perfecte lichaam??!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: perfecte lichaam??!

Bericht door Lawstudent » 22 dec 2011 21:00

Ik zou ni per se naar een lief zoeken met een perfect lichaam maar als hij toevallig een six-pack heeft (zeker goed getrainde lower abs) zou ik ni beginnen te klagen :D wel moet mijn lief toch een zekere conditie hebben. Daarnaast let ik meer op het gezicht en dan het lichaam.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

-Yannis-

Bericht door -Yannis- » 23 dec 2011 04:24

Ik let op totaalpakket. Een leuk snoetje, mooie benen, een lekker kontje om u tegen te zeggen en natuurlijk een strakke buik. Iemand met knuffelbaargehalte en in wiens kont ik regelmatig kan knijpen. 8)

Omicron
Forum addict
Forum addict

Bericht door Omicron » 23 dec 2011 07:57

voor mij moet het perfecte lichaam absoluut ni, daarbij wat voor de ene perfect is is voor de andere lelijk.
innerlijk telt, bij een kado kijk je ook naar wat er in de doos zit en ni naar de lege doos.

that being said: ryan reynolds en james franco mogen zich altijd aanmelden...

Salomon

Bericht door Salomon » 23 dec 2011 10:35

Daar ben ik eigenlijk helemaal niet mee bezig. Ogen vind ik wel het belangrijkste, maar verder... Mijn lief heeft geen perfect lichaam, maar ik vind het prima zoals het is :)

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 27 dec 2011 21:18

Omicron schreef:voor mij moet het perfecte lichaam absoluut ni, daarbij wat voor de ene perfect is is voor de andere lelijk.
innerlijk telt, bij een kado kijk je ook naar wat er in de doos zit en ni naar de lege doos...
Een lege doos is nochtans zo slecht niet om iets in te steken.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 28 dec 2011 01:41

degene die mij vlinders bezorgd, die ik wil lief hebben, waarmee ik kinderen wil opvoeden, waar ik steeds bij wil zijn, waar ik mijn oude dag mee wil doorbrengend tegen elkaar zagen omdat je weet dat je toch niet zonder elkaar kan. Wel die man die heeft het perfecte lichaam :D
Laatst gewijzigd door vorvzie op 28 dec 2011 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 28 dec 2011 12:49

vorvzakon1 schreef:degene die mij vilders bezorgt die ik wil lief hebben waarmee ik kinderen wil opvoeden, waar ik steeds bij wil zijn, waar ik mijn oude dag mee wil doorbrengend tegen elkaar zagen omdat je weet dat je toch niet zonder elkaar kan. Wel die man die heeft het perfecte lichaam :D
Ik ben zeker dat ge iets anders bedoelt :o :)

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 28 dec 2011 13:45

Aquarius schreef:
vorvzakon1 schreef:degene die mij vilders bezorgt die ik wil lief hebben waarmee ik kinderen wil opvoeden, waar ik steeds bij wil zijn, waar ik mijn oude dag mee wil doorbrengend tegen elkaar zagen omdat je weet dat je toch niet zonder elkaar kan. Wel die man die heeft het perfecte lichaam :D
Ik ben zeker dat ge iets anders bedoelt :o :)
Aangepast ik wil vlinders :P
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

matti
Forum addict
Forum addict

Bericht door matti » 28 dec 2011 14:47

vorvzakon1 schreef:degene die mij vlinders bezorgd, die ik wil lief hebben, waarmee ik kinderen wil opvoeden, waar ik steeds bij wil zijn, waar ik mijn oude dag mee wil doorbrengend tegen elkaar zagen omdat je weet dat je toch niet zonder elkaar kan. Wel die man die heeft het perfecte lichaam :D
vind ik echt heel mooi uitgedrukt!

en als ik bekijk hoeveel mensen hier een strakke buik willen, dan vrees ik dat ik nooit een lief ga vinden...
als de toekomst even leuk wordt als het verleden blijf ik liever in het duister tasten
Afbeelding

Silas

Bericht door Silas » 29 dec 2011 14:02

Mijn droom-man is: slank maar lichtjes gespierd, even groot als mij (rond de 1m80), weinig/geen lichaamshaar, kort haar (liefst donker), uitgesproken jukbeenderen, .. en ook wel jonger :P

Maar als puntje bij paaltje komt wil ik gewoon iemand waar het mee klikt en waar ik me goed mee voel. Als die dan op een aantal punten hierboven goed scoort is dat mooi meegenomen, maar het karakter is voor mij cruciaal.

goofyke
New user
New user

Bericht door goofyke » 02 jan 2012 10:05

voor mij juist liefst iemand met wat pak aan, moet zeker geen strak lichaam hebben, ik lig liever wat zachter ;-)
verzorgde tanden en handen let ik dan wel weer op :-)

patman
New user
New user

Bericht door patman » 02 jan 2012 12:59

Perfectie hoeft niet. Maar een man bij voorkeur slank/licht gespierd, terwijl een vrouw voor mij best wat "rond" c.q. lichtelijk chubby mag zijn :P Liever dat dan slanke dennen :lol:

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 03 jan 2012 14:08

vorvzakon1 schreef:degene die mij vlinders bezorgd, die ik wil lief hebben, waarmee ik kinderen wil opvoeden, waar ik steeds bij wil zijn, waar ik mijn oude dag mee wil doorbrengend tegen elkaar zagen omdat je weet dat je toch niet zonder elkaar kan. Wel die man die heeft het perfecte lichaam :D
Amen to that!
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Jupla
New user
New user

Bericht door Jupla » 23 mei 2012 01:23

Springbal schreef:
Amen to that!
yup

LadyS
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door LadyS » 14 jun 2012 21:23

#22 schreef:Slank maar niet breekbaar en het liefst mooi vrouwlijk maar wel sterk genoeg om zo lekker veilig bij in de armen te kunnen kruipen. Dat komt wel redelijk dicht bij perfect ja.
Second to that!
Jij beschrijft eigenlijk gewoon mijn lief 8)
The best dreams happen when you're awake.

miss_nobody
Regular user
Regular user

Bericht door miss_nobody » 17 jun 2012 16:58

het perfecte meisje voor mij is moeilijk te beschrijven. ik heb haar van uiterlijk al gevonden maar van innerlijk moet ik nog ontdekken (als ik ooit durf tegen haar te praten).
ik zeg wel gevonden maar ik heb haar jammer genoeg nog niet :-?
you only life once <3

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 18 jun 2012 11:39

Voor mij moet mijn lief geen six pack hebben, integendeel. Op zich is het mooi maar dan voel ik mezelf precies minder :D

Voor mij mag een man wat buik hebben, een beetje vlees om vast te pakken. Gespierde benen en armen zijn ook wel een plus. Ik beschouw dit allemaal heel mannelijke eigenschappen ;)
Disco owns the world

miss_nobody
Regular user
Regular user

Bericht door miss_nobody » 18 jun 2012 16:26

Jupla schreef:
Springbal schreef:
Amen to that!
yup
truth
you only life once <3

nomeis

Bericht door nomeis » 21 jun 2012 11:03

Jupla schreef:
Springbal schreef:
Amen to that!
yup

saai.

Salomon

Bericht door Salomon » 21 jun 2012 11:06

nomeis schreef:

saai.
:roflmao:

Gesloten