Mezelf moed inpraten naar VG te gaan...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Mezelf moed inpraten naar VG te gaan...

Bericht door PieceOfMyHeart » 26 sep 2011 21:00

Ik ben mezelf al 2 weken moed in aan het praten om naar de introductieactiviteit van Verkeerd geparkeerd in Gent te gaan... Ben bang dat ik op t laatste moment toch de bus naar huis zal nemen... Klinkt echt zo belachelijk, vooral aangezien ik anders alles alleen aandurf...

Zijn er nog mensen die echt schrik hebben om naar een activiteit te gaan?
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

appelfien

Re: Mezelf moed inpraten naar VG te gaan...

Bericht door appelfien » 27 sep 2011 00:24

Dag PieceOfMyHeart,

Ik denk dat je zeker niet de enige bent die dat heeft. Op het intromoment voor de activiteit zullen veel nieuwe mensen komen die ook nog niemand kennen. Misschien lijkt het nu wat lastig, maar als je eenmaal de stap gezet hebt zal het een pak van je hart zijn.
Ik kan het je alleen maar aanraden. Ik heb zelf drie jaar geleden diezelfde stap moeten zetten van mezelf en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Als je nog vragen zou hebben, mag je me altijd een pb sturen :)

Groetjes,
appelfien

(We staan trouwens woensdag op de Student Kick-Off in Gent. Kom gerust even langs, misschien is die stap voor jou iets minder groot.)

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 27 sep 2011 07:52

2 jaar geleden durfde ik alleen maar een paar keer naar het VG standje kijken bij het voorbijlopen :wink: Maar dat werd toch door iemand opgemerkt en ik kreeg een flyer.

Vorig jaar ben ik dan naar een aantal activiteiten geweest, het is echt niet zo eng als het lijkt hoor :) Veel lieve mensen.
Maar als het je makkelijker lijkt met iemand af te spreken om er naar toe te gaan (dan kom je niet alleen toe), dan mag je gerust pb'n :) (Ik doe trouwens ook sociologie)
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 27 sep 2011 19:43

Ik had het met Min19 en de lancering van PAL ook, maar uiteindelijk is het altijd goedgekomen ;) Naar VG wil ik trouwens zeker ook eens gaan.
appelfien schreef: (We staan trouwens woensdag op de Student Kick-Off in Gent. Kom gerust even langs, misschien is die stap voor jou iets minder groot.)
Serieus?

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 27 sep 2011 20:10

Ja inderdaad, je las het goed Wall, we staan op de student kick off. En vindt mij er tussen 13u en 18u :) Dus als je dan een babbeltje wilt slaan, kom gerust langs.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Queen A.
New user
New user

Bericht door Queen A. » 27 sep 2011 22:08

Ik beken, ik heb net hetzelfde voor. Ik loop mezelf al heel de zomervakantie te zeggen dat het eens tijd is om dit jaar in Gent naar een activiteit te gaan en ik zag het eigenlijk al helemaal zitten. Maar nu het nieuwe academiejaar begonnen is, zie ik het precies niet meer zo goed zitten. :oops:
I didn't come out of the closet... I fell out... flat on my face. -PLL-

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 28 sep 2011 11:40

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit gevoel :wink:
Queen A. schreef:Ik beken, ik heb net hetzelfde voor. Ik loop mezelf al heel de zomervakantie te zeggen dat het eens tijd is om dit jaar in Gent naar een activiteit te gaan en ik zag het eigenlijk al helemaal zitten. Maar nu het nieuwe academiejaar begonnen is, zie ik het precies niet meer zo goed zitten. :oops:
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 28 sep 2011 22:27

PieceOfMyHeart schreef:Ik ben mezelf al 2 weken moed in aan het praten om naar de introductieactiviteit van Verkeerd geparkeerd in Gent te gaan... Ben bang dat ik op t laatste moment toch de bus naar huis zal nemen... Klinkt echt zo belachelijk, vooral aangezien ik anders alles alleen aandurf...

Zijn er nog mensen die echt schrik hebben om naar een activiteit te gaan?
Als je zin hebt en kunt volgende week komen naar de intro. Ik wil je gerust mijn nummer geven. Ik geef nl het intromoment :)

Groetjes Shannen
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Gesloten