horoscoop: Feiten of bedrog

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)

Welk horoscoop zijn jullie?

Ram
3
5%
Stier
8
14%
Tweeling
8
14%
Kreeft
2
4%
Leeuw
4
7%
Maagd
3
5%
Weegschaal
6
11%
Schorpioen
4
7%
Boogschutter
4
7%
Steenbok
3
5%
Waterman
6
11%
Vissen
6
11%

Totaal aantal stemmen: 57

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

horoscoop: Feiten of bedrog

Bericht door Lawstudent » 02 okt 2011 00:05

Hey

Wanneer ik een krant bemachtig kijk ik altijd wel naar de horoscoop om te zien wat mijn dag brengt. Altijd grappig om te lezen. Nu vroeg ik me af of er anderen de horoscoop lezen? Nemen jullie het serieus op of kunnen jullie erom lachen? Of vinden jullie dit ronduit belachelijk?

Ook wil ik wel weten welk horoscoop jullie hebben. Misschien is er een bepaalde horoscoop die meer holebi's heeft dan anderen :roflmao:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

DirtySong
Regular user
Regular user

Re: horoscoop: Feiten of bedrog

Bericht door DirtySong » 02 okt 2011 12:57

Horoscopen zijn altijd leuk om te lezen, vooral als je een goede horoscoop hebt voor de komende week :D

Aquarius

Bericht door Aquarius » 02 okt 2011 16:32

Ik hoop serieus dat er niemand is die er echt in gelooft want die daalt dan drastisch in mijn achting...meestal lees ik ze aan het einde van de dag, als ik ze al zie, en dan kijk ik na in welke mate het in de buurt kwam :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 okt 2011 18:20

Dat is altijd zodanig opgestld dat er wel altijd iets op jou betrekking heeft, maar altijd leuk om 's avonds eens te lezen of daags nadien die van de vorige dag en dan na veel metaforen en "hmmms" en "ooh ja een beetje zo's" en wat schuiven, interpreteren, relativeren of overdrijven toch de helft op je dag van toepassing laten zijn :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 02 okt 2011 21:34

Lawstudent schreef:Ook wil ik wel weten welk horoscoop jullie hebben. Misschien is er een bepaalde horoscoop die meer holebi's heeft dan anderen :roflmao:
Je bedoelt: "welk sterrenbeeld".

Ik ken geen enkel zinnig mens die hier belang aan hecht...

Faust
New user
New user

Bericht door Faust » 03 okt 2011 10:19

Ik vind dat grappig om te lezen, maar er klopt nooit iets van :P
The illusion which exalts us is dearer to us than ten thousand truths.

Crow
New user
New user

Bericht door Crow » 05 okt 2011 11:01

Horoscopen zijn gewoon grappig om te lezen. Tot nu toe heb ik nog maar één keer een uitspraak gelezen die waar was. ' Er komt een bom geld je richting uit...' Diezelfde dag moest ik de administratie rond onze wafeltjesverkoop in orde brengen. Veel geld gezien dus, maar 't was wel niet voor mij. :lol:

metalhead94
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door metalhead94 » 07 okt 2011 20:57

nu jah, ik geloof niet echt wat ze vertellen in de horoscoop in zo van die boekjes. Maar wat ik wel geloof is zo van die algemene dingen die ze zeggen over een bepaald sterrenbeeld. Zoals vb, de tweeling heeft 2 gezichten. Ik ben tweeling en ik ken een paar andere en bij de meeste klopt da wel. Ze kunnen heel lief zijn, maar langs de andere kant ook heel 'venijnig'. Maar daar kan je dan op antwoorden dat dat op iedereen toepasbaar kan zijn.
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

Little_C
Regular user
Regular user

Bericht door Little_C » 09 okt 2011 18:38

Ik lees men horoscoop wel maar ik geloof er niet in ik vind het gewoon zever maar het is wel grappig om te lezen wat je zou gaan 'meemaken'
But there's something deep in my soul,
That keeps me believing in my goal.
And all the hope all around me,
As keeps me believing in me

Sharon
New user
New user

Bericht door Sharon » 09 nov 2011 11:28

Hehe, ik lees mijn horoscoop ook wel uit curiositeit, niet omdat ik er belang aan hecht of er werkelijk in geloof. Uiteindelijk beschrijft men steeds zo'n ongespecificeerde algemeenheden, dat er sowieso wel 'iets' op jou van toepassing was of zal zijn.
Het leven is een toneelstuk waar we niet hebben kunnen voor repeteren. Zing, lach, dans, bemin en beleef elk moment van je leven zo intens mogelijk, vóór het doek valt en het toneelstuk eindigt zonder applaus ... (Charlie Chaplin)

J-La
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door J-La » 09 nov 2011 11:57

Leuk om de dagelijkse horoscoop te lezen en eens goed te lachen :lol:

Wat de algemene kenmerken betreft van Tweelingen: daar kan ik me meestal wel redelijk goed in herkennen. Maar eigenlijk hecht ik weinig belang aan sterrentekens.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 09 nov 2011 15:53

Ik vind het zelfs niet grappig.
A church in ruin...

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 09 nov 2011 16:41

Die horoscopen zijn echt gewoon onzin! Ik ken iemand die voor een tijdschrift werkt, en zij zegt dat ze die horoscopen ook gewoon maar elke week verzinnen :o

Maar in de beschrijvingen van de sterrenbeelden geloof ik wel. Mijn persoonlijkheid komt namelijk helemaal overeen met mijn sterrenbeeld, en dat van personen die ik ken ook. Dan kan je natuurlijk zeggen dat dat komt omdat alleen de gelijkenissen je opvallen. Maar is het dan niet vreemd dat ik bij anderen, nadat ik ze een tijdje ken, meteen kan raden wat hun sterrenbeeld is (zonder dat ik hun geboortedatum ken)?
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 09 nov 2011 21:27

Believers, laten we een spelletje spelen: wie raadt adhv mijn berichten van de laatste maand mijn sterrenbeeld?

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 10 nov 2011 20:06

Stilicho schreef:Believers, laten we een spelletje spelen: wie raadt adhv mijn berichten van de laatste maand mijn sterrenbeeld?
I'll try :wink:
Maar denk niet dat dat gaat lukken hoor, er zijn altijd uitzonderingen, en via internet is het wel héél moeilijk te raden!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 10 nov 2011 21:35

JustMe_ schreef:
Stilicho schreef:Believers, laten we een spelletje spelen: wie raadt adhv mijn berichten van de laatste maand mijn sterrenbeeld?
I'll try :wink:
Maar denk niet dat dat gaat lukken hoor, er zijn altijd uitzonderingen, en via internet is het wel héél moeilijk te raden!
Heb toch even bij je berichten gekeken en geprobeerd iets te raden.

Je komt me over als een stier op één of andere manier.. dit vooral omdat je volgens mij wel graag 'mooie' dingen rond je hebt en je een levensgenieter bent. En je bent standvastig en volhardend, denk ik.. en je bekritiseerd graag heb ik het gevoel. Je bent denk ik ook wel gevoelig en houdt van kunst, wat ook een stier-eigenschap is.

Maar dat avontuurlijke zit me dan wat dwars.. ik lees overal dat je zo'n enorme reiziger bent en dan past het element 'vuur' je beter. Daarom denk ik ook wel aan een ram of een boogschutter. Die zijn erg energiek, avontuurlijk, en ook standvastig en volhardend. Maar die zijn niet zo gevoelig en bezig met kunst en literatuur..

Trouwens, de eigenschappen die ik opnoem komen in me op als ik je berichten lees en komen overeen met een bepaald sterrenbeeld. Voor de rest probeer ik gewoon een beetje mijn gevoel te volgen. Het kan dus zijn dat ik er TOTAAL naast zit (qua eigenschappen en/of sterrenbeeld), want ik ken jou ook helemaal niet persoonlijk. En sowieso is iedereen erg verschillend en kan je niet zomaar een paar eigenschappen en dan ineens ook een sterrenbeeld op iemand plakken. Maar je vroeg er om, dus heb ik het geprobeerd :) Een vriendin van me is trouwens een stier en houdt ook van reizen, literatuur, geschiedenis, talen en muziek.. dat was dus een beetje een overeenkomst.

Cloud
Regular user
Regular user

Bericht door Cloud » 10 nov 2011 23:05

Ach, ik geloof er wel een beetje in
Heb me wel altijd afgevraagd hoe ze zoiets precies berekenen/verzinnen
I am too fond of reading books to care to write them.

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 10 nov 2011 23:14

Ik lees die van mij elke week. Het mag dan misschien niet echt zijn, maar ik moet wel naar iets kunnen toeleven hé.. toch? :)

analyse
Experienced user
Experienced user

Bericht door analyse » 11 nov 2011 20:33

Sharon schreef:Hehe, ik lees mijn horoscoop ook wel uit curiositeit, niet omdat ik er belang aan hecht of er werkelijk in geloof. Uiteindelijk beschrijft men steeds zo'n ongespecificeerde algemeenheden, dat er sowieso wel 'iets' op jou van toepassing was of zal zijn.
²
call me easy, say i'm strong..
Love me my way, it ain't wrong...

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 28 nov 2011 21:46

Ik heb zo goed als niks gemeen met wat ze zeggen over mijn sterrenbeeld, dus ik weet niet wat ik ervan moet geloven... :p

Gesloten