Slices of life

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of life

Bericht door JFK » 06 mar 2011 19:43

Zupi schreef:
nomeis schreef:nee, ik schaam me niet :)
Waarom zou je je moeten schamen? :-?
²

Zo commericeel is Stromae toch ook weer niet? Toch niet omdat één liedje van hem een internationaal succes werd. Uiteindelijk doet hij alles zelf en is het toch wel een getalenteerde muzikant.

OT.

Het voordeel van in West-Vlaanderen te wonen is toch wel de nabijheid van de zee.

:love:
Fluctuat nec mergitur

kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door kinderknieën » 07 mar 2011 10:26

Het meisje dat boven mij woont gaat 2 weken naar Den Haag voor een project met haar school. Ze kwam bij mij aankloppen met brood en geitenkaas en melk. Ze zei "You take care of it. It'll die."
Eten dat kan doodgaan maakt mij nogal ongemakkelijk, ik durf niet zo goed van haar geschenkjes eten. Ik heb daarnet de kast opengedaan en gewoon twee minuten of zo zitten kijken naar dat brood. Ik voelde een soort van moederlijke liefde. Ik moet dringend iemand anders vinden die ervoor wilt zorgen, voor ik het ga willen aaien.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 08 mar 2011 18:15

Ik heb mezelf net betrapt op het gebruiken van het woord 't Stad i.p.v. Antwerpen. :( Als in: "Zondagavond moet ik terug naar 't Stad." Hoe erg is dees naa?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 08 mar 2011 18:51

Een vriendin van mij zat gisteren in het publiek van 'Pauw en Witteman'. En de Gooische Vrouwen waren net te gast.

:(

Ik was dubbel zo jaloers.
Fluctuat nec mergitur

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 08 mar 2011 18:59

JFK schreef:Een vriendin van mij zat gisteren in het publiek van 'Pauw en Witteman'. En de Gooische Vrouwen waren net te gast.

:(

Ik was dubbel zo jaloers.
:o :o :o Ze heeft Susan Visser toch mijn nummer gegeven, hoop ik!?! :o :o :o
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 08 mar 2011 19:29

ik schilderde 4,5 uur aan één deur (+ mijn haar, again, mijn kleren en vooral mijn handen en armen, zo blijkt) en ze is nog niet eens helemaal klaar.

Er zijn 2 mogelijkheden: ik werk te traag OF het is een stomme deur. Ik ga voor het laatste.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 08 mar 2011 22:49

Ik ga bijles Latijn geven aan mijn achterneefje. :)

tego - texi - tectus

Da's al tien jaar geleden ondertussen.

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 09 mar 2011 14:14

Bellen kan echt soms zo raar zijn hé. Vooral vandaag, wanneer ik vergeet dat knikken niet zichtbaar is voor de andere kant van de lijn. "James, ben je er nog?"
:( Sociaal-technische incompatibiliteit.

En ja, ik wou dat er iemand die sticker "trekken" die op de deur hangt waar je tegen moet duwen om ze open te krijgen weghaalt, want ik laat me er iedere keer opnieuw door vangen. Als ie morgen niet weg is kan ik het misschien doen.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 09 mar 2011 14:27

Elkaars kot op slot doen om de ander te pesten, met een balletje tegen de muur gooien tot de studerende zot wordt, dingen afnemen en dreigen ze in de Dijle te gooien; op kot zitten is fijn!

system crash
Senior user
Senior user

Bericht door system crash » 09 mar 2011 16:25

Eigenlijk heb ik de beste zus dat ik me kan voorstellen. Toen ik maandag in paniek naar huis ging (mijn ex-vriend had mijn (ondertussen ex-) lief zitten bang maken van mij), heeft ze mij getroost, en goede moed ingesproken. En gezegd dat moest dat meisje echt van me houden, dat ze nooit zou geluisterd hebben naar mijn ex. En vandaag, heb ik uiteindelijk zelf een bericht gestuurd naar die vriendin, om te zeggen dat de relatie nu gebroken wordt, omdat ze duidelijk niet van me houdt, en me gewoon gebruikt. En toen is ze beginnen dreigen met mij in elkaar te slaan. Dussss, het bewijs dat dat mens gewoon gestoord is. En mijn zus (lief als dat ze is), steunt mij nu, in mijn strijd tegen mijn gevoelens, omdat ik het moeilijk heb met het feit dat ik het laatste jaar bijna enkel gestoorde mensen aangetrokken heb.
Is it all in my head, all in my head...

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 09 mar 2011 17:28

Ik liep vandaag 5km op een mega saaie baan, op weg om mijn "loterij-centjes" af te halen. Want ohja, in "een boerenhol" als Massemen komt de bus maar om het uur eens voorbij. Soit, het was lekker weer dus het viel allemaal nog wel mee, behalve het feit dat ik 2x bijna omver gereden ben door een brommer. En ik kwam ook nog dit tegen:
Spoiler! :
Afbeelding
:lol:

kat111
New user
New user

Bericht door kat111 » 09 mar 2011 17:32

Gister brak mijn zusje haar knie en probeer haar nu zo goed mogelijk te verzorgen hier thuis maarja..ik had liever gehad dat ik een deel van haar pijn kon overnemen.. Ze wil alleen dat ik help omdat ze mama niet vertrouwd met haar been maar het maakt me niet uit, ik help haar graag.
Wel mijn eigen vakantie verkloot nu, zat vannacht 2 uur aan haar bed omdat ze niet kon slapen en vannacht ga ik opstaan zodat ze haar pijnstillers op tijd krijgt
Hopelijk gaat zij mij ook helpen als ik haar ooit nodig heb!! :D
Break these chains that keep us apart
I'll fly away on a trip to your heart

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 09 mar 2011 21:26

Ms Nobody. schreef:Ik liep vandaag 5km op een mega saaie baan, op weg om mijn "loterij-centjes" af te halen. Want ohja, in "een boerenhol" als Massemen komt de bus maar om het uur eens voorbij. Soit, het was lekker weer dus het viel allemaal nog wel mee, behalve het feit dat ik 2x bijna omver gereden ben door een brommer. En ik kwam ook nog dit tegen:
Spoiler! :
Afbeelding
:lol:
:roflmao:

Ik ben zo bedroevend makkelijk aan het lachen te brengen. :(

Kak hahahahahaha kots hahahahahahaha

Van Massemen had ik trouwens nog nooit gehoord en ik weet zelfs niet hoe ik het moet uitspreken.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 09 mar 2011 21:36

Er wordt over mij gedroomd. Cool. :)

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 10 mar 2011 18:01

Toen ik alleen ging wonen, schreef ik me in op de website van Couchsurfing. Ik kreeg al heel veel aanvragen, maar wees ze iedere keer af omdat ik nooit echt durfde toe te zeggen of omdat ik niet kon omwille van mijn werk. Nu heb ik een aanvraag waar ik aan een kant wel kan op toezeggen want ik ben vrij die dagen/nachten, maar aan de andere kant ben ik daar een beetje bang voor :roll:
Spoiler! :
Mensen met ervaring? Want ik vind het een beetje raar om één iemand te laten logeren en zelf ook alleen te zijn. Of ik moet vriendjes zoeken die dan nog niets te doen hebben en zin hebben om samen 't stad in te trekken met mijn couchsurfer.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 10 mar 2011 18:12

twijfelaar1987 schreef:Toen ik alleen ging wonen, schreef ik me in op de website van Couchsurfing. Ik kreeg al heel veel aanvragen, maar wees ze iedere keer af omdat ik nooit echt durfde toe te zeggen of omdat ik niet kon omwille van mijn werk. Nu heb ik een aanvraag waar ik aan een kant wel kan op toezeggen want ik ben vrij die dagen/nachten, maar aan de andere kant ben ik daar een beetje bang voor :roll:
Spoiler! :
Mensen met ervaring? Want ik vind het een beetje raar om één iemand te laten logeren en zelf ook alleen te zijn. Of ik moet vriendjes zoeken die dan nog niets te doen hebben en zin hebben om samen 't stad in te trekken met mijn couchsurfer.
Da's echt superleuk! Meestal krijg je ook wel aan de hand van het profiel een good feel als die persoon je zou aanstaan. Hoe lang blijft die? Ik vind het altijd moeilijk van zodra het meer dan twee nachten is, omdat als het dan niet zou klikken, het wat moeilijker wordt.

Je kunt bijvoorbeeld ook altijd met andere couchsurfers in Brugge afspreken om iets te gaan drinken of zo, zo ontmoet je ook veel mensen. Of gewoon met z'n tweetjes de bezienswaardigheden doen, of de couchsurfer doet ze alleen of wat dan ook. Je hoeft niet altijd met z'n tweeën op te trekken :) Gewoon zien :wink:
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 10 mar 2011 20:20

Politiehelikopter constant in de lucht rondcirkelen, sirenes die nooit stoppen in de studentenbuurt..

Jaja. Het is weer de tijd van het jaar voor een betoging.

:roll:
Fluctuat nec mergitur

tijmen
Senior user
Senior user

Bericht door tijmen » 10 mar 2011 20:48

Stilicho schreef:Er wordt over mij gedroomd. Cool. :)
Ik heb nog niet van jou gedroomd, maar wel al van gepenetreerd_konein. Vreemd.
Spoiler! :
Minder vreemd waren een paar anderen. :)

kat111
New user
New user

Bericht door kat111 » 10 mar 2011 21:07

Vandaag gaan shoppen met mijn ex, k ben blij dat we nog vriendinnen zijn (:
Break these chains that keep us apart
I'll fly away on a trip to your heart

system crash
Senior user
Senior user

Bericht door system crash » 10 mar 2011 21:21

Ik ging vandaag naar de dokter wegens te grote stress... Al dagen maar 1 uur geslapen, en vanmiddag stond mijn bloeddruk veel hoger dan normaal. 14/8 (of 9 kweet t nie meer) in plaats van 10/6... De dokter neemt mijn bloeddruk... 16/9 :o Wtf?! De dokter zei direct: ja, da wordt een kalmeermiddel, voor je nog n infarct doet... Fuck zeg :o Kwist dak me zorgen moest maken toen k vanmiddag mn hart zo rap voelde kloppen, mr dat zo erg was, had ik toch nie gedacht...
Is it all in my head, all in my head...

Gesloten