Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Stilicho
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Turn-off

Bericht door Stilicho » 01 mar 2011 21:31

Calix schreef:
Stilicho schreef:Totaal niet kunnen koken.
Allez, ik zou direct afgedaan hebben. :)
Ik bedoel mannen die niet eens weten dat ze vetstof nodig hebben om iets te bakken en zo. Complete hulpeloosheid in de keuken, een gebrek aan zelfredzaamheid.

Calix

Bericht door Calix » 02 mar 2011 00:07

Stilicho schreef:
Calix schreef:
Stilicho schreef:Totaal niet kunnen koken.
Allez, ik zou direct afgedaan hebben. :)
Ik bedoel mannen die niet eens weten dat ze vetstof nodig hebben om iets te bakken en zo. Complete hulpeloosheid in de keuken, een gebrek aan zelfredzaamheid.
Ge moest het 'ns weten. Hier spreekt de mens die twee jaar geleden of zo vroeg of het normaal was dat het water kookte bij het aardappelen koken. Gelukkig is het sindsdien veel verbeterd.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 mar 2011 11:51

Ne grote kerel met leuke brede schouders, maar daaronder zo van die stekkebeentjes. Sorry jongens maar stekkebeentjes of stekkearmpjes die hebben normaal rap afgedaan, tenzij het karakter natuurlijk zo leuk is. Als ik een soepbeen wil, dan ga ik wel naar de beenhouwer om boulie.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Glamourgirl_10 » 06 mar 2011 00:31

Springbal schreef:Ne grote kerel met leuke brede schouders, maar daaronder zo van die stekkebeentjes. Sorry jongens maar stekkebeentjes of stekkearmpjes die hebben normaal rap afgedaan, tenzij het karakter natuurlijk zo leuk is. Als ik een soepbeen wil, dan ga ik wel naar de beenhouwer om boulie.
Iemand zei nochtans ooit: "Zalig zij de stekke van benen en armen want hen behoort het koninkrijk de hemelen."

Lang geleden...
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 06 mar 2011 00:42

Nooit ontbijten.
Minder extreem van mij: de groentenisietsvoorkonijnen-houding
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Alpha
Regular user
Regular user

Bericht door Alpha » 06 mar 2011 12:33

Glamourgirl_10 schreef:
Springbal schreef:Ne grote kerel met leuke brede schouders, maar daaronder zo van die stekkebeentjes. Sorry jongens maar stekkebeentjes of stekkearmpjes die hebben normaal rap afgedaan, tenzij het karakter natuurlijk zo leuk is. Als ik een soepbeen wil, dan ga ik wel naar de beenhouwer om boulie.
Iemand zei nochtans ooit: "Zalig zij de stekke van benen en armen want hen behoort het koninkrijk de hemelen."

Lang geleden...
:roflmao:

OT: Mensen zonder humor!
Es muss alles anders werden.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 mar 2011 18:01

Glamourgirl_10 schreef:

Lang geleden...

Moet heel lang geleden zijn, ik wil iemand met een beetje pak aan, anders ook als ge in die arm of dat been bijt zit ge direct op 't bot en dat doet zeer aan u tanden :D

bij de les: macho houding maar dan zonder racistisch te willen zijn, de "macho" houding die sommige mannen van Marrokaanse of Turkse of wannabe's al eens durven aannemen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 07 mar 2011 00:04

Springbal schreef: bij de les: macho houding maar dan zonder racistisch te willen zijn, de "macho" houding die sommige mannen van Marrokaanse of Turkse of wannabe's al eens durven aannemen.
Idem! Sowieso is iets van agressiviteit altijd een turn-off voor mij. (ik word echt verdrietig als er een agressieve sfeer hangt :-? )
+
(ik kan het heel moeilijk uitdrukken) Mensen die van totaal niet-spectaculaire dingeniets speciaal maken en zo verbaasd/verontwaardigd kijken als ge zegt 'ok, so who cares?'
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 07 mar 2011 02:50

Te zorgzaam zijn. Ik hou van mensen die zich al eens zorgen maken over u, maar als het zo erg wordt dat je wordt behandeld als een kind dan haak ik af.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

no other troy
Regular user
Regular user

Bericht door no other troy » 08 mar 2011 18:18

Mensen die brullen zodat ze hun ongetwijfeld fantastische leven in het strot van de straat persen.
of mensen die 'het goede' (willen) zien in ieder mens; dat jaagt mij altijd schrik aan.

kontrool
Experienced user
Experienced user

Bericht door kontrool » 08 mar 2011 21:58

Jongens die beginnen over automechanica of ongepaste mopjes maken zoals "jij bent zeker meer geïnteresseerd in de mannelijke autonomie hé? WINK WINK :wink: :wink:".

Laat mij gerust.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 08 mar 2011 22:03

Kettingen om een portefeuille aan vast te hangen.

(Ook gewoon halskettingen natuurlijk, die sommige Marokkaanse en Oost-Europese jongens zo stoer vinden.)

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 08 mar 2011 22:06

Mensen die kijken gelijk nen hond op een zieke koe bij het horen van "C-3PO" en "R2-D2"...
So it goes.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 08 mar 2011 23:11

Mordicus schreef:Mensen die kijken gelijk nen hond op een zieke koe bij het horen van "C-3PO" en "R2-D2"...
Thank God for Google :D :wink:

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 09 mar 2011 09:23

Knowledge you have found, master Springbal.
So it goes.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 09 mar 2011 10:39

Mordicus schreef:Knowledge you have found, master Springbal.
Lead me the way honorable Mordicus Knowledge is not enough for me, i demand wisdom
8)
Afbeelding

Nog een turn off: niet kunnen kuisen (lees als: in een stal terecht komen) of bijna fier zijn op het feit dat ze geen boeken lezen.
(om toch maar on topic te blijven nietwaar :D )

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 09 mar 2011 21:27

Mordicus schreef:Mensen die kijken gelijk nen hond op een zieke koe bij het horen van "C-3PO" en "R2-D2"...
M.a.w.: geen sci-fi-nerd zijn is een turn-off. (Ben ik blij dat ik het moest opzoeken. :P )

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 09 mar 2011 21:47

Stilicho schreef:
M.a.w.: geen sci-fi-nerd zijn is een turn-off. (Ben ik blij dat ik het moest opzoeken. :P )
:o
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 09 mar 2011 22:08

Iedereen met een béétje een leven of een normale hobby moet dat opzoeken.

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 09 mar 2011 22:31

*-TrojaansPaard-* schreef:Iedereen met een béétje een leven of een normale hobby moet dat opzoeken.
Ge moet daar welgeteld één Star Wars film voor gezien hebben. :-?
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

Gesloten