haar op benen, ...

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
onzeker meisje20

haar op benen, ...

Bericht door onzeker meisje20 » 03 jun 2011 14:55

Beste,

Ik ben een jonge vrouw van rond de 20 en net als vele hier lesbisch.

Nu zit ik met enkele vragen over mijn lichaam...
Ik heb van nature uit redelijk veel haargroei...

Mijn benen zou ik om goed te zijn eigenlijk iedere week en zelfs om de halve week moeten ontharen, maar dit is niet doenbaar... maar om mooie gladde benen te hebben zou dit eigenlijk moeten...

ik ontwikkel ook haar boven mijn lip... en weet niet wat er aan te doen, want ook dat is moeilijk weg te krijgen...

iemand tips voor mooiere benen? ik draag wel eens graag een kleedje maar durf het gewoon niet met die benen...

en heb eigenlijk ook niet het geduld om constant mijn benen te zitten ontharen.

Ik doe dit meestal met veet de spuitbus...
en tussendoor met een electrisch machientje...

mijn bovenlip doe ik met wasstrips van veet..

*ananas*
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: haar op benen, ...

Bericht door *ananas* » 03 jun 2011 22:57

Heey onzeker meisje,

Niet onzeker zijn ;) Misschien kan je eens proberen je haar op je benen te epileren? Dan blijven de haartjes normaal gezien wat langer weg...

Ik denk trouwens dat je door de pil te nemen ook haargroei kan verminderen, aangezien dat het mannelijk hormoon in je lichaam remt. Dat kan misschien ook helpen, ik zou eens horen bij de dokter hiervoor.

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 03 jun 2011 23:24

Daarstraks hoorde ik in de wasserette een vrouw zeggen dat ze haar baard niet meer scheert of epileert, want dan wordt dat alleen maar erger.

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 03 jun 2011 23:34

Definitief er vanaf? http://www.laserontharing.be of andere laserontharingsgedoes.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 04 jun 2011 13:14

piemelkop schreef:Daarstraks hoorde ik in de wasserette een vrouw zeggen dat ze haar baard niet meer scheert of epileert, want dan wordt dat alleen maar erger.
Ik weet niet wat erger is dan het gewoon te laten staan/groeien... :wink:

-Yannis-

Bericht door -Yannis- » 04 jun 2011 17:28

Tegenwoordig bestaat er permanente ontharing met laser. Haar op mannenbenen is rrrr...maar bij vrouwen not done....

Gesloten