in de war

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
eithnec
New user
New user
Geslacht: Vrouw

in de war

Bericht door eithnec » 11 okt 2011 14:42

hoi, ik melde me hier aan omdat ik nogal in de war ben met mezelf gewoon ja ik ben destijds nogal gekwetst in vorige relaties met mannen en ook op sexueel vlak liep het nooit zoals het zou moeten nu probeer ik opnieuw uit te gaan maar ik stuur ze steeds weer weg omdat ik blokkeer bij fysieke aanraking of kus of als een man verder wil. ik moet ook bekennen dat ik me beter voel als ik met men vriendinnen weg ga maar echt gevoelens voor een vrouw heb ik bij mijn weten nog niet gehad. ik wil wel verder met men leven maar weet het even niet meer zo ik ben het nu even kwijt mijn verhaal ik hoop echt dat er hier nog mensen zijn die het even niet meer weten en mijn verhaal delen
groetjes
eithnec
puur op het gevoel

El.
New user
New user

Re: in de war

Bericht door El. » 11 okt 2011 18:43

hallo,
je komt er wel uit hoor!
en als je nood hebt aan een babbel, je weet me zitten!
^x^
C E S O I R
O N V A
D A N S E R

Pimcake
Regular user
Regular user

Re: in de war

Bericht door Pimcake » 12 okt 2011 11:32

Ja, moet niet gemakkelijk zijn... Zou zeggen, neem je tijd om uit te zoeken hoe je je voelt. Op een dag kom je per toeval iemand tegen en zal de klik wel komen..
Als die negatieve ervaringen met die mannen je blokkeren, kan je ook eens naar een psycholoog gaan ofzo... Mss komt dan het een of het ander boven drijven of kan je die negatieve ervaringen gewoon verwerken. Zou mezelf zeker niet forceren in een bepaalde richting en je tijd nemen...
Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten...

Gesloten