Turn-off
-
- Experienced user
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Re: Turn-off
- piekjes
- dubbelkin
- veel gezichtsbeharing
- mensen die hun hele leven plannen
- mensen die geen plaats geven aan dromen en hun enkel focussen op het realistische
- dubbelkin
- veel gezichtsbeharing
- mensen die hun hele leven plannen
- mensen die geen plaats geven aan dromen en hun enkel focussen op het realistische
En zeg dat Raymond van het Groenewoud het gezegd heeft!
-
- Senior user
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Zijt gij over vrouwen of mannen bezig? (of beide?)paikea schreef:- piekjes
- dubbelkin
- veel gezichtsbeharing
A church in ruin...
-
- Experienced user
hmm weet het eigelijk nog niet zo goed maar heb er toch wel een paar gevonden:
* onverzorgd (wil zeggen: slordig, meer dan 4 dagen dezelfde kleren aan, ...)
* dikke mensen heb ik ook niet graag ... ik word niet graag geplet
* iemand die echt achterlijk is/doet
* iemand die achterbaks is / veel liegt
...
* onverzorgd (wil zeggen: slordig, meer dan 4 dagen dezelfde kleren aan, ...)
* dikke mensen heb ik ook niet graag ... ik word niet graag geplet

* iemand die echt achterlijk is/doet
* iemand die achterbaks is / veel liegt
...
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day
-
- Experienced user
- Contacteer:
Over vrouwen met mannelijke trekkenMy Shameful schreef:Zijt gij over vrouwen of mannen bezig? (of beide?)paikea schreef:- piekjes
- dubbelkin
- veel gezichtsbeharing
En zeg dat Raymond van het Groenewoud het gezegd heeft!
Vroeger vond ik een apathie voor politiek een enorme turn off. Nu vind ik het beter dan gewoon plat geloven wat er in de boekjes gedrukt staat.
-
- I have no life
- Contacteer:
En waar zet je "ik wens daar geen politiek of cummunautair standpunt bij in te nemen en mij als dusdanig neutraal op te stellen" 

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Forum addict
- Contacteer:
turn off want neutraliteit bestaat nietSpringbal schreef:En waar zet je "ik wens daar geen politiek of cummunautair standpunt bij in te nemen en mij als dusdanig neutraal op te stellen"
ot: 'kan op niets komen, sorry!
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
qué? Ik hoop dat dat niet freudiaans isGasquet schreef:turn off want neutraliteit bestaat nietSpringbal schreef:En waar zet je "ik wens daar geen politiek of cummunautair standpunt bij in te nemen en mij als dusdanig neutraal op te stellen"
ot: 'kan op niets komen, sorry!

Lege ogen.
-
- I have no life
- Contacteer:
Gasquet schreef:turn off want neutraliteit bestaat nietSpringbal schreef:En waar zet je "ik wens daar geen politiek of cummunautair standpunt bij in te nemen en mij als dusdanig neutraal op te stellen"![]()
Spoiler! :
@ Nomeis: wss te snel getypt, dus alweer een fameuze blunder ven mijnentwege

Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Ik dacht dat het Rode Kruis in Italië vingerafdrukken van Romazigeuners afnam. Dat vind ik niet echt neutraal en nogal geconnoteerd.
On topic dan maar;
wat 'gezet' (als het in proportie is) vind ik niet echt erg, maar opgezwollen gezichten: KOTSEN.
On topic dan maar;
wat 'gezet' (als het in proportie is) vind ik niet echt erg, maar opgezwollen gezichten: KOTSEN.
Als ik mij niet vergis, is het niet het Rode Kruis die de vingerafdrukken ging afnemen (nauwelijks gebeurd, trouwens), maar is enkel aan het Italiaanse Rode Kruis gevraagd om die actie te begeleiden, net met de bedoeling om ervoor te zorgen dat de rechten van iedereen werden gerespecteerd en beschermd. Dus op die manier is het Rode Kruis als hulporganisatie wel als neutraal te interpreteren.nomeis schreef:Ik dacht dat het Rode Kruis in Italië vingerafdrukken van Romazigeuners afnam. Dat vind ik niet echt neutraal en nogal geconnoteerd.
Eén van de beginselen van het Rode Kruis is neutraliteit en daarmee zijn ze ook de enige hulporganisatie die dit als beginselverklaring heeft. En het gaat vrij ver, want het zorgt er zelfs voor dat er restricties zijn tot op het laagste niveau, zoals de Vakantiekampen voor kansarme kinderen. Ook daar wordt algemene neutraliteit, op alle mogelijke vlakken, nagestreefd. Er wordt zo weinig mogelijk gediscrimineerd, met uitzondering van situaties waarvoor we geen bevoegdheid, noch de nodige opleiding, hebben (ik denk aan extreem agressieve kinderen, of m.i. zelfs ook kinderen met een te zware mentale beperking die 1-1 begeleiding nodig hebben)
OT: gebrek aan enthousiasme
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...
all is chill, zen and unicorns
Wel, ik wou laatst eens bloed geven..mial schreef: Eén van de beginselen van het Rode Kruis is neutraliteit en daarmee zijn ze ook de enige hulporganisatie die dit als beginselverklaring heeft.

-
- Forum addict
- Contacteer:
²Zupi schreef: Wel, ik wou laatst eens bloed geven..
+
Ik ken het fijne van die zaak niet, maar als het volledig correct is wat je schrijft is het niet moeilijk (en mijn inziens zelfs niet geheel onterecht) om dat als niet-neutraal te zien want het geeft het wel een aura van 'dat is nog wel ok' en aanvaardbaarheid mee aan die actie.mial schreef: Als ik mij niet vergis, is het niet het Rode Kruis die de vingerafdrukken ging afnemen (nauwelijks gebeurd, trouwens), maar is enkel aan het Italiaanse Rode Kruis gevraagd om die actie te begeleiden, net met de bedoeling om ervoor te zorgen dat de rechten van iedereen werden gerespecteerd en beschermd. Dus op die manier is het Rode Kruis als hulporganisatie wel als neutraal te interpreteren.
+
Soms is geen standpunt durven innemen toch impliciet net wel een stellingname?
Spoiler! :
Spoiler! :

ot: naar analogie met oswald: lelijke piemels
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
-
- Experienced user
Een slechtruikende adem, een gebrek aan respect, scheve en gele tanden, slechte muzieksmaak.
Waar liefde sterft, sterft het leven...
* Never leave your heart alone in a box locked up...*
* Never leave your heart alone in a box locked up...*
Thuis een massa honden of katten hebben. Bah.
-
- Regular user
vrouwen die boeren laten
-
- I have no life
- Contacteer:
Egotrippers zonder gevoel voor humor.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- I have no life
- Contacteer:
Nou, je weet nooit wat je in het RK tegenkomtDisco Trut schreef: Het staat zo vreemd als in een thread over het Rode Kruis een bericht zou eindigen met "mooie piemels", nee?![]()

Soit, on topic: een gast met fond de teint of een gezicht dat blinkt alsof het van plastiek is, sorry maar in dat geval ga ik met de barbies van de kindjes van mijn collega spelen. Lolliepop was voor zover we durfden kijken eerder een commercial voor Rock of Garnier (toch niet L'oreal want WIJ* zijn het waard

Spoiler! :
-
- I have no life
- Contacteer:
dubbelpost, krijg hem niet weggeknipt.
Modje to the rescue plies

Modje to the rescue plies