Nog meer frustraties, ergernissen en irritaties!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
De lachende profeet
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Nog meer frustraties, ergernissen en irritaties!

Bericht door De lachende profeet » 08 feb 2011 11:29

Ik zou toch echt moeten werken aan een betere verstandhouding met mijn moeder. Zelf zegt ze dat ik altijd kwaad word als zij iets zegt tegen mij, maar zelf weigert ze na te denken waarom ik vooral tegen haar kwaad word. Met andere mensen heb ik dat in normale omstandigheden zo goed als nooit. Of toch veel minder.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 08 feb 2011 11:49

Zijn er nog mensen die zich ergeren aan het gigantische ego van de Neveneffecten? Ik heb het gisteren niet gezien (al ga ik dat zeker doen), maar in de twee vorige afleveringen stond de humor iets te veel in de schaduw van hun arrogantie.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

spinaziepasta
Experienced user
Experienced user

Bericht door spinaziepasta » 08 feb 2011 13:03

De ex en het roddelgedrag in de holebiwereld
He pours a daydream in a cup

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 feb 2011 15:00

Stilicho schreef: + Het vriendinnetje van mijn broer die te veel gedronken had en drie keer is gaan kotsen. Ik schaamde mij dood.
:o
Uw toekomstige schoonzus is Ke$ha?? :o :wink:

OT.

Niets eigenlijk. De zon schijnt, het is vakantie, morgen gaan shoppen en museum, keileuke feestjes gepland, vrienden en de punten laten op zich wachten. 8)

Oh jawel...ik ergerde mij dood aan het arrogante en denigrerende gedrag van mijn oma gisteren. En het begint elke keer erger en erger te worden. :roll:
Fluctuat nec mergitur

Wall
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Wall » 08 feb 2011 17:15

De traagheid waarmee msn mensen toevoegt :roll:

sjalot
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door sjalot » 08 feb 2011 17:29

Hum... Tegen de vlakte gaan met de dax (tegen nog geen 10km/u) terwijl papa achter mij rijdt. Choke stond nog op en ging te snel voor een te scherp bochtje...

Genant :roll:
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 08 feb 2011 20:00

Lieve windows media player. Je doet nu een beetje raar, maar ik stel voor dat je stopt met je kuren en dat we gewoon weer samenwerken. Je hebt geen reden om opstandig te zijn, ik geef je voldoende aandacht. Dank bij voorbaat.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 08 feb 2011 22:41

JFK schreef:
Stilicho schreef: + Het vriendinnetje van mijn broer die te veel gedronken had en drie keer is gaan kotsen. Ik schaamde mij dood.
:o
Uw toekomstige schoonzus is Ke$ha?? :o :wink:
Ke$ha heeft meer klasse.

OT: druk druk druk en niet op de manier van mensen die dat zeggen om te maskeren dat ze eigenlijk niets te doen hebben => ik snak naar vakantie

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 08 feb 2011 23:50

Ik begrijp niets meer van "de mens" en ik refereer naar Hanneke haar post betreffende waar ligt de grens tussen eerlijkheid en teveel eerlijkheid? Ik weet het evenmin. Eerlijkheid is echt een probleem. Ik heb het gevoel steeds afgerekend te worden op mijn eerlijkheid... Misschien is mijn discretie dan een probleem? Ik hoop op mijn big positivo die ik verwacht voor morgen want dat zou ervoor kunnen zorgen dat ik kan vluchten, eventjes maar, into the wild. En gesterkt kan terugkomen weliswaar in hetzelfde klimaat maar dan nog :)

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 09 feb 2011 00:04

Wauw, hier post ik bijna nooit. Maar nu moet het wel. Mijn docenten hebben mijn stageplaats afgekeurd omdat ze het ineens niet professioneel genoeg vinden. Ik zou stage doen bij een vriend van mij die ook animator/vormgever etc. is. We zouden samen tekenfilmpjes maken. Vorige week mailde ik de docenten. Ze vonden zijn werk leuk en "trendy". Vandaag liet ik hen een mail zien die stageman me stuurde, met enkele vragen in over het aantal werkuren enzo. Hij gebruikte smileys en schreef u in plaats van uw. "Oei, die kan niet eens schrijven," zei de docent. "Nee. Die is toch niet zo professioneel. Hier ga je geen stage doen. Uitgesloten. Neem hem maar als mentor of zo. Nu moet je wel snel een stageplaats kiezen he, Knie. Zeker omdat je op Erasmus gaat. Je hebt een week de tijd. Het is vijf voor twaalf, meisje. Vijf voor twaalf! Is je portfolio al af? Maak snel een portfolio. Tegen volgende week. En niet zomaar wat netjes vormgegeven. Wij willen professionele studiofoto's van jouw werk. En maak er een echt boek van. De echte wereld is hard en veeleisend."
De andere docent zei: "Soms vinden studenten niet op tijd een stageplaats en doen ze dat na hun masterjaar. Dan krijg je je diploma gewoon een beetje later."

D:

Paniek. Ik ga deze week heel veel naar W. Van Beirendonck bellen en zielig doch kordaat vragen om een stageplaats. Vijf keer per dag of zo, dan moeten ze wel ja zeggen. Behalve hem kan ik niks bedenken dat vrolijk genoeg is voor mij. Ik hoop dat ze ja zeggen en dat ik een semester lang piemelhoeden mag tekenen.

Ennnn we werden deze avond verplicht een lezing bij te wonen over hoe belastingen werken als je een kunstenaar bent. De vrouw praatte te veel over werkloos zijn en ontslagen worden. Ik wou dat ik iets nuttigers studeerde. De echte wereld is hard en veeleisend.

edit: Eigenlijk frustreert dit mij niet eens. Ik word er eerder triest en nerveus van. Ik vind geen beter topic.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Hanneke

Bericht door Hanneke » 09 feb 2011 10:20

Ms Nobody. schreef:Ik begrijp niets meer van "de mens" en ik refereer naar Hanneke haar post betreffende waar ligt de grens tussen eerlijkheid en teveel eerlijkheid? Ik weet het evenmin. Eerlijkheid is echt een probleem. Ik heb het gevoel steeds afgerekend te worden op mijn eerlijkheid... Misschien is mijn discretie dan een probleem? Ik hoop op mijn big positivo die ik verwacht voor morgen want dat zou ervoor kunnen zorgen dat ik kan vluchten, eventjes maar, into the wild. En gesterkt kan terugkomen weliswaar in hetzelfde klimaat maar dan nog :)
Ik vermoed dat je enkel naar m'n post verwijst, want voor de rest kan ik niet goed volgen :)

De strijd in Egypte is bijna voorbij. En ze hebben exact gespeeld zoals verwacht. Godverdomse smeerlappen :(

greentea
Experienced user
Experienced user

Bericht door greentea » 09 feb 2011 13:07

Hoofdpijn. Alweer. Bleh.

system crash
Senior user
Senior user

Bericht door system crash » 09 feb 2011 19:03

Ik moet dringend beginnen leren, ik heb volgende week 3 tests... En ik doe gewoon geen klop é, en als ik dan toch begin, ben ik bij het minste afgeleid... Der zit precies nog nie genoeg druk op mijn schouders om eraan te beginnen... :roll:
Is it all in my head, all in my head...

sjalot
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door sjalot » 09 feb 2011 19:21

Fb-bericht van ex.
Maar vooral, het feit dat ik nog 5 minuten overhoop lig van dat bericht.

MAAR!
Looking on the bright side. Het zijn maar 5 minuten.
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap

rilenka
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door rilenka » 09 feb 2011 19:35

pfff dat lesgeven in de club is wel fijn en doet mij echt goed, voel er mij positief door, maar is zo vermoeiend.... gevolg nadien pfff moe en niets meer doen voor 't school terwijl ik al mijn tijd meeeer dan nodig heb pff stom lichaam
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 09 feb 2011 21:33

auto's die geen rekening houden met de brommers (en fietsers)
deze week al een paar keer iemand die recht voor m'n neus moest oprijden en een paar die toch nog de moeite hebben gedaan om te stoppen
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 09 feb 2011 21:49

Een eigenaardige ex-prof heeft mij op LinkedIn een berichtje gestuurd om te vragen hoe het met mijn leven gaat. :confi: Ik wil niet onbeleefd zijn en hem negeren, maar ik weet niet wat ik hem moet zeggen.

Internet gaat op sommige dagen nog altijd tergend traag. :x Zie het topic over informaticaproblemen. Kan iemand met een goed hart en kennis van internet/netwerken er even naar kijken? Ik heb me al rot gezocht en vanalles uitgeprobeerd maar niets werkt. Werkt serieus op mijn zenuwen.

+ een verstopte neus

Music
Regular user
Regular user

Bericht door Music » 09 feb 2011 22:29

Deze morgen parkeer ik mijn auto in een 'blauwe zone' en vergeet mijn schijf na twee uur te gaan herleggen. Drie uur later valt mijne frank en wil ik mijn schijf gaan herleggen maar zit er een boete achter mijn raam waar opstaat : Aankoop van een dagticket: 10 euro. Dus denk ik: Ok, mijn eigen schuld, tis nu toch te laat en nu kan ik mijn auto gewoon de ganse dag laten staan zonder nog mijn schijf herleggen. Als ik s' avonds aan mijn auto kom staat die madam van de stadswacht me terug een boete te schrijven. Blijkbaar is zo'n 'dagticket' dan ook maar een halve dag geldig. Verdorie!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 09 feb 2011 22:31

Scanner die niet scant net nu ik een mega nostalgische pagina van het Onze Lieve Vrouw College in Boom heb gevonden. Forummers die daar ook gezeten zouden hebben maak u kenbaar, ja Jo ik heb je al gevonden :D . Maar toch blijvende frustratie op de scanner.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 09 feb 2011 22:49

Stilicho schreef:Een eigenaardige ex-prof heeft mij op LinkedIn een berichtje gestuurd om te vragen hoe het met mijn leven gaat. :confi: Ik wil niet onbeleefd zijn en hem negeren, maar ik weet niet wat ik hem moet zeggen.
Je kunt misschien beginnen met de vraag te beantwoorden ;)

Zo vreemd is dat toch niet? Misschien is hij verliefd op je ofzo??? hehehe
A church in ruin...

Gesloten