Gaydar

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
tijmen
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: Gaydar

Bericht door tijmen » 03 apr 2011 21:20

AGE-411 schreef:Het is moeilijk om door mijn gaydarnet te glippen. Ik zie iedereen!
Laat mij jou eens uitlenen!

Sylvan
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Sylvan » 05 apr 2011 23:04

tijmen schreef:
AGE-411 schreef:Het is moeilijk om door mijn gaydarnet te glippen. Ik zie iedereen!
Laat mij jou eens uitlenen!
same
heb hem dringend eens nodig :P
what kind of man loves like this?

Bietje_S
New user
New user

Bericht door Bietje_S » 10 apr 2011 17:38

Chrlotte schreef:Die van mij is zwaar onderontwikkeld, ik haal alleen diegenen eruit die elke hetero er ook uit zou kunnen halen. Een behoorlijke kwelling als je type het er compleet hetero uitziende meisje is..
Helemaal waar!

Mordicus
Experienced user
Experienced user

Bericht door Mordicus » 10 apr 2011 19:06

Het is vrij simpel: alle mooie mannen zijn homo.
Spoiler! :
Nee, mijn gaydar werkt voor geen bal.
So it goes.

Tacitus XV
New user
New user

Bericht door Tacitus XV » 10 apr 2011 20:30

Ik hoop altijd dat alle mooie mannen homo zijn :lol:

Maar helaas, altijd het tegenovergestelde is de waarheid :cry:
Mijn zgn. radar is ook niet bepaald goed ontwikkeld. :roll:

nomeis

Bericht door nomeis » 10 apr 2011 22:10

Je moet gewoon wachten op de homoblik. 'Shit nen omo, shit, euh, vlug, arrogant kijken'.

nomeis

Bericht door nomeis » 10 apr 2011 22:10

Je moet gewoon wachten op de homoblik. 'Shit nen omo, shit, euh, vlug, arrogant kijken'.

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 14 apr 2011 02:09

nomeis schreef:Je moet gewoon wachten op de homoblik. 'Shit nen omo, shit, euh, vlug, arrogant kijken'.
:lol:
it's funny 'cause it's true.

OT: ik herken tegenwoordig vooral het lesbische ras zeer snel en accuraat :)
maar bij homo's lukt het ook aardig, ik sta niet meer voor onaangename verrassingen of desillusies op dat vlak. Hoewel ik soms nog wel eens overal homo's durf te zien! vooral als ik een tijdje thuis gezeten heb en dan terug in Gent (of Brussel) kom. Sociale isolatie op het platteland, you gotta love it.

Chizz
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Chizz » 18 apr 2011 02:26

Mijn "gaydar" zit meestal nog wel juist, hoera!

Wat laatst nog eens benadrukt werd...
*Ziet een jongen voorbijwandelen* - *zegt tegen de persoon naast haar: gaydar pieppieppiep* - jongen loopt plots onze richting uit... Je vrienden zijn soms moeilijk te herkennen als je naar hun rug kijkt en je je bril niet draagt. :P
Afbeelding
www.enof.be

<<Slechts door te bewegen, blijf je in evenwicht.>>

Darko
New user
New user

Bericht door Darko » 06 mei 2011 14:40

Ik denk niet dat ik een goede gaydar bezit. Meestal pik ik de verkeerde signalen op vrees ik.
Maar eerlijk is eerlijk, laatst had ik een jongen opgemerkt waarvan ik wel iets vermoedde. Hij zag er niet verwijfd uit, gedraagde zich niet verwijfd, en toen ging die plots kussen met een andere gast. Was ik even trots op mezelf! :D
I feel the chemicals kickin' in

Feline Kari
New user
New user

Bericht door Feline Kari » 12 mei 2011 14:24

Laten we het zo stellen: die van mij is een beetje defect ofzo. :P Soms werkt het, soms niet.
Ik merk wel eens op van 'ah ja, die daar is een homo, en zij is lesbi' en dan heb ik ook gelijk. Maar dat is niet altijd zo. En dat is keivervelend. :o
Zo had ik vorig jaar iemand leren kennen waarvan ik dacht dat ze toch tenminste biseksueel moest zijn.. zij had de uitstraling. Maar blijkbaar had ik het helemaal mis, nu denk ik wel dat ze nieuwsgierig is. Maarja, biseksuelen kun je nu eenmaal moeilijk inschatten he, ha ha. :P
Yay voor een defect gaydar, woot.

puppy_eyes
New user
New user

Bericht door puppy_eyes » 16 mei 2011 20:45

Haha, kben blij om te leze dat ik niet de enigste ben met een defecte gaydar... Ik dacht al dat het aan mij lag, want de meeste holebi's in mijn omgeving hebbe wel een gaydar (jaloers :p). En ik dus niet, just my luck... De gaydar van mn beste vriendin die hetero is werkt zelf beter dan de mijne... hoe erg is da ni :p

Feline Kari
New user
New user

Bericht door Feline Kari » 17 mei 2011 12:06

puppy_eyes schreef:Haha, kben blij om te leze dat ik niet de enigste ben met een defecte gaydar... Ik dacht al dat het aan mij lag, want de meeste holebi's in mijn omgeving hebbe wel een gaydar (jaloers :p). En ik dus niet, just my luck... De gaydar van mn beste vriendin die hetero is werkt zelf beter dan de mijne... hoe erg is da ni :p
Ha, ja! Das echt zo'n "wow, I suck." moment. xD En dan denk je van waarom zij nu hetero is. Hellooow. 8)

puppy_eyes
New user
New user

Bericht door puppy_eyes » 17 mei 2011 19:30

Feline Kari schreef:
puppy_eyes schreef:Haha, kben blij om te leze dat ik niet de enigste ben met een defecte gaydar... Ik dacht al dat het aan mij lag, want de meeste holebi's in mijn omgeving hebbe wel een gaydar (jaloers :p). En ik dus niet, just my luck... De gaydar van mn beste vriendin die hetero is werkt zelf beter dan de mijne... hoe erg is da ni :p
Ha, ja! Das echt zo'n "wow, I suck." moment. xD En dan denk je van waarom zij nu hetero is. Hellooow. 8)

Haha, idd! een zwaar woooow, I suck-moment. Het voordeel is wel, als ik twijfel vraag ik et gewoon aan haar :D

Queen A.
New user
New user

Bericht door Queen A. » 17 mei 2011 20:06

Eén defecte gaydar, check! Da zorgt idd wel eens voor ambetante situaties.
I didn't come out of the closet... I fell out... flat on my face. -PLL-

Feline Kari
New user
New user

Bericht door Feline Kari » 19 mei 2011 18:09

puppy_eyes schreef:
Feline Kari schreef:

Haha, idd! een zwaar woooow, I suck-moment. Het voordeel is wel, als ik twijfel vraag ik et gewoon aan haar :D
Ha ha ja oké, das waar. :D Dan heb je tenminste bevestiging (als je goed bent), en anders gewoon zekerheid!

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 24 mei 2011 18:28

Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die de 'verkeerde' gaydar heeft. De homo's pik ik er meestal zo uit maar de meisjes,....
I believe in fairies, I do.

Beno6it
New user
New user

Bericht door Beno6it » 24 mei 2011 19:15

Hey normaal herken ik ze wel vrij snel 90 procent als ik gok is juist. Ma als ik nie in de moot ben dan zie ik echt geen verschil en als ik het dan 100% zeker weet durf ik hem of haar gewoon nie aan te spreken! Ik ben blij da die bij mij goe werkt in t begin was het moeilijker maar je moet ook op details letten! En dan is het zo gemakkelijk.

Calix

Bericht door Calix » 25 mei 2011 23:42

Mordicus schreef:Het is vrij simpel: alle mooie mannen zijn homo.
NIET. :)

OT: Als ik al een gaydar heb, heeft hij nog nooit van m'n leven gewerkt.

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 26 mei 2011 00:10

Ik heb geen gaydar. Wel vooroordelen en wishfull thinking, werkt evengoed 8)
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Gesloten