Turn-off
Re: Turn-off
Kauwgom eten/kauwen/... alsof hun leven ervan af hangt. Ieuw
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
Eikes. Of op de grond spuwen. Geen stijl.mial schreef:Kauwgom eten/kauwen/... alsof hun leven ervan af hangt. Ieuw
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
Mensen die zich constant excuseren voor zichzelf
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt
waar het wilde bloed stroomt
-
- Regular user
- Geslacht: Man
tjah,... die zijn gewoon veel te verlegen. Ze kunnen er nie veel aan doen hé.Glamourgirl_10 schreef:Mensen die zich constant excuseren voor zichzelf
OT: rokers + lelijke tanden
Ik vind sommige mannen die roken wel nog iets hebbensinnedc schreef:
OT: rokers + lelijke tanden

-
- Forum addict
Ik vind mensen die op die manier te verlegen zijn een turn-off. Zo ook mensen die totaal niet stevig in hun schoenen staan. Die altijd akkoord gaan met mijn mening.sinnedc schreef:tjah,... die zijn gewoon veel te verlegen. Ze kunnen er nie veel aan doen hé.Glamourgirl_10 schreef:Mensen die zich constant excuseren voor zichzelf
-
- Forum addict
Ik vind dat ook een turn-off. Een beetje verlegen zijn is een +punt voor mij maar te veel is te veel.mientje schreef:Ik vind mensen die op die manier te verlegen zijn een turn-off. Zo ook mensen die totaal niet stevig in hun schoenen staan. Die altijd akkoord gaan met mijn mening.sinnedc schreef:tjah,... die zijn gewoon veel te verlegen. Ze kunnen er nie veel aan doen hé.Glamourgirl_10 schreef:Mensen die zich constant excuseren voor zichzelf
Ook stretchen en piercings zijn echt niet aantrekkelijk

Bizarre haarstijlen (bv: supergeblondeerd haar die helemaal naar bovenstaat alsof die persoon omgekeerd staat) Niet voor mij
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
-
- Experienced user
Extreem zielig en flauw (en vooral puberaal) doen als je hem half afwijst. Dan staat mijn interessepeil plots op min oneindig.
IS HAVE GOOD TITTY
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-Gas, Hete Kussen uit Salou
Fan zijn van Nick & Simon of een andere foute groep vind ik een serieuze turn-off
En domme uitspraken.

En domme uitspraken.
Macho's of het tegenovergestelde.
Oppervlakkige mensen.
Mensen die nooit serieus kunnen zijn.
Mensen zonder inhoud.
Valse mensen.
Oppervlakkige mensen.
Mensen die nooit serieus kunnen zijn.
Mensen zonder inhoud.
Valse mensen.
-
- Forum addict
Nog een turn-off zijn mannen met handtassen en make-up. De fashionboys dus.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
-
- Senior user
falko's (fashion queens dus)
chavs en jumpers
bears
daddy's
en zo veel mensen die stretchen lelijk vinden tss, tss
chavs en jumpers
bears
daddy's
en zo veel mensen die stretchen lelijk vinden tss, tss

what kind of man loves like this?
Ojaaa, idem!dylan schreef:falko's (fashion queens dus)
chavs en jumpers
bears
daddy's
Indeed so!Zoom schreef:Ojaaa, idem!dylan schreef:falko's (fashion queens dus)
chavs en jumpers
bears
daddy's
Héérlijk toch, dat categoriseren/hokjesdenken (noem het hoe je wilt) de laatste posts. 

-
- Senior user
tja stereotiepen komen niet uit de lucht vallen hé. Om een hokje te bouwen moet je eerst genoeg mensen hebben die erin gaan wonen.Zupi schreef:Héérlijk toch, dat categoriseren/hokjesdenken (noem het hoe je wilt) de laatste posts.
en tja mensen met een bepaalde kledingstijl kunnen nu eenmaal je niet aanstaan
en met daddy's versta ik oude mannen die op zoek gaan naar een groen blaadje (in tegenstelling tot per ongeluk/toevallig verliefd worden op een groen blaadje)
what kind of man loves like this?
-
- Experienced user
Ben ik het volledig mee eensSkipperke schreef:Mensen die je net kent en direct bezig zijn van relatie en dit en dat te willen doen, en die heletijd zitten zeggen dat je mooi bent (leuk dat ze iemand mooi vinden maar omdat heletijd te zitten herhalen) , en mensen die direct doen of je ze al jaren kent. :s

Verder...
-Rokers
-Piercings [Lees: Lip/kin

-Steeds akkoord zijn met wat anderen zeggen / meeloper
-Lelijke, gele tanden
-Mensen die altijd aandacht nodig hebben

-Te mannelijk, kort haar,...

-Egocentrisme

-En misschien nog het ergste van al, geen humor

Laatst gewijzigd door Kleerkastkast op 26 nov 2011 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Oppervlakkigheid 
En ja, dan idd ook nog als iemand je een waterval aan complimenten geeft... Constant. Elke dag. Verstikkend, echt.

En ja, dan idd ook nog als iemand je een waterval aan complimenten geeft... Constant. Elke dag. Verstikkend, echt.
-
- Experienced user
- manwijven (eigenlijk alle meisjes die zich ietwat jongensachtig kleden of gedragen).. heb hier niets tegen hoor, maar val alleen maar op de lipstick lesbo's
- slechte adem en lelijk gebit
- oppervlakkigheid
- afstandelijkheid (dan ga ik me enorm afgewezen en onzeker voelen)
- veel piercings.. een neuspiercing vind ik erg mooi, maar de rest zegt me niets!

- oppervlakkigheid
- veel piercings.. een neuspiercing vind ik erg mooi, maar de rest zegt me niets!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!
-
- Regular user
Haha, bij mij is het net andersom: zonder iets te hebben tegen jongens die zich als meisje kleden/gedragen, voel ik me er toch meer aangetrokken tot de iets mannelijkere jongens.JustMe_ schreef:- manwijven (eigenlijk alle meisjes die zich ietwat jongensachtig kleden of gedragen).. heb hier niets tegen hoor, maar val alleen maar op de lipstick lesbo's![]()
- oppervlakkigheid