Voornamelijk:
- -Hygiëne, na een dag kruipt daar somehow bij mij altijd stof/weetikveelwat allemaal in.
-Mijn eikel is gevoelig, zéér gevoelig. Eraan komen met mijn handen balanceert tussen zeer intens en pijnlijk
-Plassen, rechtopstaand, is moeilijk. Serieus.
-In volle erectie, heb ik nog zeker 2cm voorhuid aan het uiteinde van mijn lul. Ge trekt dat naar achter, geen probleem meer, totdat ge een condoom aandoet. Als ik die gewoon wil afrollen, dan lukt dat zelden tot nooit zonder problemen. Door de jaren heen heb ik een andere manier gevonden om een condoom aan te doen, maar vaak durft er toch één sneuvelen tijdens.
De procedure zelf zal wel mee vallen waarschijnlijk? De lokale verdoving zal wel het meest onaangename zijn.
Wat mij vooral angst/zorgen geeft is de periode erna, dat zal een wond geven, die moet helen. Welk onaangenaam effect geeft dat als je erectie krijgt? Ik heb iedere ochtend (met nadruk op iedere) een ochtenderectie bijvoorbeeld.
Ben ik hier te oud voor? Het is niet dat mijn leven niet verder kan zonder deze ingreep.
En dan ook: waar in godsnaam moet ge daarvoor terecht zijn? Huisdokters vertrouw ik niet, of toch niet in mijn provincie (moeder is (mijn) huisdokter, vader pediater) en ik weet dat het medisch geheim zelden geheim is.
Dank u. Oprecht. Dank.