Ik vraag me af... [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
ans
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Ik vraag me af... [5]

Bericht door ans » 20 apr 2011 17:25

of iedereen het zo moeilijk heeft om zich met dit weer achter zijn pc te zetten en dan uiteindelijk te werken, in plaats van te lummelen ter compensatie van het niet buiten zitten.

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 20 apr 2011 17:46

ans schreef:of iedereen het zo moeilijk heeft om zich met dit weer achter zijn pc te zetten en dan uiteindelijk te werken, in plaats van te lummelen ter compensatie van het niet buiten zitten.
Check, ale als lummelaarster.

Ik vraag me af of ik wel of niet vanavond zou weggaan.
Pluspuntje: eens weg uit dit huis, een vriendin die ik al veel te lang niet meer zag is garant aan een superfeestje, Tati's :love:
Minpuntje: ik deed vandaag nog niets en kan mijn schade vanavond toch deels inhalen.

ans
New user
New user

Bericht door ans » 20 apr 2011 23:41

*einDstein* schreef:
ans schreef:of iedereen het zo moeilijk heeft om zich met dit weer achter zijn pc te zetten en dan uiteindelijk te werken, in plaats van te lummelen ter compensatie van het niet buiten zitten.
Check, ale als lummelaarster.

Ik vraag me af of ik wel of niet vanavond zou weggaan.
Pluspuntje: eens weg uit dit huis, een vriendin die ik al veel te lang niet meer zag is garant aan een superfeestje, Tati's :love:
Minpuntje: ik deed vandaag nog niets en kan mijn schade vanavond toch deels inhalen.
:merci: Oef, niet de enige. dat verzacht het leed...

Maar uit het feit dat je momenteel online bent, kan ik afleiden dat het een avondje thuisblijven is geworden met het forum als afleiding. pas op: het lummel-monster is terug op de loer :wink:

Aquarius

Bericht door Aquarius » 21 apr 2011 12:25

Ik vraag me af wat er precies gebeurt als je met een auto van de rijschool een aanrijding(kje) krijgt.

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 21 apr 2011 12:29

Ik vraag mij af of mijn zus ontvoerd is. Ze is weg met de fiets, al van toen ik opstond, maar de deur stond los wat er normaal op wijst dat ze niet lang weg ging zijn. Dat is ondertussen al 2 uur geleden. Mijn ouders zijn niet thuis dus die kan ik ook niet vragen waar ze naartoe is en zelf pakt ze niet op.

Vreemd. Vreemd.
Nog een half uur en ik ga de rampscenario's geloofwaardig beginnen vinden.
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 21 apr 2011 12:32

of Twijferlaar1987 morgen haar rood kleedje met witte bolletjes gaat aandoen? :D
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Mordicus
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door Mordicus » 21 apr 2011 12:39

Aquarius schreef:Ik vraag me af wat er precies gebeurt als je met een auto van de rijschool een aanrijding(kje) krijgt.
Een auwtje.

Niks denk ik, die hebben een extra rem aan de passagierskant dus het is eigenlijk hun schuld :wink:
So it goes.

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 21 apr 2011 14:39

miss fraise schreef:of Twijferlaar1987 morgen haar rood kleedje met witte bolletjes gaat aandoen? :D
Misschien, als Sjwazi ook haar kleedje aan doet :D

Maar ik denk van niet want ik wil dat kleedje mooi houden tot aan de trouw, wie weet wat er op Spunk mee zou kunnen gebeuren.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 21 apr 2011 15:30

Aquarius schreef:Ik vraag me af wat er precies gebeurt als je met een auto van de rijschool een aanrijding(kje) krijgt.
Heb je iets voorgehad misschien? :D

Je mag zoveel botsen als je wil, je bent daarvoor verzekerd.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

Aquarius

Bericht door Aquarius » 21 apr 2011 18:57

@Mattijs en Mordicus: 'k heb niks voorgehad ze en ik doe het niet via de rijschool :) (of toch nóg niet want tot nu toe is het al ruim 2 weken geleden...)

Ik vroeg het mij gewoon af.

Ferrrrrre
Regular user
Regular user

Bericht door Ferrrrrre » 21 apr 2011 21:10

.. wat het geslacht van frituur is? Het frituur of de frituur?!
We fairies that do run from the presence of the sun. We follow darkness like a dream. But be as thou wouldst want to be :)

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 21 apr 2011 21:20

Ferrrrrre schreef:.. wat het geslacht van frituur is? Het frituur of de frituur?!
De frituur.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 24 apr 2011 01:22

Ik vraag mij af hoeveel mensen ik vannacht onopzettelijk genegeerd heb, en, als ik dan al iets terugzei, of ze daar iets aan hadden. :P

Ik vraag mij ook af waarom ik op het einde der predrink pure rum heb zitten drinken, like wtf.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 24 apr 2011 22:36

Ik vraag me af of ik met een twee jaar oud voorschrift nog naar de apotheek kan gaan. Het is nogal dwaas om voor een consultatie bij de dokter te betalen als ik alleen maar pillen nodig heb. (Het gaat over iets onschuldigs, geen cortisonen of Xanax of dergelijke heavy stuff.)

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 24 apr 2011 22:41

Stilicho schreef:Ik vraag me af of ik met een twee jaar oud voorschrift nog naar de apotheek kan gaan. Het is nogal dwaas om voor een consultatie bij de dokter te betalen als ik alleen maar pillen nodig heb. (Het gaat over iets onschuldigs, geen cortisonen of Xanax of dergelijke heavy stuff.)
Het voorschrift voor mijn pil was een maand voorbij de afgeefdatum toen ik er om ging, de apothekeres heeft toen naar mijn huisarts moeten bellen of ze het mij wel mocht meegeven. Maar misschien staat er bij het jouwe geen uiterste datum op en geldt het nog.
And celebrate the irony,
But we're so happy,

Wapiti

Bericht door Wapiti » 24 apr 2011 22:51

Stilicho schreef:Ik vraag me af of ik met een twee jaar oud voorschrift nog naar de apotheek kan gaan. Het is nogal dwaas om voor een consultatie bij de dokter te betalen als ik alleen maar pillen nodig heb. (Het gaat over iets onschuldigs, geen cortisonen of Xanax of dergelijke heavy stuff.)
Mijn zus ging es met een 3 maand oud voorschrift naar de apotheker en daar zeiden ze dat ze dan de volle pot moest betalen omdat het voorschrift 'vervallen' was...

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 25 apr 2011 12:34

Koffie of niet?
And celebrate the irony,
But we're so happy,

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 25 apr 2011 12:36

kukuxumusu schreef:Koffie of niet?
Altijd koffie.

OT: Wat nu? Hoe verder? Scenariodenken en al.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Endalaust
Experienced user
Experienced user

Bericht door Endalaust » 25 apr 2011 21:51

waarom. Dacht hij soms: "Ohjo, ik laat 'exit only' met een pijl naar beneden op mijn onderrug schrijven en dan ga ik zo rondlopen op de marginale pasenkermis van m'n dorp. Ik ben zo stoer en ECHT WEL HETERO HOOR"
IS HAVE GOOD TITTY

-Gas, Hete Kussen uit Salou

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 25 apr 2011 22:11

Endalaust schreef:waarom. Dacht hij soms: "Ohjo, ik laat 'exit only' met een pijl naar beneden op mijn onderrug schrijven en dan ga ik zo rondlopen op de marginale pasenkermis van m'n dorp. Ik ben zo stoer en ECHT WEL HETERO HOOR"
:roflmao:
And celebrate the irony,
But we're so happy,

Gesloten