Geef uitleg in de topic en discussieer!
"Hoe groot is uw marchandise?" (+18!; voor jongens)
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
"Hoe groot is uw marchandise?" (+18!; voor jongens)
In homokringen bestaan de grootste geruchten hoe groot en hoe lang iemands geslachtsdelen zijn. Daarom, geef op in de poll welke lengte jij kan APPRECIËREN tijdens een seksmoment. Een poll is dus anoniem en zorgt ervoor dat je je niet hoeft te schamen. Foto's dien je in spoiler te plaatsen!!!
Spoiler! :
Laatst gewijzigd door JonathanVG op 08 mei 2011 23:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Rendez-vous!
Re: Hoe groot is uw marchandise?
Mijn imaginaire piemel is sowieso dubbel zo groot als die van jou!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
-
- I have no life
- Contacteer:
Echo schreef:Mijn imaginaire piemel is sowieso dubbel zo groot als die van jou!

Ach, liever een kleine plezante dan een grote ambetante, of liever een kleintje dat steigert dan een grote die weigert voor de rest size does not matters to me, aangezien een man nog wat andere troeven heeft buiten zijn piemel.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Forum addict
- Contacteer:
Weer een reden om je in bed proberen te krijgenEcho schreef:Mijn imaginaire piemel is sowieso dubbel zo groot als die van jou!

ot: seriously?
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
mijn inbox kan dergelijke onthullingen niet aan. Helaas! 

La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
-
- Experienced user
liever een kleine plezante dan een grote ambetante

Euhmmmm, mijn appreciatie wordt vooral bepaald door wat er aan die piemel hangt...welke lengte jij kan APPRECIËREN tijdens een seksmoment.
-
- Experienced user
Omdat een afbeelding meer zegt dan duizend woorden: deze is toch wel te groot.
Deze komt net niet aan 't minimum.
En ik meen dit echt heel serieus.
Spoiler! :
Spoiler! :
IS HAVE GOOD TITTY
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-
- I have no life
- Contacteer:
Haha, Jonathan is op oorlogspad. 

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- Experienced user
Dit lijkt mij het gepaste moment om het nog eens over pony's te hebben.
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus
-
- Regular user
Moet er geen gestandaardiseerd meetproces worden omschreven kwestie dat iedereen daadwerkelijk hetzelfde meet?
En allez, gelli bende preutsen, die van mij is gelijk de vierkantswortel van het kwadraat van een de lengte van mijn wijsvinger maal de dikte van mijn duim gedeeld door de nagellengte van mijn pink.
En allez, gelli bende preutsen, die van mij is gelijk de vierkantswortel van het kwadraat van een de lengte van mijn wijsvinger maal de dikte van mijn duim gedeeld door de nagellengte van mijn pink.
Whenever you point your finger at someone, you have three pointed at yourself.
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Allez hup, haal die meetlat maar boven.blatantlie schreef:Moet er geen gestandaardiseerd meetproces worden omschreven kwestie dat iedereen daadwerkelijk hetzelfde meet?

Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

-
- Senior user
Vg 

DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon
-
- I have no life
- Contacteer:
De lachende profeet schreef:Haha, Jonathan is op oorlogspad.

Wat een sloeber.

Ik weet nu al welk topic ik ga nomineren voor 'meest hilarische topic van het jaar'.
OT.
Omdat ik niet zo preuts ben als de rest van het forum, zal ik mijn size verklappen

Spoiler! :
Spoiler! :
Fluctuat nec mergitur
-
- Forum addict
De topic is inderdaad grotendeels humoristisch geïntendeerd, maar toch blijft het voor jezelf interessant te weten hoe groot de marchandise (aldus een vriend van mij) van je (seks)vriendje hoort te zijn.
Volgende week zondag houd ik een kort besluit over de resultaten van de poll.
Elke homoman, van JFK tot Heftruck, is hierbij gebaat. 
Volgende week zondag houd ik een kort besluit over de resultaten van de poll.

Stevieboy, er zijn in het seksualiteitsubforum geen taboes. Bij dezen mag je gerust specifieker zijn.Stevieboy schreef:liever een kleine plezante dan een grote ambetante![]()
Euhmmmm, mijn appreciatie wordt vooral bepaald door wat er aan die piemel hangt...welke lengte jij kan APPRECIËREN tijdens een seksmoment.

Rendez-vous!
-
- I have no life
- Contacteer:
JonathanVG schreef: maar toch blijft het voor jezelf interessant te weten hoe groot de marchandise (aldus een vriend van mij) van je (seks)vriendje hoort te zijn.

Meen je dat nu echt?

Ik hoop dat je op het einde van de week niet gaat beginnen huilen als je de resultaten van je poll gaat zien.
Elke homoman, van JFK tot Heftruck, is hierbij gebaat.

Wil je daarmee zeggen dat Heftruck en ik twee tegenovergestelde homo's/mensen zijn? De twee ultieme uitersten? We hebben meer gemeen dan je denkt hoor.

OT.
Ik heb braaf de poll ingevuld.

Fluctuat nec mergitur
Ik snap het niet meer.
Over wiens marchandise gaat het nu in de poll?
Dit topic is veel te diep.
Over wiens marchandise gaat het nu in de poll?

De onderzoeksvraag en de enquête spreken elkaar tegen! Schande! En dat voor 'n leerkracht in spe!
Ot: wat JFK zegt. Wat maakt het in godsnaam uit hoe groot hij exact geschapen is als je iemand graag ziet?
Ot: wat JFK zegt. Wat maakt het in godsnaam uit hoe groot hij exact geschapen is als je iemand graag ziet?
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia