Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Ismene*
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Turn-off

Bericht door Ismene* » 25 nov 2011 23:34

Voor mij (willen) betalen.

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 04 dec 2011 17:37

Het ik-heb-het-oh-zo-druk-en-dus-ook-weinig-tijd-voor-jou syndroom. Het kan best wel sexy zijn als iemand je de sleutels van de auto nog net door de keukendeur toewerpt en daarbij met haar sjaal klem blijft zitten tussen de toeslaande voordeur, maar soms wil je gewoon stiekem dat de tijd voor iemand stil staat als ze jou ziet. Of toch af en toe. En dat de uitdrukking "geen tijd" gewoon naar de dikke eiken kasten op zolder wordt verbannen.
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 04 dec 2011 17:58

Vulgair, grof en plat taalgebruik!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

lotr
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door lotr » 04 dec 2011 18:19

JustMe_ schreef:Vulgair, grof en plat taalgebruik!
² en ook een plat accent en dialecten. Vooral de kempische L en de Antwerpse A, het Limburgs en het Leuvens zijn echt een afknapper :P Een licht Gents accent kan mij nog wel bekoren. :D
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.
Préttiggestoord schreef:Trouwens, lotr is gewoon de beste die er is. :)

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 04 dec 2011 19:52

lotr schreef:
² en ook een plat accent en dialecten. Vooral de kempische L en de Antwerpse A, het Limburgs en het Leuvens zijn echt een afknapper :P Een licht Gents accent kan mij nog wel bekoren. :D
Akkoord! Doe maar een natuurlijk AN :)
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Aquarius

Bericht door Aquarius » 04 dec 2011 21:45

JustMe_ schreef:
lotr schreef:
Akkoord! Doe maar een natuurlijk AN :)
Mooi AN is flauw en saai :) bij deze dus OT.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 04 dec 2011 22:22

Mensen met een baard (ik weet dat er een heleboel niet met me eens zijn, maar een echte baar ieuw, geef mij maar een poezelig zacht gezichtje :P)
mensen die geen eigen mening hebben ;)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Zoom
Regular user
Regular user

Bericht door Zoom » 05 dec 2011 19:56

Aquarius schreef: Mooi AN is flauw en saai :) bij deze dus OT.
²

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 06 dec 2011 23:57

Zoom schreef:
²
Dan hebben jullie nog maar weinig goede A.N.-sprekers gehoord!

OT.
Mensen met FB-statussen die er ongeveer als volgt uitzien:
"Wie heeft er ook nog zo' n hekel aan mensen die niks anders doen als anderen slechtpraten ???? Terwijl ze zelf voor geen haar deugen.................. Achter de rug groot doen maar in je gezicht vriendelijk en achterbaks doen . Als je hiermee akkoord gaat , klik dan op ' vind ik leuk ' en post dit dan op je profiel !!!!"
(meestal ook nog gevolgd door een uitspraak zoals: "97% van de mensen zal dit niet doen want... <blablabla, nog grotere shit, hier en daar een basale spellingsfout en overmatig en verkeerd gebruikt leestekengebruik>").

Of mensen die doodserieus (en regelmatig) uitspraken verkondigen als 'I'm special', 'remember: always follow your dreams' of 'Accepteer mij zoals ik ben, niet zoals ik wezen moet!'
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 06 dec 2011 23:59

vorvzakon1 schreef:Mensen met een baard (ik weet dat er een heleboel niet met me eens zijn, maar een echte baard ieuw, geef mij maar een poezelig zacht gezichtje :P)
Ik volg je hierbij onder de voorwaarde dat de baard op dit lijkt:
Spoiler! :
Afbeelding
Anders kan een baardje van een week mij wel bekoren :love:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 07 dec 2011 00:09

3S schreef: Mensen met FB-statussen die er ongeveer als volgt uitzien:
"Wie heeft er ook nog zo' n hekel aan mensen die niks anders doen als anderen slechtpraten ???? Terwijl ze zelf voor geen haar deugen.................. Achter de rug groot doen maar in je gezicht vriendelijk en achterbaks doen . Als je hiermee akkoord gaat , klik dan op ' vind ik leuk ' en post dit dan op je profiel !!!!"
(meestal ook nog gevolgd door een uitspraak zoals: "97% van de mensen zal dit niet doen want... <blablabla, nog grotere shit, hier en daar een basale spellingsfout en overmatig en verkeerd gebruikt leestekengebruik>").
Ik pik er net eentje van de facebookpagina van mijn nichtje dat altijd superaanstellerig doet als er jongens in de buurt zijn :D Je populairiteit steigt door je sletterigheid maar je schoonheid verdwynt door al die handen aan je lyf!
Maar ja ze zit nog maar in 't 3de middelbaar :roll:
Of mensen die doodserieus (en regelmatig) uitspraken verkondigen als 'I'm special', 'remember: always follow your dreams' of 'Accepteer mij zoals ik ben, niet zoals ik wezen moet!'
:lol: Zijn dan meestal de meest mainstreame mensen die er bestaan. :D

Ook een goeike :D
Sorry maar ik ga je nu vewijderen
uit mijn leven ! wachtwoord ******
laden.. ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▒ 99%
PIPIPIPIIP ERRORE! het is onmogelijk om onze vriendschap te verwijderen. Je
betekent te veel voor me.Zet dit op het profiel van 10 mensen die je nooit meer kwijt wil♥
kmis jeee !!
:kots:
J’ai eu deux crises cardiaques, et j’ai du me faire avorter parce que j’ai pris du crack pendant que j’étais enceinte, en dehors de ça tout va bien.

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 08 dec 2011 16:57

3S schreef:
Zoom schreef:
²
Ik vind een sterk dialect ook eerder een turn-off.

Ook: mensen die van anderen verwachten dat ze over alles een mening moeten hebben. Aan hen zou ik willen laten weten dat 'dat interesseert me niet' ook een mening is.

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 08 dec 2011 20:53

Valova schreef:
3S schreef:
Zoom schreef:
²
Ik vind een sterk dialect ook eerder een turn-off.

Ook: mensen die van anderen verwachten dat ze over alles een mening moeten hebben. Aan hen zou ik willen laten weten dat 'dat interesseert me niet' ook een mening is.
hihi moet ik dat op mij begrepen voelen, maar ik bedoelde vooral mensen als blubber die je in alles kan gieten als een pudding die alle vormen aanneemt.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 08 dec 2011 21:15

Als mense zo beginne te type zonder zo een "n" op een paar plaatse waar dat wel moet eigenlijk. Hmm nu bedenk ik wel dat als ik in 't plat uitschiet dat ik dan ook zo typ eigenlijk, crap.
Spoiler! :
werkpunt dus
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 08 dec 2011 21:37

Springbal schreef:Als mense zo beginne te type zonder zo een "n" op een paar plaatse waar dat wel moet eigenlijk. Hmm nu bedenk ik wel dat als ik in 't plat uitschiet dat ik dan ook zo typ eigenlijk, crap.
Spoiler! :
werkpunt dus
óòfff menseuhnn dííe zowèè typpeu enn hún commenttts afsluittee mè nwly, bffe, kzdenkaanjouuww, kmisjezóó

Eventjes off topic: zijn er trouwens nog mensen die bij het lezen van "bffe" altijd aan beffen moeten denken?
Laatst gewijzigd door lotr op 08 dec 2011 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 08 dec 2011 21:37

Springbal schreef:Als mense zo beginne te type zonder zo een "n" op een paar plaatse waar dat wel moet eigenlijk. Hmm nu bedenk ik wel dat als ik in 't plat uitschiet dat ik dan ook zo typ eigenlijk, crap.
Spoiler! :
werkpunt dus
óòfff menseuhnn dííe zowèè typpeu enn hún commenttts afsluittee mè nwly, bffe, kzdenkaanjouuww, kmisjezóó

Eventjes off topic: zijn er trouwens nog mensen die bij het lezen van "bffe" altijd aan beffen moeten denken?

Aquarius

Bericht door Aquarius » 08 dec 2011 22:08

lotr schreef:
Spoiler! :
werkpunt dus

Ik zou niet weten wat het wél betekent :lol:

OT: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!

lotr
Regular user
Regular user

Bericht door lotr » 09 dec 2011 00:00

Aquarius schreef:Ik zou niet weten wat het wél betekent :lol:
Meendet? :o Dé afkorting die meisjes tot het derde middelbaar gebruiken (sommige schrijnende gevallen gebruiken het nog veel langer) om te bewijzen dat ze voor de rest van hun leven alles met elkaar zullen sharen? Best Friends For Ever? :o
OT: überromantische types...akkoord dat je af en toe met kaarslicht wil eten, of zelfs een roos zou geven (al mag je dat uitlaten), overdaad schaadt!
Wat dacht je van een reuzenteddybeer, die in zijn armen een groot roze hart, waar I love you opstaat, vasthoudt? Voor valentijn.

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 09 dec 2011 00:04

lotr schreef:
Meendet? :o Dé afkorting die meisjes tot het derde middelbaar gebruiken (sommige schrijnende gevallen gebruiken het nog veel langer) om te bewijzen dat ze voor de rest van hun leven alles met elkaar zullen sharen? Best Friends For Ever? :o
Aquarius is inderdaad ook echt een meisje in het derde middelbaar geweest ja. :roflmao:
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

Aquarius

Bericht door Aquarius » 09 dec 2011 00:09

Delta. schreef:
lotr schreef:
Aquarius is inderdaad ook echt een meisje in het derde middelbaar geweest ja. :roflmao:
Ik kende het als "BFF", maar dan wel strikt zo geschreven :) en dan nog viavia want in dat wereldje heb ik nooit op die manier meegedaan, ik vond dat altijd msn-hoeren :P

Gesloten