Frustraties, ergernissen en irritaties

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Loes
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, ergernissen en irritaties

Bericht door Loes » 06 jan 2011 16:32

Ik heb vandaag echt nog NIKS gestudeerd. Terwijl het allemaal zo vlotjes verliep. Nu ja, er is altijd nog morgen...
En meer en meer mensen vragen me of ik misschien van Russische afkomst ben, want die hebben ook zo'n "breed gezicht". Wordt mijn gezicht misschien met de jaren breder? Ga ik binnen tien jaar schuin de deur door moeten omdat anders mijn gezicht de doorgang blokkeert? Ik krijg nog een Darya Gantura-face maal tien. :(

rilenka
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door rilenka » 06 jan 2011 16:40

mijn blok die niet lukt, hallo engeltje maandag examen, je kent nog geen enkel vak !!!!
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 06 jan 2011 17:07

Mijn laptop ging K.O. en nu ben ik in allerijl naar huis vertrokken om hem morgen te laten reanimeren (laat ons hopen dat het lukt!). Bijna een hele dag verloren. :roll:
Om nog maar te zwijgen van al mijn sollicitatiebrieven die er op staan en die ik nu opnieuw mag schrijven...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Heligoland
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Bericht door Heligoland » 07 jan 2011 00:09

Ik moet dringend mijn maquette afwerken maar in de plaats daarvan zit ik al 10 minuten lijmrestjes van mijn snijlat te prutsen. :(

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 07 jan 2011 00:16

Moe zijn en niet kunnen slapen...

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 07 jan 2011 12:11

Ik liep net over straat en twee mannen begroeten elkaar met een luide lach en enthousiasme. Waarop twee dames zich omdraaien en de ene tegen de andere zegt: "het is weer niet raar, ze zijn beiden zwart." met zo'n negatieve ondertoon. Alé zeg, dat je commentaar hebt als iemand iets verkeerd doet, tot daar aan toe, maar ze begroetten elkaar gewoon :o .

Wapiti

Bericht door Wapiti » 07 jan 2011 12:57

De post hierboven deed mij denken aan een van mijn ergernissen. Ik ben verre van een racist (ok nu klink ik zeker als nen racist 'ik ben geen racist eh, maar al die toefen....') maar ik kan het toch ook op mijn heupen krijgen van het drukke gedoe van sommige mensen op treinen en bussen. En dat zijn nu eenmaal vaak allochtonen. Meestal zijn het 2 oudere mannen die een gesprek voeren en dat gaat altijd gepaard met de nodige decibels. Ik ben even hard geïrriteerd door luidruchtige kinderen en ouders die er niets aan doen/aan te zeggen hebben.

Maar ja...

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 07 jan 2011 13:26

wapiti schreef:De post hierboven deed mij denken aan een van mijn ergernissen. Ik ben verre van een racist (ok nu klink ik zeker als nen racist 'ik ben geen racist eh, maar al die toefen....') maar ik kan het toch ook op mijn heupen krijgen van het drukke gedoe van sommige mensen op treinen en bussen. En dat zijn nu eenmaal vaak allochtonen. Meestal zijn het 2 oudere mannen die een gesprek voeren en dat gaat altijd gepaard met de nodige decibels. Ik ben even hard geïrriteerd door luidruchtige kinderen en ouders die er niets aan doen/aan te zeggen hebben.

Maar ja...
Klopt wel. En ik erger er mij ook aan. Maar uiteindelijk ligt het in hun cultuur. Spanjaarden en Italianen maken net evenveel 'lawaai' in het openbaar.

En luidrichtige kinderen zijn super hatelijk. Dan heb ik zelfs absoluut geen zin meer om kinderen te krijgen. Maar uiteindelijk besef ik wel dat het probleem ligt aan hun (gebrekkige) opvoeding die ze krijgen.
Fluctuat nec mergitur

Wapiti

Bericht door Wapiti » 07 jan 2011 13:31

JFK schreef:
wapiti schreef:De post hierboven deed mij denken aan een van mijn ergernissen. Ik ben verre van een racist (ok nu klink ik zeker als nen racist 'ik ben geen racist eh, maar al die toefen....') maar ik kan het toch ook op mijn heupen krijgen van het drukke gedoe van sommige mensen op treinen en bussen. En dat zijn nu eenmaal vaak allochtonen. Meestal zijn het 2 oudere mannen die een gesprek voeren en dat gaat altijd gepaard met de nodige decibels. Ik ben even hard geïrriteerd door luidruchtige kinderen en ouders die er niets aan doen/aan te zeggen hebben.

Maar ja...
Klopt wel. En ik erger er mij ook aan. Maar uiteindelijk ligt het in hun cultuur. Spanjaarden en Italianen maken net evenveel 'lawaai' in het openbaar.

En luidrichtige kinderen zijn super hatelijk. Dan heb ik zelfs absoluut geen zin meer om kinderen te krijgen. Maar uiteindelijk besef ik wel dat het probleem ligt aan hun (gebrekkige) opvoeding die ze krijgen.
Ooit es nen Italiaan gehad op mijn trein die aant bellen was. Ik was onderweg naar mijn examen en na de rit had ik al bijna geen zin meer om nog te gaan, zo hard kreeg ik het ervan op mijn heupen.

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 07 jan 2011 13:54

Je bent m'n moeder niet, grr :evil:

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 jan 2011 14:54

JFK schreef:En luidrichtige kinderen zijn super hatelijk. Dan heb ik zelfs absoluut geen zin meer om kinderen te krijgen. Maar uiteindelijk besef ik wel dat het probleem ligt aan hun (gebrekkige) opvoeding die ze krijgen.
Gisteren op de trein zat er een kind naast mij die de volle 50 minuten tussen Gent en Diksmuide namen van voetballers heeft zitten scanderen. Met een dik West-Vlaams accent (ja, de namen van die Oost-Europese voetballers, dat was toch wel moeilijk). En hij zat het te zeggen voor een vriendje die tegenover mij zat te lezen in een of ander boekje over voetbal en bij iedere naam 'JA' riep. Like wtf.
Normaal had ik al lang iets gezegd tegen die kinders, maar ik vond het gewoon zo'n bizar schouwspel. Precies robotten.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

wonderwall
Regular user
Regular user

Bericht door wonderwall » 07 jan 2011 15:51

Mijn cursus moderne literatuur!
Alles gestudeerd maar mijn hoofd is nu één grote warboel van stromingen, kenmerken, auteurs en werken :( Ik heb het gevoel dat ik niets meer weet, ik word er gewoon zot van. En mijn perfectionistisch trekje werkt ook ontzettend op mijn zenuwen.
Stranger, if you passing meet me and desire to speak to me, why should you not speak to me? And why should I not speak to you? (Walt Whitman)

Wapiti

Bericht door Wapiti » 07 jan 2011 15:54

De nonchalante houding van sommige mensen.

liberty
New user
New user

Bericht door liberty » 07 jan 2011 21:55

dat ik me weinig "happy" voel de laatste dagen :( , geen idee waarom, het weer mss of deze donkere tijd vh jaar, het zal zo wel iets zijn :roll:

Kickhead
Regular user
Regular user

Bericht door Kickhead » 08 jan 2011 03:03

De livestream van het WTA toernooi in Auckland hapert en het livescore bord van de WTA werkt ook niet meer. Hoe moet ik nu de finale volgen? :evil:

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 08 jan 2011 13:15

Het is gemakkelijker om ergens poeier uit te halen dan in te steken. Nondedomme!
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Wapiti

Bericht door Wapiti » 08 jan 2011 13:47

Disco Trut schreef:Rottige vuile strontkanker
:hugs:

Ik was gefrustreerd door mijn vader die de hele tijd over den oorlog begint tegen alles en iedereen, maar door de post van hierboven vervalt die frustratie...

kameraadpjotr
Experienced user
Experienced user

Bericht door kameraadpjotr » 08 jan 2011 18:07

wapiti schreef: Ik was gefrustreerd door mijn vader die de hele tijd over den oorlog begint tegen alles en iedereen, maar door de post van hierboven vervalt die frustratie...
Don't mention the war darling ;)

O.T. traag internet. Maar echt. Normaal is het al traag, maar nu is het gewoon nog erger!
There is some sort of perverse pleasure in knowing that it's basically impossible to send a piece of hate mail through the Internet without its being touched by a gay program.
(Eric Allman)

Wapiti

Bericht door Wapiti » 08 jan 2011 18:36

kameraadpjotr schreef:
wapiti schreef: Ik was gefrustreerd door mijn vader die de hele tijd over den oorlog begint tegen alles en iedereen, maar door de post van hierboven vervalt die frustratie...
Don't mention the war darling ;)
NOBODY DOES! Die begint gewoon bij discussies over bvb Tjernobyl over den oorlog te praten...ook al heeft da der niets mee te maken, ie vindt altijd wel nen parallel (die meestal kant noch wal raakt)

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 08 jan 2011 23:59

Ik zit nu nog niet eens waar ik vanmiddag had moeten zitten. Het wordt tijd dat ik weer naar mijn kot ga. Ik ben eigenlijk echt wel graag thuis maar op kot ging het studeren zoveel beter. Of ik hoop toch tenminste dat het daaraan ligt...
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Gesloten