Star spotted!
-
- Forum addict
- Geslacht: Man
Re: Star spotted!
Eén van de leden van Goose in de Saturn. Die met zijn grote ogen. =D
Eén van mijn klanten is echt zo'n coole hipperd, met nerdy bril, skinny jeans. Soms zelfs bretellen. En een beetje bedeesd. Al maanden.
Vorige week kom ik al surfend een live-sessie tegen van The Van Jets. En die zanger! Dat is gewoon die kerel van mij! Ik heb zeker een kwartier wowfuckwow zitten zeggen. Met mijn mond vol tanden.
Nu zie ik dus geregeld de zanger van The Van Jets
en de zanger van Absynth Minded, maar dat had ik hier al eens gepost, denk ik
Vorige week kom ik al surfend een live-sessie tegen van The Van Jets. En die zanger! Dat is gewoon die kerel van mij! Ik heb zeker een kwartier wowfuckwow zitten zeggen. Met mijn mond vol tanden.

-
- I have no life
- Contacteer:
appelfien schreef:Eén van mijn klanten is echt zo'n coole hipperd, met nerdy bril, skinny jeans. Soms zelfs bretellen. En een beetje bedeesd. Al maanden.

Johannes van The Van Jets???
Yvette Carte Blanche komt zot als ze dit te weten komt.

Fluctuat nec mergitur
-
- Regular user
- Geslacht: Vrouw
JFK schreef:
Johannes van The Van Jets???
Yvette Carte Blanche komt zot als ze dit te weten komt.

Johannes is de coolste kerel van het hele universum, ja!
Appelfien... Ik benijd jou! *jaloersjaloersjaloersjaloers*
Vannacht deed ik hiphopnieuwjaarspasjes naast Franky uit Thuis. Hij nog meer uit de maat dan ik. En toen was ik plots mijn gsm kwijt. Waar zijn die jeugdinstellingen als je ze nodig hebt?
Enora en Agar (ja, dat ik naar dat programma keek, shame on me,
) op de trein.
Toch wel charmante vrouwen.

Toch wel charmante vrouwen.

-
- Senior user
Mijn frank valt nu pas, bij het herbekijken van de foto's, maar ik stond, samen met nog een hoop forummers, op het podium van de Gentse Feesten met Iwein Segers. 

Leef!
-
- Experienced user
Haha, juist! Ik maakte die bedenking ook pas àchteraf, toen Robinson me leerde dat die vent eigenlijk een "BV" isGalione schreef:Mijn frank valt nu pas, bij het herbekijken van de foto's, maar ik stond, samen met nog een hoop forummers, op het podium van de Gentse Feesten met Iwein Segers.

En ik weet het lot is blind. En de liefde die kijkt scheel.
-
- Experienced user
Ik zag gisteren dé Matthias

Ik ben benieuwd naar zijn nieuwste film, "Rundskop". Hij was er zelf duidelijk enthousiast over en toen ik zei dat "Linkeroever" voor mij persoonlijk een afknapper was, trakteerde hij mij op een pint.

Ik ben benieuwd naar zijn nieuwste film, "Rundskop". Hij was er zelf duidelijk enthousiast over en toen ik zei dat "Linkeroever" voor mij persoonlijk een afknapper was, trakteerde hij mij op een pint.
Gisteren in het Vooruitcafé de neveneffecten gezien!
Mieke Vogels
-
- Experienced user
Ik had mijn eigen "Franky-moment" vorige week, Bram stapte uit de trein...
(hij ziet er echt pakken beter uit dan in Thuis).
En Lenny Crabbe (Freaky Age). Een paradox in onze gemeente.

En Lenny Crabbe (Freaky Age). Een paradox in onze gemeente.
-
- I have no life
- Contacteer:
Met Lenny-hoed?Le Penseur schreef: En Lenny Crabbe (Freaky Age). Een paradox in onze gemeente.

Fluctuat nec mergitur
Axel Daesseleire in mijn straat. NU WEET IK HEM WONEN EN ALS JASPER NAAR MIJN FEESTJE KOMT, DAN KUNNEN WE HEM OOK UITNODIGEN. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
(los van het feit dat zijn dikke 4x4 in het midden van de straat stond, en ik op het voetpad moest met mijn fiets op een moment dat ik de pest had aan iedere andere weggebruiker. Not cool Axel, not cool!)
(los van het feit dat zijn dikke 4x4 in het midden van de straat stond, en ik op het voetpad moest met mijn fiets op een moment dat ik de pest had aan iedere andere weggebruiker. Not cool Axel, not cool!)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
-
- Regular user
- Contacteer:
Ik zag Jan Verheyen woensdag op het College. Ik vroeg me af wat die dáár in godsnaam kwam zoeken. Wikipedia vertelde me dat hij daar blijkbaar zelf naar school ging.
Een tocht van 1000 mijl begint met een eerste stap
-
- Forum addict
Wim de Vilder passeerde op een meter van mij, hoera!
In het vijfde middelbaar is hij buitengesmeten.sjalot schreef:Ik zag Jan Verheyen woensdag op het College. Ik vroeg me af wat die dáár in godsnaam kwam zoeken. Wikipedia vertelde me dat hij daar blijkbaar zelf naar school ging.
Ik heb vandaag voor de honderdste keer Peter Mertens van PVDA gezien. (Gewoon op straat hoor.)