al voel ik mij zo zalig als hij in mijn buurt is, laat hij mij voelen dat ik wel iets waard ben enz ik kan het ni, ik kan mijn vriend ni achterlaten! wij hebben samen zoveel meegemaakt, zo hard gevochten voor elkaar, ik durf dat ni opgeven, al weet ik dat het uitzichtloos is, dat we uiteindlijk toch uiteen gaan groeien, misschien door dit, misschien door iets anders, we zijn gewoon zo verschillend en hebben bijna niks gemeen met elkaar terwijl dat met die andere dat het plaatje gewoon klopt! wij houden van dezelfde muziek, films, hebben dezelfde hobby's, zijn gewoon allebei een beetje gek en extravert enz ik weet het gewoon ni meer!!! het is zoals dat liedje van westlife (ja ik weet het, ik ben te oud voor westlife) but if i let you go, i will never know, what my life would be, holding you close to me, will i ever see you smiling back at me? how will i know if i let you go? en i am too shy to ask i am too proud too lose!!! ik kan geen kant meer op, I am stuck! wat moet ik in hemelsnaam doen om hem te kunnen laten gaan? om hem los te laten? om dit niet meer te voelen? ik WIL dit ni meer!!!!
ja ik weet het ik ben wanhopig, maar het is gewoon ondraaglijk!!!
xxx

Technetium
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Technetium » 07 dec 2011 18:22

Bíjna 23 maand met mijn kruising tussen superman en Joseph Gordon-Levitt!

:love:
Lawstudent schreef:Technetium en lief, nog geen mooier koppeltje gevonden dan jullie!

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 07 dec 2011 20:05

Niet in iemands armen liggen. Het zou wel mogen :(
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Gesloten