Slices of life

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Re: Slices of life

Bericht door mei_meisje » 15 mar 2011 22:49

Ik ging naar mijn afspraak vanavond, ik zie daar een terracotta bloempot staan, heb ik toch geen zulke potten nodig zeker in mijn les van morgen :)
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 16 mar 2011 13:31

Straks ga ik naar mijn mémé en pépé op bezoek. Ik vraag me af of ik zal durven zeggen dat ik een liefje heb. En dat het een meisje is. Dat is eigenlijk wel vreemd want het staat op internet, en dus zouden ze dat wel kunnen weten, maar ze hebben geen internet dus weten ze het niet. Ik ben echt een mietje.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 16 mar 2011 13:32

Ik zei net "goh, trut" tegen mijn computer nadat ik een automatisch antwoord bij afwezigheid tot 18 maart kreeg van mijn erasmuscoördinator. Nu moet ik daar al de hele tijd een beetje om lachen. Gemene woorden zeggen tegen een laptop, mijn woede kent geen grenzen.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

RedRufio
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door RedRufio » 16 mar 2011 14:24

Er werkt een nieuwe jongen achter de kassa van de exqi (verborgen reclame!) waar ik 's middags ga eten. Nu, er werken daar altijd wel leuke jongens (echt waar, moet je eens gaan bezien) en af en toe durf ik wel eens kijken. Nu had ik oprecht het gevoel dat één van die anderen mij boos aan het aankijken was omdat ik naar de nieuwe keek. Ik vond het zoooo grappig :D
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

sjalot
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door sjalot » 16 mar 2011 16:27

erikske schreef:@sjalot: hoe mooi! Nu voel ik mij helemaal warm vanbinnen ^^
Blij dat ik jou een warm gevoel kon geven :wink:

De kat komt nu elke dag terug. Ze ziet er wel weer zwanger uit.
Ik had vandaag een stagiaire mee op schok. Ik vind dat wat vreemd, binnen 2 weken ben ik zelf ergens stagiaire.
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap

NeW2
Experienced user
Experienced user

Bericht door NeW2 » 16 mar 2011 18:42

Daarnet op de tram overhoorde ik een meisje zeggen dat ze net verloofd is, maar pas werkelijk ging trouwen wanneer ze werk had gevonden. Toen begon ze te twijfelen of ze al dan niet kinderen zou nemen, want ze had voorgenomen dat niet te doen. Degene met wie ze babbelde zei dat hij haar wel als moeder zag, en dat het een normale gang van zaken is na het trouwen. Dan begon ze te twijfelen over keizersnede of gewoon, waarop hij zei "ah wat maakt het uit, losse foef of scheve buik". Ha ik moest me bedwingen niet hardop te lachen.

Ik vraag me af of het bij mij ook de normale gang van zaken zal zijn. Oh dit ligt zo ver van mijn bed.

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 16 mar 2011 19:16

Mijn kotgenoot heeft een vogel geraakt met haar raam. Colombianen kunnen echt alles.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 16 mar 2011 21:22

Vandaag ging ik naar een Keniaans restaurant. Het interieur was geweldig: kandelaars in de vorm van dolfijnen (de kaarsen moesten in hun bek), 3 keer hetzelfde portret van een oude Afrikaanse vrouw, een ingekaderde tekening van een zeemeermin die heel onschuldig kijkt terwijl er op de achtergrond een schip zinkt en op de bank lag een kussen met "dady" op en dan een tekening van een boom.
Aan de toog zat een man met een computerscherm waar prentjes van lama's opstonden. Uit de lama's kwam gekke Afrikaanse muziek.
De mevrouw van het restaurant schudde onze handjes en vroeg vanwaar we kwamen. Toen het mijn beurt was om te antwoorden zei ze heel enthousiast: "Oh, yes, of course! I know you!" Ik had haar nog nooit gezien, maar durfde haar niet teleurstellen dus deed ik maar gewoon mee. Het eten werd geserveerd in van die glazen slakommen in de vorm van een krop sla en je moest zelf opscheppen. De mevrouw zei dat bij haar eten is als eten bij je oma, altijd te veel en altijd lekker. Ze had gelijk. Ik ben blij.
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 17 mar 2011 20:14

Gisteren ging ik uit in Gent. Er was een jongen die vroeg of ik een vriendje had. Ik zei nee en hij lachte. Daarna zei ik dat ik een vriendinnetje had. Toen moest hij opeens naar het toilet.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Endalaust
Experienced user
Experienced user

Bericht door Endalaust » 17 mar 2011 21:29

Gisteren ging ik klimmen.
Dat ging goed tot op zekere hoogte, toen ik plots grip verloor en mezelf liet hangen. Spijtig genoeg was mijn veiligheidspartner lichtjes afgeleid door de begeleider, die haar op dat moment zei dat ze mij zeker goed in het oog moest houden! (oh, the irony)
Ik viel 3 meters naar beneden om pakweg 20 centimeter boven de grond tot stilstand te komen. Allemaal goed en wel, alleen hield ik toen ik viel wanhopig mijn touw veel te hoog vast en schoof ik naar beneden waardoor mijn handen nu vol kleine blaren en wondjes staan. Vooral die op mijn pink pikt en klopt. :cry:
IS HAVE GOOD TITTY

-Gas, Hete Kussen uit Salou

nomeis

Bericht door nomeis » 17 mar 2011 23:16

Gisteren vroeg me iemand of ik van Aarsele was, toen ik dat ontkende vroeg hij ik misschien van Kanegem was. (Beiden mooie deelgemeentes van Tielt). Ik zei dat ik nog liever van Aarsele was dan van Gefrustreerdegem, maar toen bleek dat het niet om een mopje over mijn geaardheid maar om een serieuze vraag ging.
Dat was wel efkes slikken.

system crash
Senior user
Senior user

Bericht door system crash » 18 mar 2011 11:39

We moeten voor school onze studietijdmeting invullen (invullen hoe lang we studeren voor testen en wat we doen voor taken...) De leerkrachten kunnen da (nu?, maar zeker) aant eind van het jaar zien... Die gaan zo pissed off zijn als ze zien dat ik eigenlijk bijna geen reet doe :-? Het maximum dat ik aan 1 vak gezeten heb is 3 uur... En meestal ist maar 1 uur. (da zijn wel ook kleine vakjes hoor, van meestal maar 25 pagina's.) En weet je wat het ergste is? Nu ik ingevuld heb hoeveel ik maar studeer, voel ik mij een slechte studente, ondanks het feit dat ik "maar" 1 onvoldoende heb, op 15 afgelegde tests, en die korte studietijd dus eigenlijk wel voldoende blijkt voor mij.
Is it all in my head, all in my head...

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 mar 2011 13:41

nomeis schreef:Gisteren vroeg me iemand of ik van Aarsele was, toen ik dat ontkende vroeg hij ik misschien van Kanegem was. (Beiden mooie deelgemeentes van Tielt). Ik zei dat ik nog liever van Aarsele was dan van Gefrustreerdegem, maar toen bleek dat het niet om een mopje over mijn geaardheid maar om een serieuze vraag ging.
Dat was wel efkes slikken.
:roflmao:

Geniaal !! Ik zie het zo voor mij.

OT.

Vrienden uit het middelbaar bij uw uniefvrienden zetten levert, alleen maar het uithangen van uw 'vuile was' op.
Maar het is wel plezant. :D
Fluctuat nec mergitur

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 18 mar 2011 17:34

Na mijn ietwat "Calimero-gedrag" vorige week (gepost in het frustratie-topic trouwens), heb ik deze week nog hard doorgewerkt samen met die vriendin aan DE presentatie. Vandaag om half2 was het zover, beetje nerveus maar het verdict was fantastisch. Ik denk dat de docente ter plaatse "een orgasme" heeft gekregen. Ze was super-enthousiast en ik mag bij deze met een tevreden, sierlijke beweging dat ene ding op mijn to-do-list schrappen :) Zaligheid!

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 18 mar 2011 17:54

Ik pikte vandaag per ongeluk een pruim.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 18 mar 2011 21:38

Ik heb morgen in de voor- en namiddag iets te doen waarbij ik mijn hersenen moet gebruiken en nu heb ik 'stress'.

Het is wel weekend hé. :(

GroenWolkje
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door GroenWolkje » 19 mar 2011 00:14

Ik sloot mezelf vandaag buiten, en besefte het 1 second nadat ik de deur dichttrok.
Het was aan't regenen en de hond keek raar naar mij door het raam (ahja, want ik stond daar efkes maar te staan :( ).
"Yeah, I like boys and girls, they're all great! There's really no difference is there? Mr. BBC."

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 19 mar 2011 09:17

De vereniging (Het Van Gheluwe's Genootschap in Brugge) waar ik een paper moet over schrijven had vroeger zijn lokaal in het Zwarte Huis in Brugge.Nu heb ik pas vandaag ontdekt dat dat lokaal (Het Zwarte Huis) er nog altijd staat en dat het vandaag een cinema is geworden!

:D
Mihihihi.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 19 mar 2011 14:25

Ik heb echt het gevoel dat'k mijn verstand heb weggedronken/weggesmoord gisteren.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

erikske
New user
New user

Bericht door erikske » 19 mar 2011 16:14

De combinatie van bier, cola, snoep en veel te veel m&m's veroorzaakt toch wel een vuile smaak 's ochtends :-?
It's a mad world

Gesloten