en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog

Het schijnt nochtans dat die trend vanuit de gevangenis komt, oorspronkelijk bedoeld om andere mannen het signaal te geven dat er interesse is voor geslachtsverkeerCloud schreef:en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog
Een extra reden om het een turn-off te vinden, zo hoerigAisling1 schreef:Het schijnt nochtans dat die trend vanuit de gevangenis komt, oorspronkelijk bedoeld om andere mannen het signaal te geven dat er interesse is voor geslachtsverkeerCloud schreef:en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog
Ik dacht dat het kwam omdat in gevangenissen (logischerwijze) riemen dragen verboden is.Aisling1 schreef:Het schijnt nochtans dat die trend vanuit de gevangenis komt, oorspronkelijk bedoeld om andere mannen het signaal te geven dat er interesse is voor geslachtsverkeerCloud schreef:en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog
Weer een mythe ontkrachtJFK schreef:Ik dacht dat het kwam omdat in gevangenissen (logischerwijze) riemen dragen verboden is.Aisling1 schreef:Het schijnt nochtans dat die trend vanuit de gevangenis komt, oorspronkelijk bedoeld om andere mannen het signaal te geven dat er interesse is voor geslachtsverkeerCloud schreef:en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is.
Of uw lief die verandert als ge bij uw of haar/zijn vrienden zijt.Eindeloos schreef:Mensen die zich anders gedragen wanneer ze bij hun lief zijn.
²! da's nu eens mooi gezegd si !JustMe_ schreef:Mensen die niet buiten de lijntjes kunnen/durven/willen denken![]()
Daar komt bij dat het ook een enorme turn-off is als iemand zo preuts is dat ze daardoor wereldvreemd wordt en niet mee kan in onze maatschappij.
Ik ken best veel meiden die redelijk conservatieve normen en waarden hebben meegekregen van thuis uit, waar ik op zich geen problemen mee heb want ik ben ook streng opgevoed. Maar op een bepaald moment word je 'volwassen' en moet je de wereld op je eigen manier gaan bekijken, vind ik.
Het is niet omdat je het niet voor roken hebt, je je vrienden moet laten vallen als het blijkt dat deze roken. Het heeft ook geen zin om je vingers in je oren te steken en een vies gezicht te trekken als het woord 'seks' ten sprake komt. Ik ken er zelfs een aantal die niet naar de posten VTM, VT4, 2BE, ... mogen kijken van hun ouders, en het zelf schandalig vinden als anderen dat wel doen. en ja, deze personen worden dit jaar 18.
Ik vind het wél knap als meiden op hun 20ste nog steeds maagd zijn, omdat ze nu eenmaal nog niemand hebben ontmoet waarmee ze seks willen hebben. Preuts zijn heeft niets te maken 'nog maagd zijn'!
"Onze maatschappij"? Het is ook haar maatschappij hoor.JustMe_ schreef:Mensen die niet buiten de lijntjes kunnen/durven/willen denken![]()
Daar komt bij dat het ook een enorme turn-off is als iemand zo preuts is dat ze daardoor wereldvreemd wordt en niet mee kan in onze maatschappij.
Ik zei toch niet 'mijn' maatschappijBernard schreef:"Onze maatschappij"? Het is ook haar maatschappij hoor.JustMe_ schreef:Mensen die niet buiten de lijntjes kunnen/durven/willen denken![]()
Daar komt bij dat het ook een enorme turn-off is als iemand zo preuts is dat ze daardoor wereldvreemd wordt en niet mee kan in onze maatschappij.![]()
OT: Kauwgom, Arrogante pijpsmoel.
-> http://weljongniethetero.be/forum/viewt ... 94&t=26963Silas schreef:20 minuten nodig hebben om iets van de menukaart te kiezen