Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Cloud
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Turn-off

Bericht door Cloud » 29 dec 2011 10:25

Als ze hetero blijken te zijn *turn-off*
en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog :twisted:
I am too fond of reading books to care to write them.

Aisling1

Bericht door Aisling1 » 29 dec 2011 13:33

Cloud schreef:en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog :twisted:
Het schijnt nochtans dat die trend vanuit de gevangenis komt, oorspronkelijk bedoeld om andere mannen het signaal te geven dat er interesse is voor geslachtsverkeer :D

Salomon

Bericht door Salomon » 29 dec 2011 17:38

Aisling1 schreef:
Cloud schreef:en dan mogen ze die veel te laag hangende broek meteen weer optrekken, anders trek ik die broek omhoog :twisted:
Het schijnt nochtans dat die trend vanuit de gevangenis komt, oorspronkelijk bedoeld om andere mannen het signaal te geven dat er interesse is voor geslachtsverkeer :D
Een extra reden om het een turn-off te vinden, zo hoerig 8)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 dec 2011 19:46

Aisling1 schreef:
Ik dacht dat het kwam omdat in gevangenissen (logischerwijze) riemen dragen verboden is.

OT.

Goh, ik richt mij liever op positieve elementen van een persoon. Turn-off's opsommen hangt teveel in een negatieve sfeer voor mij.
Fluctuat nec mergitur

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 29 dec 2011 19:51

JFK schreef:
Aisling1 schreef:
Ik dacht dat het kwam omdat in gevangenissen (logischerwijze) riemen dragen verboden is.
Weer een mythe ontkracht :P

O.T. Eigen zwaktes niet kunnen toegeven.
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is. :)

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Kleerkastkast » 08 jan 2012 16:56

Omdat ik een lang bericht geschreven heb in het turn-on topic, vind ik dat ik hier ook maar eens m'n tijd in moet steken 8)

-Ooit had ik hier eens gepost dat roken een turn-off is voor mij.. Maar ik heb er eens over nagedacht, en echt een turn-off vind ik het toch niet. Ik ben er absoluut geen voorstander van en rook zelf niet, maar ik ga personen niet beoordelen of ze al dan niet roken.. Maar:
-Gele tanden!
-Kort haar
-Geen liefde kunnen tonen
-Anders gedragen in een groep
-Slordig gekleed zijn in openbare plaatsen [in tegenstelling tot thuis: nonchalant = turn-on :D]
-Geen interesse tonen
-Té spontaan bij anderen [Lees: roepen, vloeken,... ^^]
-Geen fantasie D:
-Te klein :x
-Wannabe
-Ik weet niet of ik "Geen humor" hier bij kan plaatsen, want dat is geen turn-off, dan heb je gewoon geen kans bij mij... :roll:
-Liegen om dingen voor mekaar te krijgen [Ik heb niets tegen leugentjes om bestwil :D dat pas ik zelf regelmatig toe bij mijn ouders... :roll:
-Te afhankelijk zijn
-Geen begrip hebben voor andermans keuzes
-Geen respect hebben voor anderen [Hetzelfde probleem als bij geen humor hebben.. Is geen turn-off, dan heb je gewoon geen kans... :x ]
-...

Maar ja.. Het zijn maar turn-offs e ;) Voor hetzelfde geld ben ik binnen een x aantal maanden samen met een té spontane roker, die redelijk afhankelijk is en geen fantasie heeft... :roll:

Eindeloos
Senior user
Senior user

Bericht door Eindeloos » 08 jan 2012 17:13

Mensen die zich anders gedragen wanneer ze bij hun lief zijn.
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky

Coughing Bean
New user
New user

Bericht door Coughing Bean » 09 jan 2012 10:10

Eindeloos schreef:Mensen die zich anders gedragen wanneer ze bij hun lief zijn.
Of uw lief die verandert als ge bij uw of haar/zijn vrienden zijt.
"The future of coffee is black"-Coffeenation

Torsten
New user
New user

Bericht door Torsten » 10 jan 2012 20:25

Een snor
Mensen die de hele tijd hun neus ophalen :x
Onder de zonnebank gaan
Baby, close your eyes, don't open 'til the morning light
Don't ever forget, we haven't lost it all yet
All we know for sure is all that we are fighting for

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 11 jan 2012 21:38

Microbaarden van een cm breed (of minder), zeker als ze slecht afgelijnd zijn met het kaakbeen.

Dat ziet er zo viezig uit. Afscheren graag. Of ga voor een echte baard in plaats van de pooier-variant.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 17 jan 2012 17:47

Mensen die niet buiten de lijntjes kunnen/durven/willen denken :roll:
Daar komt bij dat het ook een enorme turn-off is als iemand zo preuts is dat ze daardoor wereldvreemd wordt en niet mee kan in onze maatschappij.
Ik ken best veel meiden die redelijk conservatieve normen en waarden hebben meegekregen van thuis uit, waar ik op zich geen problemen mee heb want ik ben ook streng opgevoed. Maar op een bepaald moment word je 'volwassen' en moet je de wereld op je eigen manier gaan bekijken, vind ik.
Het is niet omdat je het niet voor roken hebt, je je vrienden moet laten vallen als het blijkt dat deze roken. Het heeft ook geen zin om je vingers in je oren te steken en een vies gezicht te trekken als het woord 'seks' ten sprake komt. Ik ken er zelfs een aantal die niet naar de posten VTM, VT4, 2BE, ... mogen kijken van hun ouders, en het zelf schandalig vinden als anderen dat wel doen. en ja, deze personen worden dit jaar 18.
Ik vind het wél knap als meiden op hun 20ste nog steeds maagd zijn, omdat ze nu eenmaal nog niemand hebben ontmoet waarmee ze seks willen hebben. Preuts zijn heeft niets te maken 'nog maagd zijn'!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 18 jan 2012 21:54

JustMe_ schreef:Mensen die niet buiten de lijntjes kunnen/durven/willen denken :roll:
Daar komt bij dat het ook een enorme turn-off is als iemand zo preuts is dat ze daardoor wereldvreemd wordt en niet mee kan in onze maatschappij.
Ik ken best veel meiden die redelijk conservatieve normen en waarden hebben meegekregen van thuis uit, waar ik op zich geen problemen mee heb want ik ben ook streng opgevoed. Maar op een bepaald moment word je 'volwassen' en moet je de wereld op je eigen manier gaan bekijken, vind ik.
Het is niet omdat je het niet voor roken hebt, je je vrienden moet laten vallen als het blijkt dat deze roken. Het heeft ook geen zin om je vingers in je oren te steken en een vies gezicht te trekken als het woord 'seks' ten sprake komt. Ik ken er zelfs een aantal die niet naar de posten VTM, VT4, 2BE, ... mogen kijken van hun ouders, en het zelf schandalig vinden als anderen dat wel doen. en ja, deze personen worden dit jaar 18.
Ik vind het wél knap als meiden op hun 20ste nog steeds maagd zijn, omdat ze nu eenmaal nog niemand hebben ontmoet waarmee ze seks willen hebben. Preuts zijn heeft niets te maken 'nog maagd zijn'!
²! da's nu eens mooi gezegd si ! :)

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 21 jan 2012 13:27

JustMe_ schreef:Mensen die niet buiten de lijntjes kunnen/durven/willen denken :roll:
"Onze maatschappij"? Het is ook haar maatschappij hoor. :)
OT: Kauwgom, Arrogante pijpsmoel.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 21 jan 2012 17:13

Bernard schreef:
"Onze maatschappij"? Het is ook haar maatschappij hoor. :)
OT: Kauwgom, Arrogante pijpsmoel.
Ik zei toch niet 'mijn' maatschappij :) Met 'onze', bedoel ik ONZE (die van ons allemaal, dus ook die van haar inderdaad)!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Silas

Bericht door Silas » 22 jan 2012 21:20

20 minuten nodig hebben om iets van de menukaart te kiezen :roll:

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 22 jan 2012 22:54

Silas schreef:20 minuten nodig hebben om iets van de menukaart te kiezen :roll: