Bi maar dan omgekeerd ontdekt

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
dropje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bi maar dan omgekeerd ontdekt

Bericht door dropje » 16 mar 2011 14:39

Hoi,

ik ben er jaren van overtuigd geweest lesbisch te zijn... tot ik een jaa geleden ontdekte dat ik ook echt wel verliefd kan worden op een man! met evenveel vlinderkes en goed gevoel dan bij een vrouw...

ik vind echter nergens verhalen over mensen die hun bi zijn ook in de omgekeerde richting ontdekten (meestal van hetero naar bi gevoel nu van lesbisch naar bi gevoel)

daarom dit berichtje,zijn er misschien nog mensen onder jullie die hun bi zijn op deze minder voorkomende "volgorde" ontdekt hebben?

groetjes

system crash
Senior user
Senior user

Re: Bi maar dan omgekeerd ontdekt

Bericht door system crash » 18 mar 2011 19:22

Aarzelend kom ik hier antwoorden. Ik heb ook zo'n vermoeden dat ik in plaats van lesbisch bi ben, maar ik twijfel eraan. Maar kdenk dat da eerder te maken heeft met hoe (achteraf bekeken) slecht mijn relatie met mijn ex-vriend was, dat ik eraan twijfel. Als ik het bekijk was ik niet zo gelukkig, omwille van het feit dat het op seksueel vlak echt niet klikte, hoewel ik er voor open stond. Maar ik weet nu niet of dat aan hém lag, of het feit dat ik tóch lesbisch zou zijn. Momenteel hou ik het op bi, maarja. Kdenk dat je der gewoon zo geen etiket op mag kleven.
Is it all in my head, all in my head...

dropje
New user
New user

Bericht door dropje » 19 mar 2011 15:58

lijkt me idd ook niet eenvoudig,zeker door de dubbele twijfel bij jou...

denk idd ook dat je er best geen etiket kan opkleven,voel er ook steeds minder en minder behoefte aan...
maar anderzijds (spreek ik mezelf mss wel tegen) is het iets dat me soms toch nog wel bezig houd... (ben dan ook een denkerke) wat is het verschil tussen gevoel voor een man en een vrouw bijvoorbeeld... zelf merk ik wel verschil,niet in intensiteit ofzo want ik kan een man en een vrouw echt wel even graag zien,maar ik stel me wel anders op tov een man dan tov een vrouw...

badgirls24
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door badgirls24 » 19 mar 2011 19:57

Tijd brengt raad. Met dit kleine zinnetje (tijd brengt raad) heb ik mezelf gewoon gedwongen om te zien wat er komt. Komt er een jongen? Goed.. Komt er een meisje? Goed dan.. Ik noem mezelf wel bi. En binnen een paar jaar zullen we nog eens zien hé. Al snap ik dat jullie willen weten 'wat' je bent, dit wou ik uiteraard ook.

gr.Bart
xxx
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

Sistje
Regular user
Regular user

Bericht door Sistje » 21 mar 2011 21:14

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik dacht dat ik homo was, maar ik krijg tegenwoordig vaak gevoelens voor vrouwen. En dat is best wel irritant aangezien ik me geout heb als homo, en dus onmiddellijk 'gefriendzoned' wordt door vrouwen...

malu
Regular user
Regular user

Bericht door malu » 22 jun 2011 20:01

Ik heb het ook meegemaakt. Ik ben meer dan 2 jaar samen geweest met een meisje en ik heb mij daar altijd goed bij gevoeld. Maar nu ongeveer een half jaar geleden, werd ik ineens verliefd op een jongen. En hoe vreemd het ook klinkt, ik heb het (denk ik) moeilijker gehad om dit te aanvaarden, dan om lang geleden aan de mensen te vertellen dat ik op meisjes viel.
En ik weet absoluut niet hoe het komt, maar nu heb ik precies het gevoel dat de kans dat mijn toekomstig lief een jongen is, groter is dan de kans dat het een meisje is.
En ik ben het er wel mee eens dat het anders is, daarom niet beter of slechter, maar wel anders.
Travel is the only thing you buy, that makes you richer.

Balzac
New user
New user

Bericht door Balzac » 27 jul 2011 05:11

Sistje schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik dacht dat ik homo was, maar ik krijg tegenwoordig vaak gevoelens voor vrouwen. En dat is best wel irritant aangezien ik me geout heb als homo, en dus onmiddellijk 'gefriendzoned' wordt door vrouwen...
Heb bijna exact hetzelfde voor. Al had ik al wel van jongsafaan (eerder platonische) liefdesgevoelens voor vrouwen. Later is daar ook, hoewel minder als bij jongens, een seksuele aantrekking bij gekomen.

XjustmeX
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door XjustmeX » 31 okt 2011 23:24

wow
ik dacht dat ik de enige was
ik "weet" sinds mijn 16de dat ik lesbisch ben. ik heb al 2 x een lange relatie met een meisje gehad, maar ik ben sinds een half jaar toch aan het twijfelen.
ik ben nog niet verliefd geworden op een jongen, ik sta er ook niet echt voor open aangezien ik een relatie(meer dan een jaar) heb met een meisje.
maar ik twijfel of die gevoelens niet eerder vriendschappelijk geworden zijn
ik denk constant hoe het zou zijn om met een jongen samen te zijn
als ik naar holebifuiven ga, voel ik me sinds kort ook niet meer een van hen, maar een heteromeisje in de holebiwereld...
misschien heb ik gewoon een fase gehad van het "lesbisch" zijn, maar dit vind ik dan weer kortzichtig

ik weet echt niet meer wat ik moet voelen/denken

ps op ontdekking gaan is ook niet zo simpel aangezien mijn vriendin noodgedwongen bij mij en mijn ouders inwoont, dus de relatie stopzetten maakt het ook moeilijker =s
it's better to be hated for who you are, than be loved for who you aren't

Nelly
New user
New user

Bericht door Nelly » 11 apr 2012 13:28

Hey,

Was hier aan het surfen in de hoop dat ik niet de enige was met deze omgekeerde gevoelens en gelukkig lees ik hier jouw verhaal.
Ik voelde me al jaren lesbisch Af en toe viel m'n oog ook wel eens op een man, maar zelden zo intens als bij een meisje/vrouw.
Maar nu is er een mooie lieve jongeman die op me valt en ik ben hier niet gevoelloos voor.
Ik weet echt niet wat ik met die gevoelens moet doen. Bang om de verkeerde beslissing te nemen.
Ben wel onmiddellijk eerlijk geweest tegenover hem.
Maar wat nu? Ik wil het wel op me laten afkomen, maar wil hem ook niet kwetsen.
Heeft er iemand wat wijze raad?
Ik ben volledig in de war.

Gesloten