Animes

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Chico
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Animes

Bericht door Chico » 21 sep 2011 16:04

Ik weet niet of er nog mensen zijn die naar een anime kijken, maar er zijn er toch heel bekende zoals Bleach, One Piece, Fairy Tail etc.. Ben benieuwd of hier nog mensen zijn die naar iets dergelijks kijken :D

Zelf kijk ik alleen maar naar Fairy Tail, gewoon omdat het vaak zó grappig is, maar er zitten ook wel triestige stukken in. 'k vind het een goede afwisseling van de sfeer in die serie.

Voor de rest begin ik voorlopig aan geen andere, als ik zie hoeveel afleveringen daar al van zijn.. :p
For what is life worth without a little laughter.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Re: Animes

Bericht door Lawstudent » 02 okt 2011 00:21

Ik kijk ook naar animes: One piece, Bleach, Fairy tail, Kenichi history's strongest disciple,...
Maar altijd in het engels ondertiteld zodat ik de originele Japanse stemmen hoor.
Fairy Tail is heel grappig maar ik lees daarnaast ook de manga ervan.( Haal de spanning helemaal niet weg omdat de gevecht-scenes supergoed zijn).
Als je graag fairy tail kijkt is Bleach een aanrader.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Eindeloos
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Eindeloos » 05 okt 2011 10:21

Ik ben ooit begonnen met "Death Note" en "Elfenlied", maar beide nooit uitgekeken...
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky

hargi
New user
New user

Bericht door hargi » 21 jan 2012 00:51

Chobits, vampire knight, kyou kara mao, high school of the dead, death note, junjou romantica, toradora, ao no exorcist, zero no tsukaima, kuroshitsuji, sekaiichi hatsukoi, the world god only knows, descendants of darkness, 07-ghost, kamisama dolls, psychic detective yakumo. Dat zijn de animes die ik heb gezien. Waarschijnlijk ben ik er nog vergeten.
High school of the dead is mijn favoriet. Al vind ik het wel vervelend dat de aandacht in die serie iets te regelmatig op borsten of ondergoed wordt gericht. Buiten dat is het geweldig :) .

Ik heb ook nog de filmversie van antique bakery gezien, die staat volledig op youtube.
So you're always 'white' like the heavens, so you're always sky blue like the clouds movin' away

mickeym0use
New user
New user

Bericht door mickeym0use » 21 jan 2012 21:13

ik heb de 203 afleveringen van katekyo hitman reborn weten te overleven (ik vond ze nog vrij grappig), en heb beide seizoenen van junjou romantica gezien (aanrader).
Laatst gewijzigd door mickeym0use op 22 jan 2012 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
waarom een onderschrift hebben als niemand ze leest?

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 21 jan 2012 21:46

mickeym0use schreef:ik heb de 203 afleveringen van katekyo hitman reborn weten te overleven (ik vond ze nog vrij grappig), en heb beide seizoenen van junjou romantice gezien (aanrader).
Junjou Romantica* :) en Sekaiichi Hatsukoi :P

Als je mij vraagt al de anime op te sommen die ik heb gezien dan zit ik hier morgen nog. De laatste tijd kijk ik wat minder, maar toch nog een paar keer per week. Vroeger van dat ik opstond tot ik ging slapen. :mrgreen: Ja, ik ben een fan.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 21 jan 2012 22:27

Deathnote anime en manga.
En Bleach, maar alleen de eerste 260 anime-fleveringen (einde arrancar arc). Enorm grappig met momenten :D

En de goede oude pokémon ;) Veel gezien toen ik klein was.

~biNDING
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 27 jan 2012 11:49

bi-N-DING schreef:Deathnote anime en manga.
En Bleach, maar alleen de eerste 260 anime-fleveringen (einde arrancar arc). Enorm grappig met momenten :D

En de goede oude pokémon ;) Veel gezien toen ik klein was.

~biNDING
In de maand tussen 't afstuderen en beginnen werken (februari dus) ga ik eens aan Bleach, One Piece en Junjou Romantica eens beginnen!

Maar naar't schijnt zijn er veel fillers in Bleach die saai zijn? :/

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 27 jan 2012 12:21

Chico schreef: In de maand tussen 't afstuderen en beginnen werken (februari dus) ga ik eens aan Bleach, One Piece en Junjou Romantica eens beginnen!

Er wordt vaak afgeweken van het hoofdverhaal (10 afleveringen hoofdverhaal, dan stopt dit even en komt er 5 afleveringen bijverhaal, terug 20 hoofdverhaal, etc.), maar ik vind die fillers juist plezant :)

EDIT: De eerste 65 afleveringen zijn wel hoofdverhaal aan één stuk door.
Het probleem met de serie is dat de schrijver het verhaal schrijft terwijl de manga loopt: er wordt niet echt vooruit gepland, en na aflevering +/- 100 begint dat op te vallen.

~biNDING
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Chico
Experienced user
Experienced user

Bericht door Chico » 27 jan 2012 12:34

bi-N-DING schreef:
Chico schreef: In de maand tussen 't afstuderen en beginnen werken (februari dus) ga ik eens aan Bleach, One Piece en Junjou Romantica eens beginnen!

Er wordt vaak afgeweken van het hoofdverhaal (10 afleveringen hoofdverhaal, dan stopt dit even en komt er 5 afleveringen bijverhaal, terug 20 hoofdverhaal, etc.), maar ik vind die fillers juist plezant :)

EDIT: De eerste 65 afleveringen zijn wel hoofdverhaal aan één stuk door.
Het probleem met de serie is dat de schrijver het verhaal schrijft terwijl de manga loopt: er wordt niet echt vooruit gepland, en na aflevering +/- 100 begint dat op te vallen.

~biNDING
Hmm dan valt het nog mee zo te horen. Ik vrees dat Fairy Tail ook naar die richting aan het gaan is, daar zitten ze bijna gelijk met de manga :(.

Maar zolang ik maar terug een nieuwe bezigheid heb tijdens mijn vakantie is het goed, anders zit ik toch maar een maand met mijn vingers te draaien terwijl ik wacht op mijn punten en sollicitaties! :o

mickeym0use
New user
New user

Bericht door mickeym0use » 27 jan 2012 22:23

iedereen blijkt hier bleach te zien/gezien te hebben :roll: . Waarover gaat het? Ik ben misschien geïnteresseerd op er ook eens naar te kijken 8) .
waarom een onderschrift hebben als niemand ze leest?

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 27 jan 2012 22:51

Je kent Bleach niet :o Het wordt gezien als de derde meest gelezen manga op't internet

Het gaat over een tiener die geesten kan zien maar op een dag komt een shinigami (japanse god van de dood) langs en ze leent hem haar krachten om een hollow (kwade geest) te verslaan. Vandaar start het verhaal. Hij wordt een shinigami met zijn krachten en gaat naar de Seireitei (plaats waar de shinigami's verzamelen) en hij moet de grote slechterikken verslaan, zijn vrienden redden en zijn stad redden omdat hij de sterkste is maar dit moet nog evolueren omdat hij heel zwak is in het begin.
Het is een anime/manga met heel veel gevechten en weinig sentimentele dingen maar soms komen ze voor. Het is vrij goed maar er is beter (Fairy tail :love: )
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 27 jan 2012 23:27

Lawstudent schreef:Het is vrij goed maar er is beter (Junjou Romantica :love: )
Ik heb het maar voor jou verbeterd. :roll:

ThinkPinkMathias
New user
New user

Bericht door ThinkPinkMathias » 29 jan 2012 18:38

Naruto (eindelijk gedaan met de fillers)
FullMetal Alchemist & FMA Brotherhood, waren beiden ontroerend (zeker de laatste)
Pandora Hearts was ook zeer mooi (met een beetje YAOI :p)
Take life as it comes, in many ways like love comes in my forms!

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 29 jan 2012 21:44

Ik heb enkele maanden geleden een kans gegeven aan junjou romantica maar ik vond er maar weinig aan. Mss wordt het beter na een tijdje. Ik zal het nog eens proberen.

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 30 jan 2012 20:13

Ik keek vroeger naar Shin chan 8)

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 15 feb 2012 17:17

Ik ben ook helemaal weg van anime's en manga. Ik lees alleen wel liever omdat dit sneller gaat. De manga's die ik momenteel volg/lees zijn

Naruto
Bleach
Fairy Tail ( mijn favo atm )
One Piece
Kenichi History's Strongest Disciple
Gamaran ( echt zotte samourai manga )
The Breaker & The Breaker New Waves ( ook echt super goed, aanrader! )
Freezing
Dr Gray man
Soul Eater
Witch Hunter
Claymore

Die Love manga's zeggen me eigenlijk niet zo veel. Das altijd zo van die High school love drama shit met veel close ups van de boobs en pussies waar ik dus geen behoefte aan heb haha :P

Voor de rest vond ik Death Note wel goed, Full Metal Alchemist en mijn absolute favouriet voor altijd is Rurouni Kenshin ;)
Disco owns the world

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 15 feb 2012 19:30

DaddyCool schreef:Ik ben ook helemaal weg van anime's en manga. Ik lees alleen wel liever omdat dit sneller gaat. De manga's die ik momenteel volg/lees zijn

Naruto
Bleach
Fairy Tail ( mijn favo atm )
One Piece
Kenichi History's Strongest Disciple

Gamaran ( echt zotte samourai manga )
The Breaker & The Breaker New Waves ( ook echt super goed, aanrader! )
Freezing
Dr Gray man
Soul Eater
Witch Hunter
Claymore
Die in het vet lees ik ook :D Voor de rest ken ik ze allemaal van naam. Ik ga er wel ni aan beginnen. Btw junjou romantica is een homo love drama manga, ni echt mn stijl maar ni slecht.

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 15 feb 2012 20:27

Haha nooit gedacht dat er een homo love manga zou uitkomen :P Ik ben meer voor de manga's met veel vechten en de typical "I will do anything for my friends" maar ik zal het eens opzoeken. Welke sites gebruiken jullie trouwens om manga te lezen. Ik gebruik mangareader.net :P
Disco owns the world

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 15 feb 2012 20:35

Mangareader natuurlijk. Vroeger ook mangastream en mangafox maar zij hebben ermee gestopt :(

Gesloten