Welk boek lees je momenteel?
Re: Welk boek lees je momenteel?
Waar zijt gij, schildpad' - Jessica Grant. Best een grappig boek.
Logica voor idioten - Herman Brusselmans. Best goed om mee wakker te worden
Mijn revoluties- Hari Kunzru. Best goed om op warme middagen in de zon mee te liggen snoezen.
Logica voor idioten - Herman Brusselmans. Best goed om mee wakker te worden
Mijn revoluties- Hari Kunzru. Best goed om op warme middagen in de zon mee te liggen snoezen.
-
- I have no life
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mijn tepels zijn stijf door Oscar Wilde
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- Experienced user
Definitely Dead van Charlaine Harris, het 6de boek van de 11-delige reeks.
Ik vind het een toffer boek dan de 5de. Maar, ik heb er ook langer over gezet met de 5de.
Ik vind het een toffer boek dan de 5de. Maar, ik heb er ook langer over gezet met de 5de.
Someone said to me: "First it's love, at the end it's laughter in a relationship". And guess what, it's TRUE

-
- I have no life
- Contacteer:
Walden van Henry David Thoreau
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
-
- Experienced user
Nog steeds 'On The Road', maar ondertussen ook nog 'De Goddelijke Komedie' van Dante.
Op mijn lijstje uit de bib staan nog: De Kapellekensbaan (Louis Paul Boon), Illias en Odysee (Homeros), Demian en Narziss & Goldmund (Hesse) en Sonetten van Shakespeare.
(ja, ik probeer altijd heel intellectueel over te komen door klassiekers te lezen. Meestal faal ik.)
Op mijn lijstje uit de bib staan nog: De Kapellekensbaan (Louis Paul Boon), Illias en Odysee (Homeros), Demian en Narziss & Goldmund (Hesse) en Sonetten van Shakespeare.
(ja, ik probeer altijd heel intellectueel over te komen door klassiekers te lezen. Meestal faal ik.)
IS HAVE GOOD TITTY
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-Gas, Hete Kussen uit Salou
-
- I have no life
- Contacteer:
[quote="Endalaust"] Nog steeds 'On The Road' [quote]
OT
The Catcher in the Rye aan het herlezen. De eerste keer was in het zesde middelbaar maar daarvan kan ik mij niet meer zoveel herinneren.

OT
The Catcher in the Rye aan het herlezen. De eerste keer was in het zesde middelbaar maar daarvan kan ik mij niet meer zoveel herinneren.
Fluctuat nec mergitur
-
- I have no life
- Contacteer:
Vuile hipsters. Ik ben ook nog steeds On the Road aan het lezen. En De Kappelekensbaan en The Catcher in the Rye staan ook op mijn lijstje. Na On the Road en Walden dus.
Nu voel ik mij niet meer speciaal.
Al heb ik natuurlijk nog altijd mijn natuurlijk gegroeide gewei.
Nu voel ik mij niet meer speciaal.

Al heb ik natuurlijk nog altijd mijn natuurlijk gegroeide gewei.

-
- I have no life
- Contacteer:
Ook opnieuw begonnen aan Het rijk van de schaarste van Hans Achterhuis. Destijds een boek dat mijn wereldbeeld op losse schroeven heeft gezet en dat eigenlijk het begin was van mijn interesse in sociale en politieke filosofie. Ik ben benieuwd of ik dat nu nog vind.
Oh ja, ik zeg altijd dat ik alles op een rijtje wil lezen, maar ik moet vaststellen dat het nooit lukt.
Oh ja, ik zeg altijd dat ik alles op een rijtje wil lezen, maar ik moet vaststellen dat het nooit lukt.
-
- I have no life
- Geslacht: Vrouw
Door jou ga ik hier ook aan beginnen*einDstein* schreef:Waar zijt gij, schildpad' - Jessica Grant. Best een grappig boek.

Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
-
- Regular user
Ik ben nu bezig aan een biografie over Alexander II, tsaar van Rusland... Lekker intellectueel
Ik heb nog een hele stapel liggen die ik deze zomer wil lezen, en waarschijnlijk gaat er toch weer niks van komen.

If ignorance is bliss, why aren't there more happy people in the world?
-
- Forum addict
Sober Living for the Revolution: Hardcore Punk, Straight Edge, and Radical Politics. Best interessant. Maar de paginanummers zien er soms overdreven stoer uit:

Als ik daarmee op de tram zit voel ik mij toch wel een beetje belachelijk.
Ik lees ook The Zombie Survival Guide: Complete Protection From the Living Dead van Max Brooks. Dat is niet belachelijk.

Als ik daarmee op de tram zit voel ik mij toch wel een beetje belachelijk.
Ik lees ook The Zombie Survival Guide: Complete Protection From the Living Dead van Max Brooks. Dat is niet belachelijk.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
-
- Forum addict
- Contacteer:
1000 pagina's -> 4 dagen, zegt genoeg over hoe ongelooflijk goed dit boek is. Ik ben meteen begonnen met herlezen.

Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
-
- New user
Check! Dante en Boon staan ook hier pop het lijstje, alsmede De Avonden van Reve en Emma van Austen. Op dit moment ben ik echter aan Mulisch' De Ontdekking van de Hemel bezig, en het ziet er naar uit dat dat nog wel even zo blijft (best een stevig beestje, dat boek).Endalaust schreef:
Tussen Lezen! Eten! Vrijen! De Frankrijktrilogie van Bart Van Loo door (ik zit ondertussen aan het eet-boek en dat is eigenlijk toch wel een heel stuk saaier dan het lees-boek), heb ik Het Kralenspel van Hermann Hesse nog eens uit mijn boekenrek genomen. Altijd een heerlijk boek maar ik moet er aanzetten. Maar toch, hartjes 

Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
-
- Regular user
- Contacteer:
Aangezien ik toch niets te doen heb op mijn vakantiewerk, ben ik daar de Vampire Diaries aan het lezen, ik zit nu aan het vierde boek. Het valt wel op dat de tv-serie enorm hard afwijkt van het origineel, maar de tv versie > boeken bigtime. Ik vind het gene vette.
"Love isn't blind, it's retarded" - Charlie Harper
-
- Forum addict
Vakantie = lezen!
Net uit:
The Finkler question, Howard Jacobson: een aanrader, niet voor niets de Booker prize gewonnen. In het midden is er wel een dip in tempo, maar doorbijten loont.
De oorsprong van het kunstwerk, Martin Heidegger: interessant voor iedereen die (graag) met kunst bezig is. Ik heb wel de Nederlandse vertaling gelezen.
Mee bezig: On Man, Thomas Hobbes: lag al even in de kast. Het zijn voornamelijk onderdelen van zijn Leviathan.
Net uit:
The Finkler question, Howard Jacobson: een aanrader, niet voor niets de Booker prize gewonnen. In het midden is er wel een dip in tempo, maar doorbijten loont.
De oorsprong van het kunstwerk, Martin Heidegger: interessant voor iedereen die (graag) met kunst bezig is. Ik heb wel de Nederlandse vertaling gelezen.
Mee bezig: On Man, Thomas Hobbes: lag al even in de kast. Het zijn voornamelijk onderdelen van zijn Leviathan.
Onderschrift lijkt slecht Nederlands.
Eentje om een beetje in de sfeer van mijn toekomstig werk te raken:
Céline Bleuzé - Boeken lezen en bergen beklimmen. Waarom kinderen niet graag lezen en hoe we ze kunnen verleiden om toch eens een boek te lezen.
Bijzonder interessant eigenlijk. En leesbevordering bij allochtone kindjes, 'k heb het gevoel dat dat nog eens mijn dada zou kunnen worden.
Céline Bleuzé - Boeken lezen en bergen beklimmen. Waarom kinderen niet graag lezen en hoe we ze kunnen verleiden om toch eens een boek te lezen.
Bijzonder interessant eigenlijk. En leesbevordering bij allochtone kindjes, 'k heb het gevoel dat dat nog eens mijn dada zou kunnen worden.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
-
- Experienced user
Eindelijk begonnen in de nieuw Eco. Ik ben eens benieuwd!
Blijkbaar is er een 'nieuwe' van Harlan Coben.
Op mijn nachtkastje momenteel 'De melkweg' van Bart Moeyaert, maar moet er nog in beginnen.
En morgen ga ik eens kijken of de audiofilm van 'Het derde huwelijk' van Tom Lannoye écht de moeite is (en te vinden is in de boekenzaak).
Op mijn nachtkastje momenteel 'De melkweg' van Bart Moeyaert, maar moet er nog in beginnen.
En morgen ga ik eens kijken of de audiofilm van 'Het derde huwelijk' van Tom Lannoye écht de moeite is (en te vinden is in de boekenzaak).
Maak mij warm, ik koel vanzelf wel af ...
-
- Senior user
- Contacteer:
zwanger van een droom.
Dit is eigenlijk een jeugdboek vanaf 14 jaar, maar vond het een heel mooi boek. Een aanrader.
Het gaat over een meisje dat verstikt is tussen 2 culturen. En onverwacht zwanger geraakt.
Dit is eigenlijk een jeugdboek vanaf 14 jaar, maar vond het een heel mooi boek. Een aanrader.
Het gaat over een meisje dat verstikt is tussen 2 culturen. En onverwacht zwanger geraakt.
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH
Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH