Nog meer frustraties, ergernissen en irritaties!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
ruben_d
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Nog meer frustraties, ergernissen en irritaties!

Bericht door ruben_d » 20 mar 2011 12:22

Hoe CD&V, LDD, N-VA en Open Vld zich gezamenlijk in hun Grote Gelijk wentelden (in het debat over kernenergie in de Zevende Dag) en een front vormden tegen sp.a en Groen! Als 4 kakelende kippen zaten ze constant door elkaar in te hakken op die twee laatste, en vielen ze elkaar constant bij...
Bruno Tobback was eigenlijk de enige die de zaak wat rationeel bekeek, en ik vond dat Calvo ook heel stoïcijns bleef onder al die persoonlijke aanvallen, vooral van die kwal Schiltz (zijn vader draait zich om in zijn graf!) sorry dat ik nu ook op de man speel :p, en het ongevraagd gekwetter van dat CD&V-vrouwmens naast hem.

Bruno en Louis Tobback vind ik nog steeds twee van de meest bekwame politici in ons land.
En die Kristof Calvo mag er best wel wezen! 8)
Spoiler! :
Afbeelding
Δῶς μοι πᾳ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω.

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 20 mar 2011 12:30

Kristof Calvo heb ik al irl gezien!

OT mijn hoofd.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 20 mar 2011 13:36

mei_meisje schreef:Kristof Calvo heb ik al irl gezien!

OT mijn hoofd.
Goh, kristof Calvo zat op dezelfde school als ik (Onze-Lieve-Vrouw Instituut boom), maar wel één jaar hoger. Hij was destijds trots op mij toen ik te zien was in de Zevende Dag..
Rendez-vous!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 20 mar 2011 13:56

JonathanVG schreef:
mei_meisje schreef:Kristof Calvo heb ik al irl gezien!

OT mijn hoofd.
Goh, kristof Calvo zat op dezelfde school als ik (Onze-Lieve-Vrouw Instituut boom), maar wel één jaar hoger. Hij was destijds trots op mij toen ik te zien was in de Zevende Dag..
Scheetjes, ik heb er zes jaar mee in de klas gezeten. Beat that! 8) . En Mattijs487 gaat het niet graag horen, maar ach ondanks het feit dat ik K C in het secundair niet echt kon uitstaan (maar dan moet je hem destijds ook gekend hebben) ben ik zeer aangenaam verrast met het feit dat hij een beetje gemilderd is in zijn houding (had vroeger de neiging om al eens wat giftige opmerkingen of pesterijtjes te doen, maar dat zijn de kinder en puber jaren zeker :D ).
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 20 mar 2011 14:57

een taak voor school die mee gaat tellen voor toets dat niet wil lukken!

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 20 mar 2011 14:59

Skipperke schreef:een taak voor school die mee gaat tellen voor toets dat niet wil lukken!
Over wat gaat het?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

greentea
Experienced user
Experienced user

Bericht door greentea » 20 mar 2011 16:18

Een hele tijd gedacht dat het vandaag Milaan-Sanremo is en dan vandaag pas merken dat het eigenlijk gisteren was (waardoor ik het dus gemist heb, net nu het blijkbaar zo'n mooie was :( )

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 20 mar 2011 19:21

mei_meisje schreef:
Skipperke schreef:een taak voor school die mee gaat tellen voor toets dat niet wil lukken!
Over wat gaat het?
over kinderopvang enzoo..

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 20 mar 2011 21:14

Grrrrr ik wil zo graag die witloofsoep met curry maken die ik zag op Dagelijkse kost!
Maar heb geen mixer op kot :x

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 20 mar 2011 21:48

NeW2 schreef:Grrrrr ik wil zo graag die witloofsoep met curry maken die ik zag op Dagelijkse kost!
Maar heb geen mixer op kot :x

:lol: ik ook! Die zag er mega-lekker zalig uit en idd ik moet mijn mening over het maken van soep bijstellen want niet elke basis voor soep hoeft wortel te bevatten (bij deze een knipoog naar Sjwazi)

Ot: Ik hoor net van mijn zus dat een man haar daarnet achtervolgde, en dat van de moment ze begon te lopen, hij achter haar aan rende, een geluk dat ze blijkbaar in onze straat was,... Grrrr! Dit zijn situaties waar ik heel regelmatig nachtmerries over heb.

Kletmarjet
Experienced user
Experienced user

Bericht door Kletmarjet » 21 mar 2011 00:16

Nooit ga ik nog uit daar in Zottegem. Altijd miserie daar :evil:

Ik ben al op zoveel plekken en steden gaan feesten en nog nooit problemen gehad qua agressiviteit en ben zelf een heel rustig persoon als ik uitga.

Daar ben ik dus in totaal 4x uitgegaan, waarvan er 3x problemen waren met mij of mijn vrienden. Een hoopje schorremorrie (:D) dat scheel ziet van de drugs heeft het daar altijd op mij of 1 van mijn vrienden gemunt. Die gastjes komen dan om beurt uitdagen en duwen. Er tegen praten heeft geen zin want hun woordenschat reikt niet verder dan enkele scheldwoorden en verder negeer ik ze gewoon. Gisteren was het dus terug van dat, eerst negeerden we ze gewoon. Nu is het niet enkel bij woorden of een duw gebleven, maar hebben ze dus ook een maat van mij in zijn gezicht geslagen. Wat een bende zielige mensen, die hebben enkel plezier in het verkloten van andere mensen hun avond. :roll:
When all is said and done, the weather and love are the two elements about which one can never be sure.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 21 mar 2011 07:29

Het feit dat opstaan steeds moeilijker en moeilijker lijkt ... De vakantie was leuk, ontspannend en toch heb ik één week later al terug het gevoel dat het op is!
every new beginning comes from some other beginning's end

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 21 mar 2011 07:39

bieke007 schreef:Het feit dat opstaan steeds moeilijker en moeilijker lijkt ... De vakantie was leuk, ontspannend en toch heb ik één week later al terug het gevoel dat het op is!
Ik ging net posten hoe frustrerend ik het vind dat ik elke ochtend zo vroeg wakker ben terwijl ik kan slapen zolang ik wil. Eens echt uitslapen kan zo'n deugd doen, maar dat lukt me precies niet meer.

Aan de andere kant kan je dan misschien wel veel doen op een dag, maar meestal maakt dat niet zo'n verschil bij mij.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 21 mar 2011 07:48

twijfelaar1987 schreef:
bieke007 schreef:Het feit dat opstaan steeds moeilijker en moeilijker lijkt ... De vakantie was leuk, ontspannend en toch heb ik één week later al terug het gevoel dat het op is!
Ik ging net posten hoe frustrerend ik het vind dat ik elke ochtend zo vroeg wakker ben terwijl ik kan slapen zolang ik wil. Eens echt uitslapen kan zo'n deugd doen, maar dat lukt me precies niet meer.

Aan de andere kant kan je dan misschien wel veel doen op een dag, maar meestal maakt dat niet zo'n verschil bij mij.
Same same, vandaag mijn record, 7u15. Nuja, die geit van hierboven heeft er ook haar aandeel in maar toch. Ik ben wakker, ik ga zodadelijk ontbijten en gaan joggen...

Gesloten