DubbelMeet 'n Greet - zaterdag 4 juni

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Dubbelpunt
Lokale groep
Contacteer:

DubbelMeet 'n Greet - zaterdag 4 juni

Bericht door Dubbelpunt » 28 mei 2011 19:17

Dubbelpunt organiseert al langer af en toe een praatcafé, meestal in café de MAX.
Maar omdat we daar in plaats en activiteit beperkt zijn, verruimen we vanaf nu onze horizonten!
We hebben het splinternieuwe concept DubbelMeet 'n Greet in het leven geroepen, en gaan daar op 4 juni mee van start.

Vanaf dan organiseren we ons praatcafé tweemaandelijks (telkens de 1e zaterdag) in het Muziekcentrum te Kortrijk. Daar hebben we telkens een eigen ruimte en kunnen we volledig ons eigen goesting doen.

Zoals gezelschapsspelen, bijvoorbeeld!
Jawel, op deze eerste editie wakkeren we de teamspirit en het competitiebeest in jullie aan,
met een spelletje Kolonisten, of Uno, of Monopoly, of Time's Up, of Weerwolven, of Jungle Speed, of ... (Breng gerust je eigen favoriet mee!)

Laat de dobbelstenen dus maar rollen, schud je kaarten, de pionnen worden gezet!

We spreken af in het station van Kortrijk om 19.15u, aan Loket 1, en wandelen dan samen naar het Muziekcentrum (vlakbij).
Wie liever rechtstreeks gaat, wordt vanaf 19.30u verwacht in het Muziekcentrum, op het Conservatoriumplein.

Later binnenspringen? Geen probleem!
Vragen? 0492/92 48 48 is onze Dubbel-GSM, info@dubbelpunt.com is onze Dubbelmail.
Dubbelpunt is de Wel Jong Niet Hetero-groep uit de regio Kortrijk-Menen-Waregem. http://www.dubbelpunt.com

mattijs487
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: DubbelMeet 'n Greet - zaterdag 4 juni

Bericht door mattijs487 » 28 mei 2011 19:27

Jammer dat het in den blok is. Anders kwam ik eens af :wink:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

Galione
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Galione » 01 jun 2011 15:44

:greenthing:
Leef!

Neleuh1985
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Neleuh1985 » 02 jun 2011 20:15

mattijs487 schreef:Jammer dat het in den blok is. Anders kwam ik eens af :wink:
En toevallig geen beetje ontspanning nodig? :wink:

Nu, ik kom in ieder geval wel af. Heb er eigenlijk wel zin in. 8)
Don't regret the things you've done but regret the things you didn't do!!!!

Gesloten