weer een geval van liefdesverdriet ?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
caroline12

weer een geval van liefdesverdriet ?

Bericht door caroline12 » 14 feb 2011 10:43

liefdesverdriet " zucht " het word algemeen aanvaard al reden om even onhandelbaar en depressief te zijn, om de 1ne moment te huilen van verdriet en 15 minuten later het uit te brullen van het lachen, omdat je gewoon met jezelf geen blijf weet. maar na enkele weken hoor je jezelf te herpakken, en de draad van je leven weer op te nemen.
de woorden " laten we gewoon vrienden blijven " zinderen nog na in mijn hoofd, voor mij stopte de wereld plots met draaien. maar ik zag tot mijn grote verbazing dat het feestgedruis in mijn omgeving gewoon door ging. hoe ik zaterdagavond ben thuis geraakt is me een raadsel. ik herinner me dat mijn benen net van boter waren, en dat ik door de tranen, maar moeilijk de weg kon zien... 2 jaar lang was je alles voor me, ik twijfelde niet, ik zou voor jou naar de andere kant van de wereld verhuizen. je was de allereerste waar ik verliefd op werd, het eerste meisje dat zo men hart heeft veroverd, en hoe naief was het van me, om te denken dat dit voor altijd zou zijn. het was geen sprookjesverhaal, ik moest in het begin nog wat wennen dat ik dus wel degelijk op meisjes viel en jij zat wat met jezelf in de knoop, maar uiteindelijk sloegen we ons erdoor, en hadden we toch 2 geweldige jaren. op het einde ging het iets moeilijker, jij twijfelde aan alles, inclusief jezelf, en besliste dat je geen relatie meer wou. zonder veel uitleg stelde je dan maar voor om gewoon vrienden te zijn. via een sms ( ik dacht dat ik meer waard was dan dat... ) de vrienden vroegen me, ben je nu niet kwaad ? en om eerlijk te zijn, zou ik niet liever willen, maar hoe kan je nu kwaad zijn op iemand die je zo graag hebt gezien. ik twijfel aan mezelf en vraag me af waarom ze me niet wil of wat er mis is met mij ? terwijl ik anders zo van het standpunt ben : ze moeten me maar nemen zoals ik ben ! de titel van dit forumonderwerp is, jouw ontdekking, jouw verhaal, wel 2 jaar lang was zij mijn verhaal... ik wou dat we al enkele weken verder waren, en dat ik gewoon smorgens kon opstaan zonder eerst 10 keer diep in en uit te moeten ademen, tranen te verbijten en te aanvaarden dat jij nooit meer naast mij zal liggen.. " zucht " liefdesverdriet, het is me wat.

ik moest mijn verhaal even van me afschrijven, toch bedankt om het te lezen...

Met liefs xx

Darja
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: weer een geval van liefdesverdriet ?

Bericht door Darja » 16 feb 2011 20:32

Ela,

Ik ken dat gevoel, en heb ook zoiets van ze moeten me maar nemen zoals ik ben, het is niet makkelijk.
En liefdesverdriet het heeft tijd nodig, maar het wordt wel beter, je gaat het wel zien,

sterkte
If You Love Someone, Set Them Free. If They Come Back They’re Yours

veleck
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: weer een geval van liefdesverdriet ?

Bericht door veleck » 24 feb 2011 18:24

jammergenoeg weten de meesten hoe je je voelt,
ik heb het ook een hele tijd lastig gehad, maar na enkele weken geraakt er toch weer wat zuurstof in je luchtbel, en word het verstikkende gevoel steeds minder erg...

maar het is niet fijn en het enige dat je kan doen is eens heel goed uithuilen, steun zoeken bij vrienden en dan de draad beetje per beetje terug oppakken...

ik wens je zo min mogelijk rusteloze nachten toe en hopelijk kan je terecht bij goede vrienden....

sterkte!!
i'll put al smile upon your face.

Gesloten