flirtgedrag man-vrouw situatie

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
wim14.02.1984
New user
New user
Geslacht: Man

flirtgedrag man-vrouw situatie

Bericht door wim14.02.1984 » 22 aug 2011 06:52

goeiemorgen,

ik heb al ontdekt dat als een vrouw door haar haren strijkt, dit een positief signaal is ;-)

hoe verstuur je nu als man een positief antwoord ?
iets zeggen ? iets doen ? 3 keer in mijn handen klappen of zo, ik zeg maar wat :-)

dank bij voorbaat,
man in nood :P

rodionraskolni
New user
New user
Geslacht: Man

Re: flirtgedrag man-vrouw situatie

Bericht door rodionraskolni » 29 sep 2011 15:31

eerste keer oogcontact maken, kijken of hij terug oogcontact maakt. Als dat gebeurd, pseudo verlegen wegkijken. Daarna nog een keer oogcontact maken en als hij dan opnieuw oogcontact maakt eens glimlachen.
Spoiler! :
En als hij dan naar u komt, ontzettend verontwaardigd reageren met "sorry maar ik ben niet homo". het kan soms grappig zijn.

funkfish
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: flirtgedrag man-vrouw situatie

Bericht door funkfish » 29 sep 2011 19:14

Disco Trut schreef:
wim14.02.1984 schreef: ik heb al ontdekt dat als een vrouw door haar haren strijkt, dit een positief signaal is ;-)
Nu weet ik waarom mensen mij een flirt vinden... Ik zit nogal redelijk vaak met mijn handen in het haar (ik heb nu eenmaal een kapsel dat daarom vraagt), maar ik kan je garanderen dat ik daar absoluut niet altijd positieve signalen mee wil uitsturen :) Pas toch maar op :wink:
Haha.
Misschien kunnen alle vrouwen hun wilde haren in de toekomst gewoon simpelweg helemaal vóór hun gezicht en ogen strijken als ze het neen neen, ik heb geen interesse hoor-signaal willen uitzenden. Vermijdt gebroken harten & eventuele trauma's :).

On-topic: lachen en mooi zijn, mo-oo-oi!
En kijken - wegkijken - ietwat verlegen zijn - vanuit een ooghoekje je slachtoffer in de gaten houden - kijken en vooral: fonkelen met je ogen.

Gesloten