Turn-off

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Noukske
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Turn-off

Bericht door Noukske » 11 aug 2011 20:08

TVH_ schreef:
Lot_ schreef:... ik weet het, uiterlijk doet er niet veel toe, ...
Oh please, that's just what the ugly people expect us to believe, so that they do have a chance to hit on us... OK, je moet niet altijd kieskeurig zijn, maar het uiterlijk is wél belangrijk. In the end, we all want a lovely, good looking boy/girl. Sommigen zullen mijn formulering erover vinden, maar ik zeg gewoon wat anderen niet luidop zeggen.
2

Uiterlijk is niet alles, maar ik zou toch graag mijn vriendin knap/aantrekkelijk vinden. Die aantrekkelijkheid kan beïnvloed worden door het innerlijke, maar manwijven - om het ff cru te zeggen - zijn bijvoorbeeld niks voor mij. Dan mogen ze nog zo lief/leuk/whatever zijn, sexy of opwindend vind ik ze niet, en dus ook geen relatiemateriaal (voor mij).
"Love isn't blind, it's retarded" - Charlie Harper

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 11 aug 2011 20:24

TVH_ schreef:
Calix schreef:
nomeis schreef: ik vind je lelijk
*bereid de arena voor op een forumfight*
Forumfight? Oh nee hoor, ik zie de ironie in deze reactie. Door zulke bespottelijke opmerkingen ga ik echt geen harten breken. Ik zie niet in waarvoor ik zou moeten vechten of mij zou moeten verdedigen als mijn mening geridiculiseerd wordt. Laat ik het zo stellen: jij vindt mij lelijk, dat was het punt wat ik probeerde te stellen: iedereen heeft types. But at least I got your attention en dat is niet iets wat ik over jou kan zeggen, aangezien ik me jou zelfs al niet meer kan/wil herinneren (en sorry, dat is in mijn geval niet zo positief...)
Gast, je hebt een foto van jezelf als avatar.

(Toch licht geraakt precies hè).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

nomeis

Bericht door nomeis » 11 aug 2011 21:53

TVH_ schreef:
Calix schreef:
nomeis schreef: ik vind je lelijk
*bereid de arena voor op een forumfight*
Forumfight? Oh nee hoor, ik zie de ironie in deze reactie. Door zulke bespottelijke opmerkingen ga ik echt geen harten breken. Ik zie niet in waarvoor ik zou moeten vechten of mij zou moeten verdedigen als mijn mening geridiculiseerd wordt. Laat ik het zo stellen: jij vindt mij lelijk, dat was het punt wat ik probeerde te stellen: iedereen heeft types. But at least I got your attention en dat is niet iets wat ik over jou kan zeggen, aangezien ik me jou zelfs al niet meer kan/wil herinneren (en sorry, dat is in mijn geval niet zo positief...)
Hehe, wat hou ik soms van het forum, vooral als ik te veel koffie gedronken heb.

TVH_
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door TVH_ » 11 aug 2011 23:04

Echo schreef:

1) Hoe oppervlakkig zou het zijn om mij te beoordelen op een foto van een paar centimeter groot?
2) Wie ben jij om een veronderstelling te maken over mij terwijl je niks van de situatie afweet.
3) Is het verboden een foto van jezelf als avatar te gebruiken? Volgens mij representeert dit nog steeds het meest mezelf, so stop judging me for that if you don't know bettter!
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Secret2
Experienced user
Experienced user

Bericht door Secret2 » 11 aug 2011 23:14

DRAMA (volledig OT)!
"Not all girls are raving, bloody lesbians, you know!"
- "That is a misfortune I'm perfectly well aware of."
(The Killing of Sister George)

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 11 aug 2011 23:30

TVH_ schreef:
Echo schreef:

1) Hoe oppervlakkig zou het zijn om mij te beoordelen op een foto van een paar centimeter groot?
2) Wie ben jij om een veronderstelling te maken over mij terwijl je niks van de situatie afweet.
3) Is het verboden een foto van jezelf als avatar te gebruiken? Volgens mij representeert dit nog steeds het meest mezelf, so stop judging me for that if you don't know bettter!
:D Dit is inderdaad grappig.

Ik heb je helemaal niet beoordeeld op basis van je foto. Ik maak ook geen veronderstellingen over wie je bent want ik weet inderdaad niets van je af. Ik lees gewoon en ik denk in een forumcontext waarin jij al van alles over jezelf hebt gezegd en waar je dit nu aan hebt toegevoegd. Alleen al het feit dat je jezelf als avatar gebruikt, gaat verder dan pure esthetiek. Het representeert niet wie je bent, maar de fracties van wat je wil dat wordt gerepresenteerd. Net zoals ik met mijn avatars waarschijnlijk altijd iets artyfartyverwaandweetikwat uitstraal. Maar ik vind het gewoon mooie prenten. Ik kan leven met de perceptie ervan, net zoals jij waarschijnlijk kunt leven met de perceptie dat een avatar met je eigen hoofd er op, altijd iets van narcisme uitstraalt (nog los of je zelf dan effectief narcist bent of niet).
Combineer zoiets met de uitspraak van hierboven, en nog eens lichtgeraaktheid in de reacties er op, en tadaaaaaaam, je krijgt dit.

Maar inderdaad, drama is een serieuze turn-off.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Gast

Bericht door Gast » 11 aug 2011 23:59

Haha Echo. Als hier een Like button was, zou ik hem klikken.

New user
New user

Bericht door #22 » 12 aug 2011 00:06

Gast schreef:Haha Echo. Als hier een Like button was, zou ik hem klikken.
^ Dat was ik. Oeps.

OT: Mensen die niet van dieren of kinderen houden, vind ik raar.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 13 aug 2011 17:39

Mensen die zonder leestekens en / of hoofdletters schrijven. Heb ik zelfs al geen zin meer om hun berichten nog te lezen.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 14 aug 2011 13:33

Vrijheid van meningsuiting mag dan een groot goed, dat neemt niet weg dat iemand die samenlevingsproblemen verklaart met ongenuanceerde, rechtse slogans vanzelf lelijk wordt. Al is het maar omdat ze zo'n stomme koeienblik hebben als je ze probeert uit te leggen waarom je het niet met hen eens bent.

Blijkbaar vinden ze oeverloos gelul zo vanzelfsprekend dat je wel gek moet zijn om er een andere mening op na te houden.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 14 aug 2011 13:36

De lachende profeet schreef:Vrijheid van meningsuiting mag dan een groot goed, dat neemt niet weg dat iemand die samenlevingsproblemen verklaart met ongenuanceerde, rechtse slogans vanzelf lelijk wordt. Al is het maar omdat ze zo'n stomme koeienblik hebben als je ze probeert uit te leggen waarom je het niet met hen eens bent.

Blijkbaar vinden ze oeverloos gelul zo vanzelfsprekend dat je wel gek moet zijn om er een andere mening op na te houden.
:roflmao: Maar inderdaad, 2!
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Noukske
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Noukske » 14 aug 2011 15:22

miss fraise schreef:Mensen die zonder leestekens en / of hoofdletters schrijven. Heb ik zelfs al geen zin meer om hun berichten nog te lezen.
2
Of Engels gebruiken en constant "i" typen ipv "I" en/of vanalles fout schrijven. Makes Noukske cry inside.

Lange nagels en gelakte teennagels, maakt al niet uit in welke kleur. En van die grote ringen als oorbellen. Sommige maken het nog eens tien keer erger door er flashy roze te dragen. Big nono.
"Love isn't blind, it's retarded" - Charlie Harper

Chrlotte
Regular user
Regular user

Bericht door Chrlotte » 16 aug 2011 16:49

Mensen die de voorste lintjes van een Marlies Dekkersbh of wanna be Marlies Dekkersbh uit laten komen boven hun topje. Bah, zo goedkoop. Of nog erger, mensen die naar u toekomen: "He, is dat ne Marlies Dekkers? Ik heb dat ook!" - Tof.. :o :-?
Have we gone too far
Or did we get too close?

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 17 aug 2011 22:17

Mensen die altijd een big deal maken van seks en niet snappen dat ook gewoon een leuke bezigheid zonder meer kan zijn :roll:
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 25 aug 2011 19:31

mensen met een veel te groot ego, die zichzelf beter voelen dan alles en iedereen maar eigenlijk niks meer dan een leeg omhulsel zijn.
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 25 aug 2011 23:12

Mannen die niet doorhebben dat ze te oud zijn om zichzelf jongen te noemen.

Yvette Carte-Blanche
Regular user
Regular user

Bericht door Yvette Carte-Blanche » 25 aug 2011 23:44

terugwijkende haarlijn, kleine ogen en kleine handen.

sporty-
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door sporty- » 26 aug 2011 08:02

mensen die te veel op hun uiterlijk (en dat van anderen) gefixeerd zijn
embrace the colours in your life
-------------------------------------

http://www.myspace.com/sportysspace

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 28 aug 2011 23:34

Mensen die met een hamer een nagel in hun hoofd slaan omdat ze een piercing willen. En ook mensen die een veiligheidsspeld door hun eikel steken omdat ze een pint willen.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Le Penseur
Experienced user
Experienced user

Bericht door Le Penseur » 29 aug 2011 20:45

"Ik moet gaan pissen."

:supersad:

Gesloten