Turn-off
-
- New user
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Re: Turn-off
Iemand waarvoor ik altijd de moeite doe om naar te luisteren, maar die het niet kan opbrengen om ook naar mij te luisteren...
Praten over niets (small talk)... Ik kan het wel, maar liefst niet te lang want dan begin ik me echt awkward te voelen omdat het zo gemaakt aanvoelt...
Iemand die ongewild ineens een arm om me heen legt, ook al bedoelt die persoon dat echt niet slecht.
Praten over niets (small talk)... Ik kan het wel, maar liefst niet te lang want dan begin ik me echt awkward te voelen omdat het zo gemaakt aanvoelt...
Iemand die ongewild ineens een arm om me heen legt, ook al bedoelt die persoon dat echt niet slecht.
-
- I have no life
- Contacteer:
³mattijs487 schreef:²Gasquet schreef: ot: 'eikes politiek' (echt fel)
Liever een diehard liberaal dan iemand die apathisch is.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- Regular user
- Geslacht: Vrouw
Iemand die constant aan zichzelf denkt en nooit naar je luistert of helemaal anders tegen je begint te doen in het bij zijn van haar vrienden/vriendinnen. En iemand die er niet verzorgd bij loopt maar ik denk dat wel vanzelfsprekend is.
But there's something deep in my soul,
That keeps me believing in my goal.
And all the hope all around me,
As keeps me believing in me
That keeps me believing in my goal.
And all the hope all around me,
As keeps me believing in me
-
- Senior user
Macho's met hun 'ik zal dat wel even oplossen' attitude. Laat mij gerust.
-
- I have no life
- Contacteer:
marginaal en ongemanierd volk en mensen die denken dat als ze zat zijn dat ze dan grappig zijn of wat dan ook. Een combinatie hiervan is dodelijk.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
piercings (alhoewel bij sommige mensen 1 best wel mee vallen kan)
-
- Forum addict
Een kauwgomkauwend meisje kan zo'n afknapper zijn. Zeker als het met koeachtige mondbewegingen gepaard gaat.
Antwerps 

Iemand die vertelt dat ze niet meer samen is met haar liefje en op de vraag "Oei, en was het niet te pijnlijk?" antwoordt "Ah nee. Ik heb het uitgemaakt."

Love, the poet said, is woman's whole existence.
as if there were
no barriers.)
(climb to herfunkfish schreef:Dichtbij edoch in mysterie gehuld: Orlando.
as if there were
no barriers.)
-
- I have no life
- Contacteer:
mensen die het verschil tussen roeien en kayakken niet kennen.
En nu serieus, geen basis hoffelijkheid/etiquette, zoals eerder aangehaald kauwgum knabbelen zoals een koe, binnenshuis of in aula's of andere gebouwen petten/kappen etc ophouden, een goede dag niet eens met een bedeesde knik beantwoorden, of in korte broek bij de Oprea. Niet dat ik altijd toonbeeld ben van hoffelijkheid en dergelijke, maar ik tracht me toch meestal naar de situatie te gedragen, en sta op titels en meneer en mevrouw tot er gezegd wordt dat er getutoyeerd (
dat woord) mag worden.
En nu serieus, geen basis hoffelijkheid/etiquette, zoals eerder aangehaald kauwgum knabbelen zoals een koe, binnenshuis of in aula's of andere gebouwen petten/kappen etc ophouden, een goede dag niet eens met een bedeesde knik beantwoorden, of in korte broek bij de Oprea. Niet dat ik altijd toonbeeld ben van hoffelijkheid en dergelijke, maar ik tracht me toch meestal naar de situatie te gedragen, en sta op titels en meneer en mevrouw tot er gezegd wordt dat er getutoyeerd (

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Ik weet niet wat jij onder panlatten verstaat, maar mensen die nog magerder zijn dan ik, jup. Mensen die dure woorden uitspuwen omdat ze hun eigen schaduw niet dragen kunnen. En kauwgomkoeien.*einDstein* schreef:Pannelatten
Ik vind lange, smalle mannen dan weer net een turn-onHanneke schreef:Ik weet niet wat jij onder panlatten verstaat, maar mensen die nog magerder zijn dan ik, jup.*einDstein* schreef:Pannelatten

OT: onder andere: rokers en mensen die zeggen dat ze helemaal niet in de actualiteit (wereldnieuws enzo) geïnteresseerd zijn...
Te veel aandacht krijgen.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
-
- Forum addict
- Contacteer:
Oversized kleren als dat de dagelijkse outfit betreft.
En het totaal tegenovergestelde: een veel te diepe decolleté.
Je mag iets tonen, maar liefst niet overdrijven.
En het totaal tegenovergestelde: een veel te diepe decolleté.

-
- New user
ik vind piercings best mooi, maar eentje vind ik behoorlijk turn-off, namelijk zo'n piercing in de oor waarbij je dan een gat in je oorlel hebt (het gaatje in je oor is/wordt dan uitgerokken
)

-
- I have no life
- Contacteer:
de strechter. En dependant, als ze te groot worden is het bij mij ook een turn off, dan is er geen oorlel om mee te spelen, als ik dan per se ijzer wil gaan likken zal ik wel intiem aan mijn fietskader gaan sabbelen of zoliberty schreef:ik vind piercings best mooi, maar eentje vind ik behoorlijk turn-off, namelijk zo'n piercing in de oor waarbij je dan een gat in je oorlel hebt (het gaatje in je oor is/wordt dan uitgerokken)
²!Darko schreef:Mensen die obsessief met hun uiterlijk bezig zijn.