Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Turn-off

Bericht door Stilicho » 11 mar 2011 22:20

Sorry dat ik dat grappig vind. :( (Ikzelf lust groenten, daar niet van.)

OT: lange sikken zoals die van Peter Evrard. :kots: Of kinnen met een brazilian wax.

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kukuxumusu » 11 mar 2011 22:26

Stilicho schreef:Sorry dat ik dat grappig vind. :( (Ikzelf lust groenten, daar niet van.)

OT: lange sikken zoals die van Peter Evrard. :kots: Of kinnen met een brazilian wax.
Het is ok hoor, ik vind jouw brazilian wax ook wel grappig.

OT: ik heb het al gezegd maar ik blijf erbij: piekjeshaar en bij mannen: een gouden ketting zijn juk. Zeker als die laatste in een bosje borsthaar ligt te blinken vanuit de openstaande bovenste knop van een satijnen hemd. Gelukkig kom je er zo niet veel tegen.
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Aquarius

Bericht door Aquarius » 11 mar 2011 23:49

Stilicho schreef:Niet van voetbal houden? Stars Wars niet kennen? Daarmee wordt ruw geschat 90% van alle potentiële partners gediskwalificeerd. Maar jullie worden waarschijnlijk bedolven onder massa's aanzoeken van respectievelijk voetbalfans en Star Wars-verslaafden. :)

(Nu niet persoonlijk op twee bovenstaande sympathieke manspersonen bedoeld, maar mensen posten hier soms de vreemdste dingen. Ooit was er iemand die 'geen groenten lusten' als turn-off vermeldde. Ik moet daar nog altijd mee lachen.)
Niet van voetbal houden, da's te zien! Om te kijken: saai, tenzij vanaf de voorlaatste finale van het WK met een partij die ge graag ziet. Om te spelen: count me in!
Voetbal kijken ga ik dus niet écht als een turn-off rekenen maar erover bezig zijn wel, want dat boeit me geen reet.

funkfish
Senior user
Senior user

Bericht door funkfish » 12 mar 2011 10:00

nomeis schreef:
kinderknieën schreef:Film- en muzieksnobs. Mensen die niet naar Britney willen luisteren omdat het "Britney" is en niet naar Star Wars willen kijken gewoon omdat het "Star Wars" is.
Ik had ooit eens een Britney mix-cd gemaakt voor een vriendin. Ik was er erg enthousiast over. Ze lachte ongemakkelijk toen ik het haar gaf en ze heeft het nooit opgezet. Sindsdien vind ik haar een beetje minder leuk. En soms, als ik haar zie, denk ik daaraan en dan voel ik mij lichtjes ongelukkig.
Cultuursnobs, bweirk. De slinger moet natuurlijk ook niet volledig naar de andere kant overslaan, maar dwepen met je 'correcte' muzieksmaak, het feit dat je NOOIT tv kijkt, etc. KOTSEN
Ondanks het feit dat ik mensen die op alles ² zeggen een turn-off vind, zeg ik hier zelf overtuigd:
² :).

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 16 mar 2011 20:15

Heel rationele mensen. Laat je toch eens gaan :)
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 16 mar 2011 20:42

krullen (als hoofdhaar)
vind ik om een of andere bizare reden niet sexy/mooi
(wil echter wel uitz maken in de naam van de liefde :P)
what kind of man loves like this?

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 17 mar 2011 09:37

Mordicus schreef:Ik vind nu toevallig 'geen groenten lusten' ook wel een behoorlijke turn-off.
Samen met geen tafelmanieren hebben en spaghetti eten met een mes (laat staan spaghetti niet kunnen schrijven)
Ha, ik eet spaghetti altijd met een mes :).Wat is daar nu erg aan?

Wat ik wel een turn-off vind zijn mensen die eten met hun mond half open of praten terwijl ze kauwen. Brr.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 17 mar 2011 10:22

Valova schreef:
Mordicus schreef:Ik vind nu toevallig 'geen groenten lusten' ook wel een behoorlijke turn-off.
Samen met geen tafelmanieren hebben en spaghetti eten met een mes (laat staan spaghetti niet kunnen schrijven)
Ha, ik eet spaghetti altijd met een mes :).Wat is daar nu erg aan?

Wat ik wel een turn-off vind zijn mensen die eten met hun mond half open of praten terwijl ze kauwen. Brr.
Ik vraag me af wat er een grotere turn-off is: spaghetti eten met mes en vork of spaghetti eten met een lepel en 10 keer langer bezig zijn en heel de tijd slierten langs je kin laten hangen? :D ik eet het dus ook met mes en vork :D

En ik heb krullen! Wat doe ik hier eigenlijk nog :P

OT: Falko, alles
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Orlando
Experienced user
Experienced user

Bericht door Orlando » 21 mar 2011 00:17

kukuxumusu schreef:Ik kende die namen ook al zonder dat ik de films had gezien. Ok, ik had wel een legoset met daarin R2D2.

OT: mensen die mij proberen te versieren die ik niet ken. Dat is een moeilijke, ik geef het toe.
(Ik ook!!!!!!)

OT: Gore zever uitslaan als over "wuvn in uddere kakr pakn" e.d.m. op een volle trein met een halve liter Jupiler in de hand (ok, als lesbisch zijnde zijn mannen sowieso niet zo vaak een turn on, maar dit was toch een beetje extreem degoutant.)
en Vincent Van Quickenborne-fangirls
en eigenlijk heb ik ook keihard iets tegen mannen die zo overduidelijk homo zijn maar proberen indruk te maken door homofobe quatsch te verkopen. Triest.
Love, the poet said, is woman's whole existence.
funkfish schreef:Dichtbij edoch in mysterie gehuld: Orlando.
(climb to her
as if there were
no barriers.)

nomeis

Bericht door nomeis » 21 mar 2011 00:21

Mannen die er supermannelijk uitzien maar dansen als een wijf. Het lijkt soms wel of 90 procent (dat is hier een populair percentage) van de homo's scoliose heeft.

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 21 mar 2011 00:23

nomeis schreef:Mannen die er supermannelijk uitzien maar dansen als een wijf. Het lijkt soms wel of 90 procent (dat is hier een populair percentage) van de homo's scoliose heeft.
Dat is gewoon omdat we (ik reken mezelf tot die 90%) niet kunnen dansen. :lol:

nomeis

Bericht door nomeis » 21 mar 2011 00:30

Zupi schreef:
nomeis schreef:Mannen die er supermannelijk uitzien maar dansen als een wijf. Het lijkt soms wel of 90 procent (dat is hier een populair percentage) van de homo's scoliose heeft.
Ze kunnen wel dansen. Het gaat meer om het contrast. Dan denk k, waw geil, en dan beginnen ze te dansen. :(

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 21 mar 2011 00:38

nomeis schreef:
Zupi schreef:
Ze kunnen wel dansen. Het gaat meer om het contrast. Dan denk k, waw geil, en dan beginnen ze te dansen. :(
Maar ze dansen als wijven. Het zijn mannen. Dus dan kunnen ze toch niet echt dansen, in de sociaal acceptabele vorm (voor zover we daar aandacht aan besteden, uiteraard)? :P

nomeis

Bericht door nomeis » 21 mar 2011 11:25

Dat weet ik niet, het kan wel mooi zijn hé, maar nog steeds een turn-off. Niet kunnen dansen vind ik eerder wat stuntelig heen en weer bewegen. Wat soms zelfs een turn on kan zijn. Haha, ik maak het moeilijk.

Veelkleurige shorts, vooral met prints als zijnde palmbomen of zo.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 22 mar 2011 20:15

Mensen die ongedoopte kinderen offeren en opeten ter meerdere eer en glorie van Satan.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Indecipherable
New user
New user

Bericht door Indecipherable » 22 mar 2011 21:32

De lachende profeet schreef:Mensen die ongedoopte kinderen offeren en opeten ter meerdere eer en glorie van Satan.
Maar als ze hetzelfde doen voor God is het ok? :P

OT: Iemand die denkt dat hij beter is dan de rest. (arrogant zijn dus eigenlijk. :P )

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 22 mar 2011 22:52

Indecipherable schreef:
De lachende profeet schreef:Mensen die ongedoopte kinderen offeren en opeten ter meerdere eer en glorie van Satan.
Uiteraard. Hoe durf je daaraan twijfelen?

Indecipherable
New user
New user

Bericht door Indecipherable » 23 mar 2011 13:25

De lachende profeet schreef:
Indecipherable schreef:
Dat doe ik niet. Ik wou gewoon met zekerheid weten dat je niet één van die rare mensen was die het onnodig vinden kinderen op te offeren en op te eten voor God. :)

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 23 mar 2011 15:26

Indecipherable schreef:
De lachende profeet schreef:
Indecipherable schreef: Maar als ze hetzelfde doen voor God is het ok? :P
Dat doe ik niet. Ik wou gewoon met zekerheid weten dat je niet één van die rare mensen was die het onnodig vinden kinderen op te offeren en op te eten voor God. :)
Ik ben blij dat we op dezelfde golflengte zitten. :)

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 24 mar 2011 17:54

Mannen die ringen dragen, maakt niet uit wat voor type.

Gesloten