holebi hobby's
-
- New user
- Geslacht: Man
holebi hobby's
hallo ik wilde eens weten wat jullie hobby is en of er bepaalde hobby's zijn die veel holebi's hebben 

-
- Regular user
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Re: holebi hobby's
Als ik maar kan bezig zijn met iets, is dat al hobby genoeg voor mij 
Ik kan echt niet lang 'niks' doen, daar wordt ik gek van. Af en toe gezellig rustig avondje is ok, maar dan moet ik daar wel mentaal op voorbereid zijn.
Haha! (niet zo overdreven natuurlijk hé)
Ok, dus vooral veel sporten (vnl. dansen en kick-thaiboks), series verslinden (House, Will&Grace, Ally McBeal, Friends, Roswell...), filmpje meepakken, gaan eten/terrasje/chocoladebar, op stap met vriendinnen, avondje gezelschapspelen,...
Ontbreken vast nog een hele boel dingen, waar ik nu niet meteen opkom...

Ik kan echt niet lang 'niks' doen, daar wordt ik gek van. Af en toe gezellig rustig avondje is ok, maar dan moet ik daar wel mentaal op voorbereid zijn.

Ok, dus vooral veel sporten (vnl. dansen en kick-thaiboks), series verslinden (House, Will&Grace, Ally McBeal, Friends, Roswell...), filmpje meepakken, gaan eten/terrasje/chocoladebar, op stap met vriendinnen, avondje gezelschapspelen,...
We're all allowed to believe in things that don't exist!
The only real voyage of discovery consists not in seeing new landscapes, but in having new eyes. (Marcel Proust)
The only real voyage of discovery consists not in seeing new landscapes, but in having new eyes. (Marcel Proust)
Jongleren, ballonplooien, ... allemaal circusdingen dus. Ook naaien van kostuums, verzamelen (is om het jaar wel eens iets anders wat ik begin te verzamelen lol) en vroeger spelletjes spelen op de computer en spelconsoles, nu speel ik nog enkel age of empires. Verder dan dat ga ik geregld een film kijken in de kinepolis. Die hobby's beslaan al zowat al mijn tijd dus : ) En jij ?
All it takes is faith and trust. And a little bit of Pixie dust.
-
- New user
ik wel ik heb een obsesie voor alles mode en dan vooral haute couture en dus hou ik mij bezig met het bestuderen van ontwerpers, hun collecties en het ontwerpen en maken van outfit's ( ben wel een amateurtje ;p)
-
- Regular user
- Contacteer:
Anime, DDR, gamen, kortom geekery zijn
@ Wardje: you're still around!

@ Wardje: you're still around!

-
- Experienced user
ik heb voornamelijk jongenshobby's
waaronder:
* skaten
* bmx'en
* snowboarden
* gamen
* ...
maar ook nog andere hobby's, die zowel voor jongens als voor meisjes kunnen:
* zwemmen
* lezen
* muziek spelen/maken/beluisteren
* ...
maar echte meisjeshobby's hebbek nie

* skaten
* bmx'en
* snowboarden
* gamen
* ...
maar ook nog andere hobby's, die zowel voor jongens als voor meisjes kunnen:
* zwemmen
* lezen
* muziek spelen/maken/beluisteren
* ...
maar echte meisjeshobby's hebbek nie
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day
-
- Regular user
k eb niet echt vrouwelijke hobby's,,
ik heb eigenlijk géén hobby's
behalve weggaan en FUN maknmet min rindinn
Oké,, alsk in't stad kan 'k et niet laten om écht OVERAL binnen te gaan ^^ ook in de uitsluitend vrouwelijke winkels, al is het maar om iets moois voor een vriendin te kopen ^^x
ik heb eigenlijk géén hobby's

behalve weggaan en FUN maknmet min rindinn

Oké,, alsk in't stad kan 'k et niet laten om écht OVERAL binnen te gaan ^^ ook in de uitsluitend vrouwelijke winkels, al is het maar om iets moois voor een vriendin te kopen ^^x
*Everything Is Fair In Love And War*
Haha, ik herken het helemaal!Lionelle schreef:Als ik maar kan bezig zijn met iets, is dat al hobby genoeg voor mij
Ik kan echt niet lang 'niks' doen, daar wordt ik gek van. Af en toe gezellig rustig avondje is ok, maar dan moet ik daar wel mentaal op voorbereid zijn.Haha! (niet zo overdreven natuurlijk hé)

Ik sport ook veel, filmpje gaan kijken, terrasjes doen, spelletjes spelen, is gaan zwemmen, saunake, lezen, ...
-
- Regular user
- Contacteer:
L-girl schreef:Haha, ik herken het helemaal!Spoiler! :Al kan gewoon eens in t zonnetje liggen fzo ook goed doen! Met een lekker drankje erbij en liefst een zwembad in de buurt..
(maar dan wordt het ook al actief)
Ik sport ook veel, filmpje gaan kijken, terrasjes doen, spelletjes spelen, is gaan zwemmen, saunake, lezen, ...
Haha, idd heel gelijklopend!!

We're all allowed to believe in things that don't exist!
Ik heb vooral meisjeshobby's: shoppen, schoenen kopen, nagels lakken, make-up, ... Ik kan me er mijn ganse leven lang mee amuseren als het moet
Verder ben ik verslaafd aan Law & Order SVU, hier in de VS zijn er wekelijks marathons dus ik breng nogal wat tijd voor de buis door

Verder ben ik verslaafd aan Law & Order SVU, hier in de VS zijn er wekelijks marathons dus ik breng nogal wat tijd voor de buis door

Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it. Because nobody else will.
-
- New user
Mijn hobby is acteren <- klinkt saai.
En ik denk niet dat er bepaald holebi-hobby's zijn, toch een interessante vraag eigenlijk.
En ik denk niet dat er bepaald holebi-hobby's zijn, toch een interessante vraag eigenlijk.
Thank you for nothing.
Yoga, lopen, series bekijken (vooral true blood, grey's anatomy & mad men), lezen,...
-
- Regular user
Ik heb niet zoveel hobby's.
Maar ik ervaar gitaar spelen wel als een hobby dat door veel holebi's uitgeoefend, om ff terug te komen op het onderwerp
Maar ik ervaar gitaar spelen wel als een hobby dat door veel holebi's uitgeoefend, om ff terug te komen op het onderwerp

if you're gonna say it, say it right
-
- Experienced user
Ik heb steeds geturnd (waaronder een paar jaar acrogym en dat is soms wel pretty gay
), maar nu ben ik daar niet meer actief mee bezig. Ik geef wel nog (basis)turnles en af en toe een beetje acro.
Voor de moment heb ik eigenlijk niet echt een 'hobby'. Ik lees graag, ben meestal wel fan van cultuurgerelateerde zaken, en kan enorm genieten van een goede film in mijn luie zetel met een lekker glaasje (rode) wijn. Af en toe ga ik ook eens joggen om mijn conditie wat op pijl te houden.

Voor de moment heb ik eigenlijk niet echt een 'hobby'. Ik lees graag, ben meestal wel fan van cultuurgerelateerde zaken, en kan enorm genieten van een goede film in mijn luie zetel met een lekker glaasje (rode) wijn. Af en toe ga ik ook eens joggen om mijn conditie wat op pijl te houden.
-
- I have no life
- Contacteer:
op kamp gaan
wjnh en jongerengroep
roeien
hulpdienst
lezen
muziek/film luisteren/zien
Wat ik er graag nog of terug zie bijkomen:
doedelzak of accordeon leren spelen
terug gaan lopen
wjnh en jongerengroep
roeien
hulpdienst
lezen
muziek/film luisteren/zien
Wat ik er graag nog of terug zie bijkomen:
doedelzak of accordeon leren spelen
terug gaan lopen
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Dansen, fotografie, en muziek luisteren
Wat ben ik saai eigenlijk hahahaha.
Wat ben ik saai eigenlijk hahahaha.
Have you seen this girl? She's been running trough my dreams, and it's driving me crazy it seems.
-
- New user
Ik dans (hiphop jazz fusion, jazzdance en newstyle), lekker gay! 
Verder schilder ik, ben ik leiding op speelpleinen en spendeer ik ongezond veel tijd op facebook!

Verder schilder ik, ben ik leiding op speelpleinen en spendeer ik ongezond veel tijd op facebook!

I'm a Free Bitch, Baby!
Paws up!
23/11/10
Paws up!
23/11/10
Hallo,
ik ben een grote fan van Grey's anatomy en op http://www.mijn-tv-gids.be heb ik kunnen zien dat ze op vijftv de serie tonen.
Misschien zijn er nog andere series die jullie graag zien erin vermeld?
groetjes,
Claudine
ik ben een grote fan van Grey's anatomy en op http://www.mijn-tv-gids.be heb ik kunnen zien dat ze op vijftv de serie tonen.
Misschien zijn er nog andere series die jullie graag zien erin vermeld?
groetjes,
Claudine
-
- Regular user
mijn bezigheden:
preventieves doen met het Rode Kruis
Op kamp gaan met vakantiekampen van het rode kruis =D (aftellen geblazen!!
)
af en toe eens creatief bezig zijn (o.a een tekeningetje en/of een gedichtje maken)
zwemmen
lezen
en tijd spenderen op de pc
grtz
preventieves doen met het Rode Kruis
Op kamp gaan met vakantiekampen van het rode kruis =D (aftellen geblazen!!

af en toe eens creatief bezig zijn (o.a een tekeningetje en/of een gedichtje maken)
zwemmen
lezen
en tijd spenderen op de pc

grtz
i'm not a complete idiot, some parts are missing
(tholens)

-
- Experienced user
Verhalen/gedichten schrijven
Muziek luisteren en ontdekken