Onpopulaire meningen [6]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
system crash
Senior user
Senior user

Re: Onpopulaire meningen [6]

Bericht door system crash » 10 mar 2011 13:41

Echo schreef:
ruben_d schreef:En ook op mijn fiets heb ik niet veel medelijden
Thaha. :D Zo herkenbaar! :D Die neiging tot inrijden herken ik maar al te goed. Op de leien hier in Antwerpen, heb je op een gegeven punt een fietspad dat de plaats kruist waar de hele horde irritante Meirmensen moeten oversteken om naar het station te gaan. EN DIE STAAN ALTIJD OP HET FIETSPAD. En dan kom ik daar in volle vaart met mijn fiets, en als ik moet vertragen dan wordt het rood en moet ik wachten en al, dus rij ik altijd keihard door, en dan springen ze aan de kant. En 't is niet alsof het daar breed genoeg is om zowel plaats te hebben voor dikke kindervoituren, lelijke popmensen met te grote sjakossen en fietsers met haast.
Zelfde als je van het Roosevelt richting het centraal fietst, met mensen die op het fietspad staan te staan, en je moet daar dan met je fiets tussen gaan slalommen. Dan roep ik altijd heel erg luid PARDON. Op de roltrappen ook bijvoorbeeld, ik kan heel goed PAARDOOON roepen.
Amaai, jij bent nog beleefd, als ik ergens door moet roep ik: AAN DE KANT! :lol: of op de roltrap zeg ik: gouw, schuuf up, der zijn der die wel gehaast zijn...
Is it all in my head, all in my head...

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 10 mar 2011 17:04

system crash schreef:Amaai, jij bent nog beleefd, als ik ergens door moet roep ik: AAN DE KANT! :lol: of op de roltrap zeg ik: gouw, schuuf up, der zijn der die wel gehaast zijn...
Allé, 't is toch maar een kleintje om "Pardon, excuseer mevrouw/meneer. PARDON! PAAARDOOON!", te zeggen/roepen/gillen, ipv gewoon dingen te roepen. Voor zo'n mensen zou ik eerlijk gezegd dan weer net iets trager aan de kant gaan.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Ms Nobody. » 10 mar 2011 17:57

Echo schreef:
system crash schreef:Amaai, jij bent nog beleefd, als ik ergens door moet roep ik: AAN DE KANT! :lol: of op de roltrap zeg ik: gouw, schuuf up, der zijn der die wel gehaast zijn...
Allé, 't is toch maar een kleintje om "Pardon, excuseer mevrouw/meneer. PARDON! PAAARDOOON!", te zeggen/roepen/gillen, ipv gewoon dingen te roepen. Voor zo'n mensen zou ik eerlijk gezegd dan weer net iets trager aan de kant gaan.
²

system crash
Senior user
Senior user

Bericht door system crash » 10 mar 2011 20:57

Ms Nobody. schreef:
Echo schreef:
²
Tgoja, ze gaan veel rapper aan de kant op die manier hoor. Als je pardon zegt, duurt t nog 10 minuten voor ze aan de kant gaan.

Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Stilicho » 10 mar 2011 21:34

Disco Trut schreef:Ik eigen mij soms graag het recht toe te proberen mensen (opnieuw) op te voeden.
Tiens, nog niets van gemerkt. :)

Ik had de hele dag recalcitrante gedachten, maar ik kan er niet op komen nu. :(

Nabuchodonosor
Forum addict
Forum addict

Bericht door Nabuchodonosor » 10 mar 2011 22:47

system crash schreef:
Echo schreef:
ruben_d schreef:En ook op mijn fiets heb ik niet veel medelijden
Thaha. :D Zo herkenbaar! :D Die neiging tot inrijden herken ik maar al te goed. Op de leien hier in Antwerpen, heb je op een gegeven punt een fietspad dat de plaats kruist waar de hele horde irritante Meirmensen moeten oversteken om naar het station te gaan. EN DIE STAAN ALTIJD OP HET FIETSPAD. En dan kom ik daar in volle vaart met mijn fiets, en als ik moet vertragen dan wordt het rood en moet ik wachten en al, dus rij ik altijd keihard door, en dan springen ze aan de kant. En 't is niet alsof het daar breed genoeg is om zowel plaats te hebben voor dikke kindervoituren, lelijke popmensen met te grote sjakossen en fietsers met haast.
Zelfde als je van het Roosevelt richting het centraal fietst, met mensen die op het fietspad staan te staan, en je moet daar dan met je fiets tussen gaan slalommen. Dan roep ik altijd heel erg luid PARDON. Op de roltrappen ook bijvoorbeeld, ik kan heel goed PAARDOOON roepen.
Amaai, jij bent nog beleefd, als ik ergens door moet roep ik: AAN DE KANT! :lol: of op de roltrap zeg ik: gouw, schuuf up, der zijn der die wel gehaast zijn...
Och ja, bij oude madammeke's of bij kinderen waarschijnlijk? :)

Bij mij en bij vele anderen zou ge dat zeker niet moeten doen hoor, en ge zoudt het ook niet doen. :wink:
Zonder onderschrift, bij gebrek aan inspiratie.

system crash
Senior user
Senior user

Bericht door system crash » 11 mar 2011 16:58

Nabuchodonosor schreef:
system crash schreef:
Echo schreef:
Och ja, bij oude madammeke's of bij kinderen waarschijnlijk? :)

Bij mij en bij vele anderen zou ge dat zeker niet moeten doen hoor, en ge zoudt het ook niet doen. :wink:
Idd. Je moet ten andere eens tegen een kind: pardon zeggen... Die kijkt je aan gelijk een stuk stront (ofwel is da ook weer de brugse mentaliteit, da weet ik nu nie zo goed)... En de rest staat merkwaardig genoeg nooit in mijn weg :lol: En het is beter zo, dan wat ik al regelmatig gezien heb, want op de roltrap (in t station van brugge is da erg) heb ik al weten mensen anderen een duw geven da ze bijna in 1 trek beneden lagen... Dan kietelt t wel om eens goed uit te vliegen tegen de mens in kwestie, want zoiets doe je écht wel niet... Want in tegenstelling tot wat jullie denken, ben ik wel in staat beleefd te zijn, aangezien ik wel een danku zeg als ze effectief schuiven. Ik bezit dus wel nog enige vorm van beleefdheid :wink:

kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kinderknieën » 11 mar 2011 20:47

system crash schreef:Je moet ten andere eens tegen een kind: pardon zeggen... Die kijkt je aan gelijk een stuk stront (ofwel is da ook weer de brugse mentaliteit, da weet ik nu nie zo goed)...
/facepalm
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 12 mar 2011 03:26

kinderknieën schreef:
system crash schreef:Je moet ten andere eens tegen een kind: pardon zeggen... Die kijkt je aan gelijk een stuk stront (ofwel is da ook weer de brugse mentaliteit, da weet ik nu nie zo goed)...
/facepalm
Voila, je moet gewoon je hand in hun gezicht palmen. Dan zal dat ongehoorzaam, nazistisch tuig wel luisteren. De fucking neonazihooligans! Steek ze in een concentratiekamp!
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 12 mar 2011 12:51

De lachende profeet schreef:
kinderknieën schreef:
/facepalm
Voila, je moet gewoon je hand in hun gezicht palmen. Dan zal dat ongehoorzaam, nazistisch tuig wel luisteren. De fucking neonazihooligans! Steek ze in een concentratiekamp!
:roflmao:

Je kan ook gewoon pardon schreeuwen en als dat niet werkt ze alsnog aan de kant duwen hé. Of gewoon van de roltrap afgooien. Dat zal ze leren!
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Aquarius

Bericht door Aquarius » 12 mar 2011 12:53

Delta. schreef:
De lachende profeet schreef:
kinderknieën schreef:/facepalm
:roflmao:

Je kan ook gewoon pardon schreeuwen en als dat niet werkt ze alsnog aan de kant duwen hé. Of gewoon van de roltrap afgooien. Dat zal ze leren!
Hm nee ik denk dat ze zouden terugkomen dan met "again again!" :-?

raskolnikow
Relnicht van het jaar 2017

Bericht door raskolnikow » 13 mar 2011 12:28

Dagonet schreef:Mensen die cryptische uitspraken verkopen als diepzinnige filosofie, mogen ze per definitie geen publiekelijk spreek- en schrijfrecht voorzien.
Ik wil namen. Begint er eentje met een "H"? :)
And if you ever need self-validation / Just meet me in the alley by the railway station (Morrissey)

Endalaust
Experienced user
Experienced user

Bericht door Endalaust » 13 mar 2011 12:34

Dagonet schreef:Mensen die cryptische uitspraken verkopen als diepzinnige filosofie, mogen ze per definitie geen publiekelijk spreek- en schrijfrecht voorzien.
Altijd leuk om die uitspraken volledig te analyseren (voor zover dat mogelijk is) en de mensen kwaad te maken omdat ze plots zelf beseffen dat het oppervlakkige onzin is dat ze verkopen. Dat, of ze blijven geloven dat ze 'diep' zijn en ze zijn ervan overtuigd dat ik er niets van begrijp en dat ze 'toch mogen zeggen wat ze willen zeker!' :lol:
IS HAVE GOOD TITTY

-Gas, Hete Kussen uit Salou

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 13 mar 2011 15:58

raskolnikow schreef:
Ik wil namen. Begint er eentje met een "H"? :)
Zoveel is duidelijk.

Wat is dat eigenlijk met die verdoken persoonlijke aanvallen? Denken jullie nu echt dat ik dat niet ga lezen of doorhebben of dat het zoveel meer acceptabel is wanneer jullie dat om een discussie heen in andere threads gaan doen?

En hé, Dagonet, waarom verschiet ik er niet van dat net jij gaat oproepen om mensen de mond te snoeren wanneer je niet om kan met wat ze zeggen?

God, wat een kinderachtig gedoe ook weer.
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 13 mar 2011 16:34

Zand erover.
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 13 mar 2011 17:53

Disco Trut schreef:Dit gevecht tussen ego's gaat de rest van het forum niet echt aan denk ik.
OT ook: Ikzelf heb er juist geen problemen mee en blijf het wel leuk vinden om te lezen. :ibi:
Misschien een aparte bash-topic aanmaken? 8)
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 13 mar 2011 20:20

Delta. schreef:
Disco Trut schreef:Dit gevecht tussen ego's gaat de rest van het forum niet echt aan denk ik.
OT ook: Ikzelf heb er juist geen problemen mee en blijf het wel leuk vinden om te lezen. :ibi:
haha
Ik vind dat stiekem een zalig idee :D
Stel u voor :lol: :lol: :lol:

ot: de overheid moet schrik hebben van haar burgers, niet omgekeerd
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 13 mar 2011 22:56

Gasquet schreef:
Delta. schreef:
haha
Ik vind dat stiekem een zalig idee :D
Stel u voor :lol: :lol: :lol:

ot: de overheid moet schrik hebben van haar burgers, niet omgekeerd
Ja ik eigenlijk ook wel :P
Spoiler! :
op dat idee hé

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 14 mar 2011 21:45

Ook mijn excuses.

En nu zand erover.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 15 mar 2011 16:49

Disco Trut schreef:Gegarandeerd raak met deze mening:

Ik vind het jammer, dat volledig rookverbod. Ondanks het feit dat ik het volledig begrijp en er in wezen wel voor ben en leve de gezondheid enzo, ik ga het missen, de charmes van rokerige bruine kroegen. Die sowieso al zeldzaam zijn.

Als dat niet onpopulair is :)
².
(maar 't zal wel wennen zeker?)

(of ik zoek een café met een aparte rokersruimte die duusd keer groter is dan de niet-rokersruimte. Een hok voor de vijf man niet-rokers en de rest van het café rokersruimte, dat zie ik wel zitten eigenlijk :p)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Gesloten