22/04/2011: SPUNK @ Concertzaal Vooruit, Gent

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
De lachende profeet
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: 22/04/2011: SPUNK @ Concertzaal Vooruit, Gent

Bericht door De lachende profeet » 23 apr 2011 17:35

Ik kan al raden wie de zatte nonkel is op het familiefeest. 8)
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 23 apr 2011 18:50

Als ik erop terugkijk denk ik dat we best een goede fuif hebben gehad. Veel volk, sfeer, goeie muziek, het zat goed.

Bedankt aan alle medewerkers die de fuif rechthouden allereerst en allertweedst dan: bedankt aan alle fuifmensen om voor Spunk te kiezen :wink:

Over de muziek: was ik tevreden over, al had het soms idd wat dansbaarder gemogen. Static & Greedy waren de helden van de avond met een knaller als afsluiter. Wie er was vergeet het niet meteen denk ik :P

Oja:
Spoiler! :
Ik heb eigenlijk veel schoon volk gezien. Rauwtsch. 8)
En nog twee kleine opmerkingen:
1. Er was verwarring over dat shifters al dan niet gratis vestiaire hadden, wel: in de Balzaal wél, in de Concertzaal niet. Dat komt omdat de vestiaire in de Concertzaal door de Vooruit gedaan wordt.
2. De aanwezige cameraploeg was van Koppen. We hebben er uitdrukkelijk op gewezen dat niemand - tenzij die daar zelf toestemming om gaf - te herkenbaar in beeld zou komen. Dit om het veilige karakter van Spunk te vrijwaren.

Anywaykes, tot de volgende!

miss fraise
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 23 apr 2011 19:42

Galione schreef:Had better, had worse.
Meestal ga ik vooral naar Spunk om mensen terug te zien, en daarover kon ik toch niet klagen.

:greenthing:
2
Wat was er aan de hand met de Kriek? Die was precies aangelengd met water. :-?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 23 apr 2011 19:47

miss fraise schreef:
Galione schreef:Had better, had worse.
Meestal ga ik vooral naar Spunk om mensen terug te zien, en daarover kon ik toch niet klagen.

:greenthing:
2
Wat was er aan de hand met de Kriek? Die was precies aangelengd met water. :-?
Het was gewone Mort Subite, recht uit de fles hoor, niets water :)

Galione
Senior user
Senior user

Bericht door Galione » 23 apr 2011 20:38

Btw, wat deed die camera daar eigenlijk? :)
Leef!

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 23 apr 2011 21:01

Galione schreef:Btw, wat deed die camera daar eigenlijk? :)
*-TrojaansPaard-* schreef:
De aanwezige cameraploeg was van Koppen. We hebben er uitdrukkelijk op gewezen dat niemand - tenzij die daar zelf toestemming om gaf - te herkenbaar in beeld zou komen. Dit om het veilige karakter van Spunk te vrijwaren.

come undone
Experienced user
Experienced user

Bericht door come undone » 24 apr 2011 00:18

frrr schreef: EN PARDON een kortebroekenverbod is euh geen optie!
Geef mij dan maar een 'mannen mogen geen vrouwenkleren dragen'-verbod en een 'hemden met meer dan 1/4 open knopen'-verbod.
I second!
https://www.facebook.com/pages/Dancer/176703312401099
https://www.facebook.com/IndieRokkers1.0

DANCER, INDIE ROKKERS former SPUNK-party engine, member of the PHENOMENA-fanclub ( number 1 fan) :-)

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 24 apr 2011 01:17

frrr schreef:Ik zat vanmiddag te leren en ik zat te denken dat Spunk eigenlijk echt wel een intrigerende fuif is. Later als ik nog groter ben, ga ik een Spunk-kroniek schrijven met dingen die ik daar al gezien heb.
Haha, ik ga dat ook eens doen denk ik.

Bon, het was een zalige nacht. Maar eigenlijk lag dat niet aan de fuif, want daar heb ik niet veel van gemerkt. Ik zou mijzelf echt eens willen gezien hebben, of misschien ook niet. (note to self: volgende keer nuchter naar Spunk gaan (who am I kidding?)) Van de muziek kan ik niets zeggen, gezien ik niet meer weet wat er gedraaid werd :( ik herinner wel dat ik danste (of toch: bewoog), dus echt slecht zal het wel niet geweest zijn (en de dj-traditie van Spunk kennende...). En electro is top.

Er schijnt wel vanalles misgelopen te zijn met buitenwippers, wat ik mij zo al kan voorstellen. Tegen mij deden ze ook moeilijk, en ik moest gewoon mijn jas nog gaan halen (ik was net iets te lang buiten gebleven blijkbaar, zonder enig besef van tijd).

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 24 apr 2011 02:16

Mr Johansson schreef: Er schijnt wel vanalles misgelopen te zijn met buitenwippers, wat ik mij zo al kan voorstellen. Tegen mij deden ze ook moeilijk, en ik moest gewoon mijn jas nog gaan halen (ik was net iets te lang buiten gebleven blijkbaar, zonder enig besef van tijd).
Er zijn inderdaad één of twee incidenten geweest met geïntoxiceerde medemensen. Na overleg met security en na het bekijken van camerabeelden van Vooruit was duidelijk dat onze security alleen maar terecht had gehandeld.

Dat één persoon er nog in slaagde ook op de afterparty buitengegooid te worden voor dezelfde feiten, zegt wel genoeg denk ik.

En voor de rest hoeft daar niet veel meer over gezegd te worden, beelden zeggen nu eenmaal veel meer dan een welles-nietes spel ;-)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 24 apr 2011 10:34

Ik vond dit toch één van de mindere Spunks. Misschien lag het aan minder bekend volk dan anders, minder geïntoxiceerd dan anders, en de muziek die voor mij niet zo dansbaar is (geef mij maar iets waar ik helemaal lös op kan gaan).

Maar het gezelschap was wel :love:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lieske Lieske » 24 apr 2011 11:38

Mr Johansson schreef: Er schijnt wel vanalles misgelopen te zijn met buitenwippers, wat ik mij zo al kan voorstellen. Tegen mij deden ze ook moeilijk, en ik moest gewoon mijn jas nog gaan halen (ik was net iets te lang buiten gebleven blijkbaar, zonder enig besef van tijd).
Er zijn inderdaad één of twee incidenten geweest met geïntoxiceerde medemensen. Na overleg met security en na het bekijken van camerabeelden van Vooruit was duidelijk dat onze security alleen maar terecht had gehandeld.

Dat één persoon er nog in slaagde ook op de afterparty buitengegooid te worden voor dezelfde feiten, zegt wel genoeg denk ik.

En voor de rest hoeft daar niet veel meer over gezegd te worden, beelden zeggen nu eenmaal veel meer dan een welles-nietes spel ;-)
Gast, maak uzelf geen blaasjes wijs. We zullen zien dat mensen en beelden inderdaad meer dan genoeg zeggen. Verantwoordelijkheden moeten opgenomen worden, als dat niet gebeurt hangen daar consequenties aan vast. De tijd zal wel uitwijzen wie of wat er gelijk heeft. Maar op deze manier gaat het niet eindigen.
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

nomeis

Bericht door nomeis » 24 apr 2011 11:49

Mr Johansson schreef:
frrr schreef:Ik zat vanmiddag te leren en ik zat te denken dat Spunk eigenlijk echt wel een intrigerende fuif is. Later als ik nog groter ben, ga ik een Spunk-kroniek schrijven met dingen die ik daar al gezien heb.
Haha, ik ga dat ook eens doen denk ik.

Bon, het was een zalige nacht. Maar eigenlijk lag dat niet aan de fuif, want daar heb ik niet veel van gemerkt. Ik zou mijzelf echt eens willen gezien hebben, of misschien ook niet. (note to self: volgende keer nuchter naar Spunk gaan (who am I kidding?)) Van de muziek kan ik niets zeggen, gezien ik niet meer weet wat er gedraaid werd :( ik herinner wel dat ik danste (of toch: bewoog), dus echt slecht zal het wel niet geweest zijn (en de dj-traditie van Spunk kennende...). En electro is top.

Er schijnt wel vanalles misgelopen te zijn met buitenwippers, wat ik mij zo al kan voorstellen. Tegen mij deden ze ook moeilijk, en ik moest gewoon mijn jas nog gaan halen (ik was net iets te lang buiten gebleven blijkbaar, zonder enig besef van tijd).
Dat verklaart veel :)

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 24 apr 2011 17:26

Lieske Lieske schreef: Gast, maak uzelf geen blaasjes wijs. We zullen zien dat mensen en beelden inderdaad meer dan genoeg zeggen. Verantwoordelijkheden moeten opgenomen worden, als dat niet gebeurt hangen daar consequenties aan vast. De tijd zal wel uitwijzen wie of wat er gelijk heeft. Maar op deze manier gaat het niet eindigen.
Oh, hebben we hier te maken met het sujet?

Tja sorry meisje, maar je kan nog de politie bellen zo vaak je wil, het feit zal altijd zijn dat een nuchtere Vooruit-verantwoordelijke, nuchtere professionele security en videobeelden méér zeggen dan de argumentatie van een zatte doos die niet weet wat haar bezielt. Ik ben benieuwd naar je 'gevolgen'.

radiomargaux
New user
New user
Contacteer:

Bericht door radiomargaux » 24 apr 2011 17:59

Lieske Lieske schreef: Gast, maak uzelf geen blaasjes wijs. We zullen zien dat mensen en beelden inderdaad meer dan genoeg zeggen. Verantwoordelijkheden moeten opgenomen worden, als dat niet gebeurt hangen daar consequenties aan vast. De tijd zal wel uitwijzen wie of wat er gelijk heeft. Maar op deze manier gaat het niet eindigen.
Oh, hebben we hier te maken met het sujet?

Tja sorry meisje, maar je kan nog de politie bellen zo vaak je wil, het feit zal altijd zijn dat een nuchtere Vooruit-verantwoordelijke, nuchtere professionele security en videobeelden méér zeggen dan de argumentatie van een zatte doos die niet weet wat haar bezielt. Ik ben benieuwd naar je 'gevolgen'.

Zelfs nuchter blijf je dus doorgaan met deze zever?

Als jij en je vrienden komen om lastig te doen, blijf dan gewoon thuis.
I'm just looking for a good time

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 24 apr 2011 18:36

Echo schreef:Ik vond dit toch één van de mindere Spunks. Misschien lag het aan minder bekend volk dan anders, minder geïntoxiceerd dan anders, en de muziek die voor mij niet zo dansbaar is (geef mij maar iets waar ik helemaal lös op kan gaan).

Maar het gezelschap was wel :love:
Ik vond het één van de betere spunks, maar dat is sterk afhankelijk van mijn humeur en het gezelschap waarin ik verkeer. Kortom: :love:

En ik denk dat ik hier nog wel een tijdje blijf rondhangen, want er hangt blijkbaar een online bitchfight in de lucht. :P
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 24 apr 2011 19:08

Disco Trut schreef: Ofte: Dit hoeft niet op het forum denk ik, dank dank.
Mee eens.

Ontopic dan maar weer: de foto's komen ergens deze week online :D

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 25 apr 2011 20:40

Update

Deel 1 van de foto's vind je hierrrr!

Tag & share people, tag & share :)

Voor deel twee is het nog even wachten :)

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 26 apr 2011 01:37

mooie foto's
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 26 apr 2011 15:07

Vul de Live Positive enquête in en win een condoompakket!

Binnenkort eindigt de Live Positive campagne (link: http://www.livepositive.be), de grootste campagne van Sensoa ooit voor homo's. Maar wat vonden jullie van die campagne?

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 27 apr 2011 18:55

Updateje !

Foto's deel II vind je hierrrr

Gesloten