20, en u nog laten besnijden?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Mathieu

20, en u nog laten besnijden?

Bericht door Mathieu » 08 jun 2011 18:36

Ik merk steeds vaker op dat ik last heb van mijn voorhuid. Of toch eerder de neveneffecten die mijn voorhuid met zich meebrengt, daarom zou ik mij willen laten besnijden.

Voornamelijk:
  • -Hygiëne, na een dag kruipt daar somehow bij mij altijd stof/weetikveelwat allemaal in.
    -Mijn eikel is gevoelig, zéér gevoelig. Eraan komen met mijn handen balanceert tussen zeer intens en pijnlijk
    -Plassen, rechtopstaand, is moeilijk. Serieus.
    -In volle erectie, heb ik nog zeker 2cm voorhuid aan het uiteinde van mijn lul. Ge trekt dat naar achter, geen probleem meer, totdat ge een condoom aandoet. Als ik die gewoon wil afrollen, dan lukt dat zelden tot nooit zonder problemen. Door de jaren heen heb ik een andere manier gevonden om een condoom aan te doen, maar vaak durft er toch één sneuvelen tijdens.
Logischerwijs zou ik er dus een stuk af willen laten snijden. Maar hier zit ik in feite met een resem vragen:

De procedure zelf zal wel mee vallen waarschijnlijk? De lokale verdoving zal wel het meest onaangename zijn.
Wat mij vooral angst/zorgen geeft is de periode erna, dat zal een wond geven, die moet helen. Welk onaangenaam effect geeft dat als je erectie krijgt? Ik heb iedere ochtend (met nadruk op iedere) een ochtenderectie bijvoorbeeld.
Ben ik hier te oud voor? Het is niet dat mijn leven niet verder kan zonder deze ingreep.
En dan ook: waar in godsnaam moet ge daarvoor terecht zijn? Huisdokters vertrouw ik niet, of toch niet in mijn provincie (moeder is (mijn) huisdokter, vader pediater) en ik weet dat het medisch geheim zelden geheim is.

Dank u. Oprecht. Dank.

nomeis

Re: 20, en u nog laten besnijden?

Bericht door nomeis » 08 jun 2011 19:23

Waarom zouden je ouders dat niet mogen weten? Als je daar nu eenmaal last van hebt, en blijkbaar niet enkel op seksueel gebied. Vooral al ze zelf artsen zijn...Een medische ingreep verbergen is ook wel moeilijk hé, uiteindelijk moet die toch ook betaald worden, ziekenkas...
En met de rest zou ik niet te veel inzitten, ik ben zelf niet besneden, maar ik denk niet dat dat allemaal onoverkomelijk is op (amper) 20 jarige leeftijd. Het zal wel een standaardingreep zijn, iets zoals je wijsheidstanden laten trekken of zo.

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 09 jun 2011 00:54

Op http://www.besnijdenisinfo.nl/ vind je een boel info, opgelet, ook foto's te vinden.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Loes271

Bericht door Loes271 » 09 jun 2011 10:35

Een besnijdenis gebeurt volgens mij altijd door een uroloog. Volgens mij valt de pijn best mee.
Het enige wondje wat je er aan overhoudt is aan de basis van de eikel, waar de voorhuid werd weggesneden. Meestal wordt er gewoon een compresje rond de eikel gewikkeld en wordt die enkele dagen ontsmet, bijvoorbeeld met eosine. Je mag ook gewoon douchen, enkel een week of twee niet zwemmen. Of een erectie dan pijnlijk is, weet ik niet.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 10 jun 2011 14:54

Loes271 schreef:Een besnijdenis gebeurt volgens mij altijd door een uroloog. Volgens mij valt de pijn best mee.
n wordt die enkele dagen ontsmet, bijvoorbeeld met eosine.
eosine :o nope nope nope :P
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

basiel

Bericht door basiel » 11 jun 2011 15:13

Zoals springbal aanhaalt kan je enorm veel info vinden op de website van Besnijdenisinfo.

Ikzelf ben 2 jaar geleden besneden op mn 22 en ik zou het zo opnieuw doen. Volgens mij kan je daar niet te oud voor zijn.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 11 jun 2011 20:57

vorvzakon1 schreef:
Loes271 schreef:Een besnijdenis gebeurt volgens mij altijd door een uroloog. Volgens mij valt de pijn best mee.
n wordt die enkele dagen ontsmet, bijvoorbeeld met eosine.
eosine :o nope nope nope :P
Eosine ontsmet nauwelijks, maar zorgt vooral dat de wonde uitdroogt, terwijl men tegenwoordig in de wondzorg streeft naar een vochtigere omgeving dacht ik. Bij wijze van spreken iets flamigel achtig, of isobethadinezalf misschien, hoewel dat laatste bij een aantal mensen nogal wat allergische reacties kan opwekken bij de schildklier. Maar post-operatieve wondzorg is niet direct mijn vakgebied :D
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

DirtySong
Regular user
Regular user

Bericht door DirtySong » 17 jun 2011 19:06

Goh, ik heb me laten besnijden wegens medische redenen toen ik tien was ofzo. In het begin in plassen afzien. Je krijgt normaal een zalfje mee en dat is je reddende engel! Hoe het met een erectie zit zou ik niet weten, op die leeftijd was ik er nog niet mee bezig :p.

Ik zou zeggen: als de operatie je niet afschrikt overweeg het.

Jij moet de beslissing maken uiteindelijk.

tim.vm
New user
New user

Bericht door tim.vm » 25 jun 2011 17:14

Ik heb mij op mijn 18 laten besnijden. Het wordt echt op regelmatige basis gedaan. Gewoon een afspraak maken met een uroloog en die helpt u wel verder en maakt afspraak en zo. De operatie zelf duurt een halfuurtje.
Het is natuurlijk wel even wennen daarna want ja, het velletje is weg dusja :P . Maar echt veel pijn of zo heb je niet, de draadjes lossen vanzelf op dus al geen pijnlijk bezoek voor ze er uit te laten doen :D . Je moet natuurlijk wel een week of twee van em afblijven voor te laten genezen. Tot max. drie dagen erna heb je mss dat je nog een beetje bloed verliest of zo maar dat is niet erg. Ik had ook schrik voor hoe dat 's ochtends ging zijn maar eigenlijk deed dat geen zeer. Het enigste wat mss wat pijn doet is als er soort gaas of verband of zo wordt rondgedaan en ge moet dat afdoen of vernieuwen en je hebt daar zo wat verdroogd bloed aan zitten dat aan gevoelige delen blijft hangen is het soms wel AI :D maar voor de rest no problem.. :)

Niet dat ik zeg dat je dat moet doen, het is je eigen keuze maar er is niets mis mee.
say you'll be here

Lorke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lorke » 13 jul 2011 13:12

Ik zou me niet voor schamen om op diene leeftijd te laten besnijden. Als je daar nu eenmaal last van hebt en de enige oplossing is een besnijdenis, dan zou ik het gewoon doen.
Ik heb het zelf ook moeten doen op 20 jarige leeftijd om bepaalde problemen te vermijden en ik heb nog altijd geen spijt van mijn (enige) keuze. Natuurlijk, na de ingreep moet je een maand op je tanden bijten voor seksueel contact (in alle vorm). Niks seksueel dus een maand na de ingreep. En natuurlijk verzorgen met een zalfje en er in begin rustig mee omgaan ;-)
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE :D :D

Chemistje
Senior user
Senior user

Bericht door Chemistje » 01 okt 2011 16:57

Ik zou eerlijk gezegd met mijn klachten naar de uroloog/androloog gaan en hem laten beslissen wat de beste behandeling is. Tenzij ge per sé een besnijdenis WIL natuurlijk...

(bij mij moeten ze daar niet mee afkomen :o :-? )

PS uw eerste punt (hygiëne) is nogal dubieus vind ik: de voorhuid is er net om vuil weg te houden van de eikel. Aangezien dat een slijmvlies is, is dat extra gevoelig voor ziektekiemen e.d.

Dat met dat condoom: dat heb ik ook gehad. Zeer vervelend. Maar op den duur vindt ge wel een manier om het te doen werken ;)
''~``
( o o )
+------------------.oooO--(_)--Oooo.------------------+

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 02 okt 2011 15:54

Springbal schreef:Op http://www.besnijdenisinfo.nl/ vind je een boel info, opgelet, ook foto's te vinden.
Het filmpje van de mastrubatie met beseneden lul is wel offline :cry:

nelly1314
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door nelly1314 » 04 okt 2011 14:11

Echt onder de indruk! Alles is heel, heel duidelijk, open is een beschrijving van het probleem. Het bevat de informatie. :D :D

Gesloten