Slices of life

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Slices of life

Bericht door twijfelaar1987 » 02 jan 2011 01:03

Ja echt een handig topic! En dan geef ik meteen het goede voorbeeld :D

Slice of life:

Mijn zus en haar vrienden wilden oudejaar vieren op mijn studio. Dat leek me geen probleem, ik zou toch ergens anders oudejaar vieren of gewoon komen crashen op mijn studio. Joepie, mijn goede daad van 't jaar want ik kon mijn zus blij maken. Toen bleek plots dat het handig was geweest dat ik toch zelf mijn studio had, dan konden we daar een feestje doen, ik wou dat ik niet toegestemd had. Uiteindelijk was het feestje bij mijn lief en had ik mijn studio toch niet nodig. Ik vroeg me af hoe mijn studio er uit ging zien, maar aangezien het mijn zus was vertrouwde ik er op dat alles weer in orde ging zijn als ik terug thuis ging komen. Maar toen ik terug thuis kwam bleken er nog twee jongens over te blijven en zij moesten alles nog opruimen en afwassen. Frustratie want ik dacht in een propere studio thuis te komen. Uiteindelijk hielp ik nog wat met opruimen en toen ik toch bezig was heb ik maar ineens gans mijn studio gekuist. Positivo, wat een productieve nieuwjaarsdag! En bovendien had ik enkele nieuwe aanwinsten: eten en drank voor een gans weekend :D.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Mr Johansson
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Mr Johansson » 02 jan 2011 02:43

Ik sloeg vannacht een meisje recht in het gezicht. En het was enorm grappig. Ik was al een beetje zat, en door de opzwepende beats was ik zeer breed en robotachtig aan het dansen. En ik hou van nepslagen uitdelen tijdens het dansen, waarbij de "danspartner" zijn of haar hoofd dan dramatisch beweegt in de richting dat je slaat. Maar deze keer kwam er iemand anders, mij onbekend, net iets te dicht tijdens die grote bewegingen, en die had ik dus ook echt geraakt.
Funny business :D

Martijn
Experienced user
Experienced user

Bericht door Martijn » 02 jan 2011 11:24

Even over oud op nieuw.
Het is weeral fout gelopen met ons vuurwerk. Vorig jaar een verdwaalde pijl dit jaar viel er een doosje om. Levensgevaarlijk. Gelukkig geen zwaar gewonden gevallen. Iemand kreeg een pijl tegen het been en dat is en grote blauwe plek, maar gelukkig is die pijl niet daar ontploft maar een beetje verder.
Dan om vier uur wil mijn zusje naar huis gaan aangezien ze moest werken. Laat toch wel iemand een glazen fles vallen. Enfin een snee van vijf centimeter lang in haar kuit en ook niet al te ondiep. Gelukkig was zij op het scoutsdomein aan het feesten dus konden we de eerste zorgen zelf wat toedienen. Maar omdat het te diep was en genaaid moest worden toch maar de ambulance laten komen. Dus hebben wij nog om vier uur op spoed gezeten die nacht.

pagadderke
Regular user
Regular user

Bericht door pagadderke » 02 jan 2011 12:39

Ik snap die fascinatie van mannen en vuurwerk ontsteken nie zo heel goed :-?

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 02 jan 2011 14:24

Enkele meisjes van mijn klas en ik zijn een "meidendag" aan het plannen. Sommige dingen op de todolijst zijn nogal spannend:
Dingen die we moeten doen:

- meidenfilms kijken (the breakfast club en 10 things I hate about you!)
- gezichtsmaskertjes
- geesten oproepen
- nagels lakken
- praten over jongens
- zoenen om te oefenen
- kussengevecht
- chips eten
- chocomelk maken
Ik hoop dat ze beter zijn in nagels lakken dan aardbei (hier moet een knipoog bij)
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

aardbei

Bericht door aardbei » 02 jan 2011 15:20

Ik ging net groenten en brood kopen, onderweg passeerde ik langs een Afrikaanse kerk en daar kwam een stoet vrouwen buiten. Hun hoofden waren ingepakt als kadootjes, met papierachtige dingen en goud en strikjes en voilekes. Mijn buurt is leuk.

Nu ga ik mijn nagels lakken. En met mijn mascaraborstel in mijn oog prikken.

daniel
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door daniel » 02 jan 2011 15:58

pagadderke schreef:Ik snap die fascinatie van mannen en vuurwerk ontsteken nie zo heel goed :-?
Serieus?
:supersad:
Are we human or are we dancer?

pagadderke
Regular user
Regular user

Bericht door pagadderke » 02 jan 2011 17:30

Serieus ja, dat je naar een professioneel vuurwerkspektakel gaat kijken kan ik me nog voorstellen,maar om nu zelf nen hoop knallen te veroorzaken snap ik nie echt nee.

En dan heb ik het nog niet over het enorme aantallen ongelukken,vooral dan in Nederland,dat er elk nieuwjaar opnieuw gebeuren met onverantwoord machogedrag bij het ontsteken van illegaal vuurwerk.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 02 jan 2011 19:57

Ik maakte snel een schets van mijn mama haar verjaardagsfeest (dat nu bezig is, ik heb mezelf (nog meer) afgezonderd.)
Je mag twee keer raden wie ik ben.
Spoiler! :
Afbeelding

Flashback:
"Moet ik dààr zitten?"
"Ja zeg, er is niet genoeg plek aan de andere tafel. En jij eet toch niet hetzelfde als wij."

Geen vlees = geen plek aan de grotemensentafel. Dank u mama.

Eigenlijk zijn er geen vlaggetjes.. Die verzon ik om het zieliger te maken. Gelukkig kreeg ik wel een mooi wit tafelkleed.
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,

pagadderke
Regular user
Regular user

Bericht door pagadderke » 02 jan 2011 20:25

kinderknieën schreef:Ik maakte snel een schets van mijn mama haar verjaardagsfeest (dat nu bezig is, ik heb mezelf (nog meer) afgezonderd.)
Spoiler! :
Afbeelding

Flashback:
"Moet ik dààr zitten?"
"Ja zeg, er is niet genoeg plek aan de andere tafel. En jij eet toch niet hetzelfde als wij."

Eigenlijk zijn er geen vlaggetjes.. Die verzon ik om het zieliger te maken. Gelukkig kreeg ik wel een mooi wit tafelkleed.
:hugs: :hugs:

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 02 jan 2011 20:28

kinderknieën schreef:Ik maakte snel een schets van mijn mama haar verjaardagsfeest (dat nu bezig is, ik heb mezelf (nog meer) afgezonderd.)
Spoiler! :
Afbeelding

Flashback:
"Moet ik dààr zitten?"

Dat is kweetnie hoe zielig,
leg uw tekening in het midden van de grotemensentafel en begin daarna te huilen in de hoekje
misschien word er toch plaats gemaakt voor u.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 02 jan 2011 21:57

*einDstein* schreef:
Spoiler! :
Afbeelding

Flashback:
"Moet ik dààr zitten?"

Dat is kweetnie hoe zielig,
leg uw tekening in het midden van de grotemensentafel en begin daarna te huilen in de hoekje
misschien word er toch plaats gemaakt voor u.
Behalve toen ze ineens heel veel foto's van mij begonnen te maken vind ik het nog wel grappig. En nu kan ik gameboy spelen aan tafel en ironische opmerkingen maken over hoe gezellig mijn hoekje is zonder dat er iemand boos wordt. Eigenlijk kan ik altijd ironische opmerkingen maken want mijn mama snapt dat toch niet. High five mezelf.

tijmen
Senior user
Senior user

Bericht door tijmen » 02 jan 2011 22:05

kinderknieën schreef:
*einDstein* schreef:

.
Je hebt een leuk staartje :).
Seg, wat betekent die pijl die naar onder de tafelt wijst?

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 02 jan 2011 22:22

tijmen schreef: Seg, wat betekent die pijl die naar onder de tafelt wijst?
heel de afbeelding bekijken! Er staat tekst bij :)
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 02 jan 2011 22:33

Spoiler! :
Afbeelding

Flashback:
"Moet ik dààr zitten?"

:(
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 02 jan 2011 22:40

Ik vond mijn agenda zo leeg de komende maand, behalve werken stond er bijna nog niets in. Daarnet kreeg ik een bericht op fb met de vraag of ik dinsdagavond iets te doen had. Nu gaan we ribbetjes eten en wijn drinken :love:
Spoiler! :
Andere voorstellen voor komende maand zijn welkom, mijn agenda is echt té leeg door al die blokkende vrienden :(
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 02 jan 2011 22:45

Nog nooit zo'n nieuwjaarskater gehad. Niet door de drank aangezien, ik maar drie slokken van mijn glas champagne genomen heb. Man, man...

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 02 jan 2011 22:54

twijfelaar1987 schreef:Ik vond mijn agenda zo leeg de komende maand, behalve werken stond er bijna nog niets in. Daarnet kreeg ik een bericht op fb met de vraag of ik dinsdagavond iets te doen had. Nu gaan we ribbetjes eten en wijn drinken :love:
Spoiler! :
Andere voorstellen voor komende maand zijn welkom, mijn agenda is echt té leeg door al die blokkende vrienden :(
Je maakt eten voor al je studerende vrienden en gaat het dan op hun kot gaan afleveren. Dan kan je een avond vullen met eten maken en een avond per persoon met eten :D .

OT: ik ben nog nooit zo blij geweest om mijn netwerklogin te mogen ingeven na twee weken zonder internet op kot. Mijn computerondersteunding met ventilator is goedgekeurd. Ik raakte even in paniek dat mijn computer toch weer uitviel, hoewel hij net van de winkel kwam, maar blijkbaar was ik in die twee weken vergeten dat een laptop wel eens uitvalt als je hem niet oplaadt :) .

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 03 jan 2011 00:25

Eigenlijk verlang ik wel naar Het Werkleven. Concrete ambitie, vaste structuur, vast inkomen, een eigen studio, afgelijndheid. Dat klinkt zo saai, maar ook wel heel erg verlossend.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 03 jan 2011 01:40

Een knuffel van een goede vriend in het midden van de nacht kan echt wonderen doen.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Gesloten