Frustraties, irritaties en ergernissen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen

Bericht door Wall » 21 mar 2011 19:24

Mensen die te vroeg op de dag teveel vragen stellen :spank:

Alpha
Regular user
Regular user

Bericht door Alpha » 21 mar 2011 19:27

Mensen die de frigo niet goed sluiten waardoor de diepvries ontdooit en mijn eten onder water komt te staan. :evil:
Es muss alles anders werden.

melan
Senior user
Senior user

Bericht door melan » 21 mar 2011 22:41

Bleh. Ik had begin april een stage-opdracht. Ik had er wel zin in, want het was best een leuk onderwerp en 'voor echt' tolken is leuker dan gewoon in de les. Vandaag krijgen we bericht dat het niet doorgaat. Ook goed op tijd verwittigd. Ik moet wel nog aan voldoende uren geraken, he.
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 21 mar 2011 23:57

Beeld u in: je bent gaan werken, je bent doodmoe, je gaat toch babysitten, een kleine van vijf maand (en daarbij denk je spontaan: de hele avond zetel zitten en als hij wakker wordt nog een flesje). Kleine van vijf maand weegt 10 fucking kilo ("hij zit op de bovengrens." nee, madam, dat noemen ze overgewicht). Ik ben daar van 19u tot 23u30 geweest. Hij heeft welgeteld een half uur geslapen en de rest heeft hij geweend, geweend, gekrijst, geweend, geweend. Het enige waar hij rustig van werd, was rondgedragen worden. 10 fucking kilo op mijn ene arm (want in mijn andere arm moest ik zijn girafknuffelirrantantgeluidmakend ding houden, want hij liet het de hele tijd vallen), terwijl ik vanmiddag al weer goed heb zitten sleuren.
Ik bel de ouders. Ouders pakken niet op. Ik bel de ouders nog es. De mama zegt: maar normaal gaat hij altijd tussen 21u en 23u slapen. (:roll:) Meet zijn koorts eens. Geen koorts. Krijskrijskrijs terwijl ik aan het bellen ben met die ouders. Wat zou een normale ouder dan doen? Naar huis komen. Zeker als je met twee ergens bent. En als zeker als je maar een kwartier van thuis bent, dan kom je gewoon es checken.
En ik ben helemaal ondergekwijld en ik stink naar kindermelkpoeder en kinderboertjes. :kots:

En dat alles voor €20. €20! Meest zuurverdiende centen OOIT.

Oké, 't is morgenvroeg les, maar ik heb dat pijpje enorm verdiend.

Druppel:
Irritante vage kennis schreef:Hey :)
Ik ben reeds lang op zoek naar het boek "de waanzinnige kluizenaar" van hans Happel. Het is uitgegeven bij Averbode tussen begin vorige eeuw en eind jaren 1970. Jij weet toevallig geen tweedehands boekhandel waar ik zo'n exemplaar zou kunnen vinden?
xxx
:roll: :roll: :roll: Ja, ik heb geschiedenis gestudeerd en weet gemakkelijk mijn weg in oude dingen, zeker als het ergens tussen begin vorige eeuw en eind jaren 1970 is. Ja, ik studeer informatie- en bibliotheekwetenschappen, ik ken de catalogus van iedere tweedehandswinkel van buiten. :roll: Nog nooit van een koninklijke bibliotheek gehoord, Aapje? Da's het begin.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

nomeis

Bericht door nomeis » 22 mar 2011 13:09

Professoren die les geven over hun doctoraat en zichzelf constant herhalen. 'La littérature romanesque émerge de la cavité, du trou, de l'utérus'. En overal maar grotten en baarmoeders zien.

greentea
Experienced user
Experienced user

Bericht door greentea » 22 mar 2011 14:26

De redactie heeft een mega-grote opdracht in mijn schoenen geschoven (ze vràgen nog niet eens of ik dat wil doen, ze hebben het gewoon opgedrongen) waarvoor ik veel te weinig tijd krijg. En het is absurd dat ik dat op mijn eentje moet gaan doen (aangezien het een opdracht is bovenop het gewone werk dat ik doe). Maar als ik aan mijn collega's vraag om ook een handje toe te steken, dan negeren ze me gewoon compleet. Debielen! :evil:

Alpha
Regular user
Regular user

Bericht door Alpha » 22 mar 2011 16:47

Deze dag was één grote frustratie. Om dingen waar ik niks aan kon doen.
Laatst gewijzigd door Alpha op 22 mar 2011 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Es muss alles anders werden.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 22 mar 2011 20:40

Ik ben zoooo slecht in koken. En ik doe het niet graag en ik wil het niet leren door veel te oefenen.

Duvessa
Min19-begeleider
Min19-begeleider

Bericht door Duvessa » 22 mar 2011 21:03

Ik krijg dat klote kaske van de Ikea niet in elkaar !
Er staat op dat je een schroef in een plank moet draaien.
Maak dat gat dan toch tenminste groot genoeg, uilen ! :evil:

mial
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door mial » 22 mar 2011 22:16

Ik heb echt de beste dakwerker ooit uitgekozen. Hij moest komen om veluxen te steken en om nog wat werk aan m'n dak te doen. ik bel, meneer heeft z'n planning niet bij, maar zal mij mailen. Uiteindelijk heb ik nog 3 keer zelf moeten bellen tegen dat ik een datum had: vorige week maandag. Ik bel de vrijdag daarvoor, meneer weet van gene maandag, zéker niet en zal dan maar dinsdag komen.

Hij is gekomen en heeft meteen maar in mijn vloer gezaagd om de dakpannen te verzagen. En zijn factuur is sneller gekomen dan hij kan babbelen (opgemaakt voor hij gekomen is, kijk eens aan!) en ik heb exact 1 week om te betalen. I think not. Dwaas
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 23 mar 2011 16:38

Ik vraag nog aan mijn kapster:
"Weet je nog hoe het de vorige keer was?"
"Jaja"
...
Niet dus :evil:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 23 mar 2011 18:46

Toezicht op de speelplaats :kots:
every new beginning comes from some other beginning's end

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 23 mar 2011 18:48

Mijn ouders wonen in West-Vlaanderen, ah nee, euh, Zuid-Vlaanderen, maar ik wel naar school in West-Vlaanderen hoor. Onze gerechtelijke arrondissement ligt voor het grootste deel in West-Vlaanderen. Onze kieskring ook. Oei. Wat is dat toch? :roll:

Voor de rest wil ik eigenlijk gewoon al gaan slapen, want hoewel ik supergoedgezind ben opgestaan van morgen, bleek dit toch een behoorlijke kutdag te zijn. :-?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 23 mar 2011 19:31

Ooit koop ik een serie witte t-shirts en schrijf erop met dikke alcoholstift: deze t-shirt is lelijk omdat ik shoppen haat.

Dit ga ik nooit echt doen.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 23 mar 2011 20:34

mientje schreef:Ooit koop ik een serie witte t-shirts en schrijf erop met dikke alcoholstift: deze t-shirt is lelijk omdat ik shoppen haat.

Dit ga ik nooit echt doen.
Toch die t-shirts kopen en zelf een sjabloon maken er op zetten?

ot. Ikzelf ben mijn frustratie
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

greentea
Experienced user
Experienced user

Bericht door greentea » 23 mar 2011 21:45

Soms kunnen mensen door slechts iets klein te doen echt iemands dag compleet verpesten.
Of hoe een dag die nog wel oké was (en bij momenten nog wel leuk) eindigt in een serieuze off-day.
Laatst gewijzigd door greentea op 24 mar 2011 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 23 mar 2011 21:52

Ik sloof mij uit zonder resultaat.

Soms heb ik echt zin om in een blokhut in het hol van Pluto te gaan wonen en iedereen te negeren. Niet dat iemand het verschil zou merken.

:kots:

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 23 mar 2011 23:15

Vandaag was het kotrolling: de schachten werden in groepjes gedeeld en moesten koken voor het doopcomité. Het mocht niet te makkelijk zijn en ook het uitzicht ging belangrijk zijn. Onze groep had op voorhand nog niet bijeen gekomen, gewoon met zijn allen naar de winkel en daar beslissen. Van eerst met een thema te werken (Jamaica inclusief wiet!) gingen we naar iets waarvan ik dacht dat het nooit goed genoeg ging zijn. En hoe snob van mij ook, ik koos wel voor iets speciaals.
Foute keuze blijkbaar. DC kwam te laat, chips waren een fantastische keuze, het mijne mislukte. Niet eens zo onoverkomelijk maar toch helemaal afgekraakt.
En het is niet omdat ik een vegetariër ben dat ik een seut ben die in homopathie geloofd, geen elektriciteit wil gebruiken,...
Straks moet ik ook nog naar de pi-nuts terwijl ik liever zou slapen.

Het hele doopgedoe is eigenlijk echt niet zo leuk dit jaar en de mensen die ik wel leuk vind had ik anders evengoed mee afgesproken. Oh oh, straks beland ik ook nog in het anti-doopkamp.
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Krikke25
New user
New user

Bericht door Krikke25 » 23 mar 2011 23:22

Daarstraks in de Delhaize snel een paar kleine dingen gaan kopen, want ik had geen zin om daar lang rond te crossen.

Ik was in een rayon aan het wandelen en daar stond dan zo'n oude madam (witte, pluizige muts, papegaaineus, prikkende jas en ruikend naar 4711) die naar kuisproduct aan het zoeken was. 't Was zo'n type die elk flesje opendraait en eraan ruikt. Haar kar? Half schuin in het midden van de gang. 't Was de gang richting kassa en'k wilde graag betalen, maar die vrouw was zo aan't snuiven aan die flessen dat ze het niet opmerkte. Dus begint ge zo voorzichtig te kuchen, maar opnieuw gaf ze geen kick. Dus een beetje harder kuchen, geen reactie. Nog harder kuchen en nog steeds niks, dus uiteindelijk bijna zo'n harde komedie-hoestbui (ik zweer het, harder hoesten en ze had fluimen op de kraag van haar jas)en dan uiteindelijk maar omgedraait en een andere gang genomen.

En dan aan de kassa, wie staat daar voor mij? Die aangename mevrouw. En nog zoiets typisch 'mevrouw op leeftijd': ze ging proberen passen met rosse rommel!

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 24 mar 2011 14:59

De frustratie voorbij: er is MS vastgesteld bij mijn schoonbroer.

Gesloten