holebi hobby's

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Artje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: holebi hobby's

Bericht door Artje » 05 okt 2011 15:05

Voetbal en paardrijden :-)
Lezen en filmpjes zien
"Denken, is de ziel die met zichzelf praat." - Plato

Eindeloos
Senior user
Senior user

Bericht door Eindeloos » 06 okt 2011 09:42

zang, muziek luisteren & films kijken.

Vroeger veel meer hobby's dan nu.
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky

ignaceee

Bericht door ignaceee » 10 okt 2011 20:00

accidental schreef:Ik dans (hiphop jazz fusion, jazzdance en newstyle), lekker gay! ;)

Verder schilder ik, ben ik leiding op speelpleinen en spendeer ik ongezond veel tijd op facebook! :)
ik doe ook dans (ballet, modern) ik studeer het zelfs
maar ik wou even zeggen dat dansen niet lekker gay is
ik ben zelf misschien gay maar veel vrienden van mij vinden het zeer kwetsent als ze zoiets horen!!
dus ik hoop dat je van mening veranderd!!

x

novice
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door novice » 11 okt 2011 19:24

ignaceee schreef:
accidental schreef:Ik dans (hiphop jazz fusion, jazzdance en newstyle), lekker gay! ;)

Verder schilder ik, ben ik leiding op speelpleinen en spendeer ik ongezond veel tijd op facebook! :)
ik doe ook dans (ballet, modern) ik studeer het zelfs
maar ik wou even zeggen dat dansen niet lekker gay is
ik ben zelf misschien gay maar veel vrienden van mij vinden het zeer kwetsent als ze zoiets horen!!
dus ik hoop dat je van mening veranderd!!

x
:-? zijn die vrienden gay? want als dat niet zo is, dan snap ik dat ze het eventueel kwetsend vinden. Ik denk hoedanook dat Accidental dit meer als een ludieke noot vermeldde, dus no offence intended, niet? :wink:

OT:
ik heb eigenlijk geen hobby's :confi:
ik lees wel, game af en toe, volg een aantal series, en ik hoop binnenkort te kunnen gaan rallyen met een paar vrienden (auto is nog niet helemaal in orde), maar voor de rest?
ELLIE TORRES
*My only interests are drinking wine and judging people*
*To me, people are just bags of skin that slow down my day*
*Imaginary Hat!*
*He's a great guy. And that's coming from someone who has a broken bottle for a heart*

-Mike
New user
New user

Bericht door -Mike » 30 okt 2011 18:15

Kingdom schreef:
-Mike schreef:Ik verzamel propaganda ... communistische maar voornamelijk fascistische propaganda, in de vorm van posters, brochures en boeken. Ja, ik heb een vreemde hobby.
Serieus? Ik heb zelf een redelijk uniek exemplaar van communistische propaganda liggen 8)
Ow, geil. Show me the stuff!

Salomon

Bericht door Salomon » 30 okt 2011 18:33

Lezen. Ik lees alles wat ik vast krijg :P
En muziek. In sommige periodes, vooral als ik het moeilijk heb, leef ik echt puur op muziek.Ik kan ook echt verslaafd zijn aan een nummer of een album.

robbedoes
Regular user
Regular user

Bericht door robbedoes » 15 mar 2013 16:26

Oei...ik durf het bijna niet zeggen. :-p

Ok, daar gaan we

- Theater & acteren. Ik zit in een toneelgezelschap. Heb dan ook woorkunst-drama gestudeerd. Bovendien geef ik dictieles aan kinderen. Superleuk dat ik kan zeggen dat mijn werk eigenlijk mijn hobby is :-D

-Via mijn werk ben ik ook begonnen met piano spelen. Mijn collega die notenleer geeft, heeft me kunnen overtuigen om les bij haar te volgen en dus speel ik nu mijn eerste jaar piano. Het is supermoeilijk maar ik geniet er keihard van. Heb spijt dat ik er niet veel eerder aan begonnen ben. Het neemt wel héél veel tijd in beslag.

-Als ik tussenin nog een plekje vind dat ik niet acteer, les geef of piano speel, al zijn die momenten eerder zeldzaam hou ik er wel van om te tekenen. Ik heb als kind nog tekenles gevolgd!

Waarschijnlijk is creatief zijn en over artistieke vaardigheden beschikken wel typisch voor homo's. Maar 't heeft er wel altijd ingezeten, erfelijke factoren enzo :-)

Vroeger ook jarenlang actief geweest in jeugdbeweging, ook als leidinggevende maar eenmaal ik verder studeerde, had ik daar geen tijd meer voor. Nu ik dus les geef aan kindjes, merk ik wel dat die jarenlange ervaring met kids er goed aan gedaan heeft. Ik vind het super om met kinderen bezig te zijn enzo.

Met de hond gaan wandelen, uitgaan met vrienden, uit eten gaan of filmpje bekijken met liefje is natuurlijk ook altijd hééél plezant!

smafie
Regular user
Regular user

Bericht door smafie » 15 mar 2013 17:34

Ik doe voordracht. Eigenlijk ben ik daar ontzettend slecht in.
Ik componeer ook muziek. Of nee, ik ga elke vrijdag naar de AMT-les om een uur te babbelen. Ik doe dat nu zes jaar, en weet nog altijd niet hoe dat computerprogramma werk. :roll:
Die twee hobby's doe ik eigenlijk enkel omdat dat gezellige uurtjes zijn.
Ik heb ook negen jaar piano gespeeld, daar was ik echt goed in! :D

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 16 mar 2013 18:08

Ik heb een tijdje karate gedaan maar daar ben ik mee gestopt. Ik heb bijna heel mijn leven als dictie en toneelles gedaan, dat is nu ook afgelopen. Ik heb ook in een toneelvereniging gezeten en ik doe het nog altijd heel graag alleen heb ik de tijd niet met school :p Verder zijn mijn hobby's piano spelen, lezen en series kijken. Om de lege momenten op te vullen knutsel ik ook wel graag: breien, haken, fimo, papier...
I believe in fairies, I do.

Cupcakeje
Regular user
Regular user

Bericht door Cupcakeje » 16 mar 2013 18:25

Muziek! Piano (in de muziekschool, m'n 4e jaar), saxofoon (fanfare; 7 jaar), een beetje gitaar op mezelf en slagwerk in de fanfare :)

Maar als ik niet bezig ben met muziek of schoolwerk, lees of schrijf ik ook wel eens :) en films kijken!
Ier si, we gaan der allemaal aan! Heil het opperkonijn! Maar eerst nog ff boefen vo dood...

Min19'ers, mis jullie! ♥

omnivix
Regular user
Regular user

Bericht door omnivix » 22 mar 2013 11:53

gamen, muziek luisteren, soms is een keertje gaan joggen, foto's nemen en bewerken ( ik probeer er altijd iets raar in te steken. Ik weet niet waarom maar das nu gewoon eenmaal mijn persoonlijkheid en die tref je soms wel eens aan in foto's ;) )en de laatste tijd probeer ik ook aan yoga te doen en te mediteren. Het opent echt een heel nieuwe wereld, ik kan erdoor meer dingen met mijn lichaam doen en bovendien zorgt het voor geweldige inspiratie ! soms 's avonds eventjes mediteren en een paar yoga standjes en dan een goed muziekje luisteren! Bron van inspiratie xd
I live, I endure and I go on.
I'am the inevitable and this is just a mere beginning of what has to come

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 22 mar 2013 13:03

omnivix schreef:gamen, muziek luisteren, soms is een keertje gaan joggen, foto's nemen en bewerken ( ik probeer er altijd iets raar in te steken. Ik weet niet waarom maar das nu gewoon eenmaal mijn persoonlijkheid en die tref je soms wel eens aan in foto's ;) )en de laatste tijd probeer ik ook aan yoga te doen en te mediteren. Het opent echt een heel nieuwe wereld, ik kan erdoor meer dingen met mijn lichaam doen en bovendien zorgt het voor geweldige inspiratie ! soms 's avonds eventjes mediteren en een paar yoga standjes en dan een goed muziekje luisteren! Bron van inspiratie xd
Mindfullness. That's the stuff ;)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Donizetti
New user
New user

Bericht door Donizetti » 26 mar 2013 21:07

Sporten! En dan vooral: lopen, zwemmen, fietsen (stiekem hoop ik ooit een triatlon uit te doen).
En ook muziek beluisteren, van klassiek over rock tot country of r&b, zolang het mij kan raken is het goed. Zelf muziek spelen probeer ik een beetje te onderhouden, maar met de studies is dat een beetje op de achtergrond geraakt.
Een goed boek kan mij ook altijd bekoren, net als een goede film (liefst iets diepzinniger dan Twilight... zucht...) en verder houd ik mezelf tegenwoordig voornamelijk bezig met mijn thesis en studeren.
Als ik het zo allemaal nog eens herlees, besef ik dat mijn leven een beetje saai en eentonig is geworden sinds ik mijn wilde haren zo'n beetje ben kwijtgespeeld...

LittleIndianSunshine
New user
New user

Bericht door LittleIndianSunshine » 19 apr 2013 15:56

wil al even beginnen met joggen maar helaas haha nog niks van in huis gekomen :-D

voor de rest lezen, liedjes/gedichten schrijven

vroeger dans,batminton en gevechtsport
veel liefs !

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 19 apr 2013 16:14

Mijn hobby's zijn al wat creatief is: tekenen en schilderen, juwelen en kleding maken, fotografie,...
Verder ben ik ook heel meisjesachtig want ik hou van shoppen en hele dagen modedingen op internet bekijken.

Dan91
Experienced user
Experienced user

Bericht door Dan91 » 19 apr 2013 20:43

Let's see...

Ik doe aan videobewerking, en bekijk dus 'n redelijk aantal series en films, want dat gaat hand in hand met elkaar. Verder lees ik ook graag, van 'n gewone roman tot biografische werken... I just love history:p grotendeels mid. 18th-late. 20th century, en dan vooral de geschiedenis van de koninklijke Huizen (weet niet waarom, vind ze fascinating). Fotobewerking daar durf ik ook wel 's aan doen als ik zin heb. En iets waar ik helemaal weg van ben: musicals, ga er meerdere kijken per jaar en ik doe ook aan 'trading', wat dus wil zeggen dat je opnames gaat ruilen, zij het beeld/geluidsmateriaal... Kruipt redelijk wat tijd in:p
Don't you cry for the lost
Smile for the living

Eduard87
Regular user
Regular user

Bericht door Eduard87 » 22 apr 2013 20:24

Dan91 schreef: I just love history:p grotendeels mid. 18th-late. 20th century, en dan vooral de geschiedenis van de koninklijke Huizen (weet niet waarom, vind ze fascinating).
²
We mortals have many weaknesses; we feel too much, hurt too much or too soon we die, but we do have the chance of love.

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 23 apr 2013 11:27

Klarinet spelen (zowel nog op de muziekschool als in een ensemble)
KSA (jeugdbeweging)
series kijken (game of thrones, queer as folk, HIMYM, Supernatural, ... )
boeken lezen als ik veel tijd over heb

Dat is het zowat :D.

Vanaf volgend jaar komt er normaal fitnessen bij en heel misschien zelfs nog zwemmen :D.
Altijd graag gedaan maar wegens gebrek aan tijd/doorzettingsvermogen moeten stoppen :'(..
Homo sapiens non urinat in vento.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 23 apr 2013 15:27

Disco Dude schreef:Klarinet spelen (zowel nog op de muziekschool als in een ensemble)
Beste instrument ooit!

En dat is meteen on topic :)
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Disco Dude
Regular user
Regular user

Bericht door Disco Dude » 23 apr 2013 16:06

mial schreef:
Disco Dude schreef:Klarinet spelen (zowel nog op de muziekschool als in een ensemble)
Beste instrument ooit!

En dat is meteen on topic :)
Zeker en vast :D.
Ik speel ook nog altklarinet trouwens (dat is in het ensemble) :).

Ahja, en we hebben juist een klarinetkwartet opgericht waar ik ook "gewone" klarinet en altklarinet speel :).
Homo sapiens non urinat in vento.

Gesloten