horoscoop: Feiten of bedrog

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Welk horoscoop zijn jullie?

Ram
3
5%
Stier
8
14%
Tweeling
8
14%
Kreeft
2
4%
Leeuw
4
7%
Maagd
3
5%
Weegschaal
6
11%
Schorpioen
4
7%
Boogschutter
4
7%
Steenbok
3
5%
Waterman
6
11%
Vissen
6
11%

Totaal aantal stemmen: 57

JustMe_
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: horoscoop: Feiten of bedrog

Bericht door JustMe_ » 28 nov 2011 22:39

dDelusional schreef:Ik heb zo goed als niks gemeen met wat ze zeggen over mijn sterrenbeeld, dus ik weet niet wat ik ervan moet geloven... :p
Wat is jouw sterrenbeeld dan? :)

Oh trouwens voor iedereen: geloof het of niet, maar ik had Stilicho's sterrenbeeld (Stier) juist geraden :D
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 29 nov 2011 19:19

Gewoon om eventjes de score te schrijven: Tot nu toe is er een meerderheid van holebi's te zien met de sterrenbeeld Stier en Tweeling gevolgd door Waterman en Vissen.

@JustMe_: Ik kan wel geloven dat je het goed hebt geraden. De karaktertrekken van de sterrenbeelden, vind ik, vrij gelijkend met de personen van die sterrenbeelden. Maar zover om in horoscoop te gaan geloven, dat laat ik aan anderen over.

Wel een leuke spel om de andere hun sterrenbeeld te raden :D
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

-Yannis-

Bericht door -Yannis- » 29 nov 2011 19:25

Gewoon zever in pakjes. Laat ons als voorbeeld de ram nemen:) Dus duizenden rammen zullen hetzelfde meemaken? De onzekere Greetje, de zelfzekere Anitake, de stoere macho Sven zullen allemaal deze week hun grote liefde ontmoeten. Onzekere Greetje is heel haar leven onzeker en dan ga je me vertellen dat zij die week op vrijersvoeten zal gaan? Yeah right...

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 29 nov 2011 19:48

Lawstudent schreef:Gewoon om eventjes de score te schrijven: Tot nu toe is er een meerderheid van holebi's te zien met de sterrenbeeld Stier en Tweeling gevolgd door Waterman en Vissen.

@JustMe_: Ik kan wel geloven dat je het goed hebt geraden. De karaktertrekken van de sterrenbeelden, vind ik, vrij gelijkend met de personen van die sterrenbeelden. Maar zover om in horoscoop te gaan geloven, dat laat ik aan anderen over.

Wel een leuke spel om de andere hun sterrenbeeld te raden :D
Ik geloof inderdaad ook niet in horoscopen hoor :wink:
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 30 nov 2011 23:15

JustMe_ schreef:
dDelusional schreef:Ik heb zo goed als niks gemeen met wat ze zeggen over mijn sterrenbeeld, dus ik weet niet wat ik ervan moet geloven... :p
Wat is jouw sterrenbeeld dan? :)

Oh trouwens voor iedereen: geloof het of niet, maar ik had Stilicho's sterrenbeeld (Stier) juist geraden :D
Ik ben Ram. Maar misschien ben ik toch stiekem een Stier omdat dat maar een week scheelt? :D Of misschien zijn er nog tientallen kenmerken van een Ram die ik nog niet ken, kan ook!

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 01 dec 2011 00:26

Bedrog. Het is door mensen bedacht, gewoon een verzinsel. En als je het leest over ''jezelf'' ga je natuurlijk vergelijkingen zoeken. Zo kan er altijd wel toevallig ''iets'' zijn. Zolang je maar er naar zoekt.

Dat mensen er nog voor zouden betalen is al helemaal idioot. :roll:
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Daluicis
Senior user
Senior user

Bericht door Daluicis » 01 dec 2011 00:37

Ik geloof totaal niet in horoscopen. Ik lees ze wel. En soms hoop ik dat ze zouden uitkomen, als het toffe aangename dingen zijn. Maar wie wil nu geen aangename toffe dingen meemaken?

Het staat trouwens mensen vrij om mijn sterrenbeeld te raden. Altijd leuk.

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 01 dec 2011 00:49

Daluicis schreef:Het staat trouwens mensen vrij om mijn sterrenbeeld te raden. Altijd leuk.
²
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 01 dec 2011 16:58

Delta. schreef:
Daluicis schreef:Het staat trouwens mensen vrij om mijn sterrenbeeld te raden. Altijd leuk.
²
3 :D
Spoiler! :
Al zou het goed kunnen dat ik het al ergens verklapt heb :P
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Gesloten