vriend bedrogen

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
thedude

vriend bedrogen

Bericht door thedude » 27 dec 2010 16:04

Hi peepz,
ik heb een relatie van meer als een jaar en ben er gelukkig en blij mee ondanks de moeilijke omstandigheden(ben niet-geoute voetballer).
Echter heb ik mijn vriend onlangs bedrogen, gwn uit goesting, om eens iets met een andere gast te doen. Natuurlijk zit ik nu met een groot schuldgevoel(wat ik op voorhand wist) dat ik dat gedaan heb. Mijn vriend en ik hebben er aan gedacht om een open relatie te beginnen omdat we beide een zeer grote sexdrive hebben maar hij wil er nog wat mee wachten en eerst aan trios beginnen. (Voor alle duidelijkheid: hij is 5jaar ouder en heeft al relaties achter de rug, ook open).
Hij zei me dat hij nog nooit een relatie heeft gehad met iemand die hij graag ziet buiten met mij nu en hij wil me ni kwijt en ik hem ook ni. Hij heeft echter in vorige relaties zijn vriendjes ook bedrogen en ik denk dat hij dat bij mij ook wel zou doen. Maar ik zou het niet zo erg vinden, het is maar gwn sex. Maar hij zal er kapot van zijn als ik het hem zeg omdat hij dan gaat twijfelen aan mijn liefde voor hem. Wij hebben onlangs een relatiecrisisje gehad omdat ik worstelde (nog steeds) met mijn geaardheid. Maar ik heb hem gerustgesteld en verteld dat ik hem echt graag zie en dat ik mijn hele leven zijn lief wil blijven. Moet ik het hem vertellen dat ik met een andere jongen gedate heb? Was overigens gewone ruk-en pijpdate. Ik weet hierdoor nu wel zeker dat ik hem supergraag zie.

Ohja, nog dit: mensen met kinderachtige en veroordelende reacties worden verzocht niet te reageren. You don't know me and there's a sinner in everyone of us. 8)

Robintjèèè
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: vriend bedrogen

Bericht door Robintjèèè » 27 dec 2010 19:31

Ik denk dat je een open relatie pas kunt beginnen als je een heel sterke basis hebt en elkaar écht graag ziet. En ik heb het gevoel dat dit echt zo is. Als jullie beide 100% akkoord zijn met de open relatie dan moet je dit doen. :D

Als jullie toch een open relatie willen denk ik dat je het best met hem praat en hem vertelt hetgeen dat he hier op het forum hebt gezet. Dat je spijt hebt en hem écht graag ziet. :love:

Btw: Jààààà 'k ben 14 maar ik mag toch ook mijn mening zeggen?? 8)
Oké nu voel'k mi dom maar toch.... Wat is een "sinner"?
*Everything Is Fair In Love And War*

Rune.
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Rune. » 27 dec 2010 20:59

thedude schreef: Ohja, nog dit: mensen met kinderachtige en veroordelende reacties worden verzocht niet te reageren. You don't know me and there's a sinner in everyone of us. 8)
Ik hoef je niet te kennen om je bedriegen toch te veroordelen. :wink:
Een volwassen actie omdat je geen kinderachtige reactie wil: zeg het hem gewoon. Je kan volgens mij geen serieuze relatie opbouwen als je niet open en eerlijk kan zijn met elkaar. Zéker als je een open relatie wilt hebben.
You made me a shadowboxer, baby.
I wanna be ready for what you do.

sjalot
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door sjalot » 28 dec 2010 22:22

Nu te laat maar, praat OP VOORHAND over wat er in je omgaat. Je hebt geen flauw idee van hoeveel pijn zoiets werkelijk doet.

Ik raad je echter nog steeds aan om te praten over wat je wel of niet wil / verwacht van een relatie. Als het zowel voor jou als voor hem enkel seks is, kan je er over praten. Als je verschillende verwachtingen hebt, sta je op het punt om iemands hart te breken, ook al is een jaar geen eeuwigheid.

Ikzelf ben eerder een romanticus vrees ik :D

You don't know me and there's a sinner in everyone of us --> misschien is dit een te grote veralgemening van jouw kant uit.
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap

veleck
Regular user
Regular user

Bericht door veleck » 29 dec 2010 10:38

Robintjèèè schreef:Oké nu voel'k mi dom maar toch.... Wat is een "sinner"?
een sinner is een zondaar, en als je dat niet begrijpt,... euh lees de bijbel, het staat er vol mee :D

Veleck
i'll put al smile upon your face.

Robintjèèè
Regular user
Regular user

Bericht door Robintjèèè » 29 dec 2010 14:37

veleck schreef:
Robintjèèè schreef:Oké nu voel'k mi dom maar toch.... Wat is een "sinner"?
een sinner is een zondaar, en als je dat niet begrijpt,... euh lees de bijbel, het staat er vol mee :D

Veleck
The f*cking holy book :rock: whoehooeeww !!!!!!
*Everything Is Fair In Love And War*

babelut
New user
New user

Bericht door babelut » 01 jan 2011 19:48

Kzou et ni zegge, alleen als je de behoefte zou voelen om het nog te doen.
Dan gewoon is algemeen vrage wa hij daarvan zou denken mocht zoiets gebeure. Tkan zijn da hij da ni erg vind hé ;)
:tet:

Heerlijk zo'n meisje!

Gesloten