twijfelaar1987 schreef:'t Feit dat ik nu al alles moet plannen voor morgen en overmorgen, mijn hoofd kan dat niet aan.
't Zal sowieso druk worden. Morgen opstaan om 6u, werken tot 11u00, naar de Chiro tot 17u, werken tot 21u15, nachtje door op Spunk, zondagvoormiddag 3 uurtjes slapen, 8 uur gaan werken tot 20u00. Maar dat overleef ik wel, 't is eerder dat ik dat nu allemaal moet plannen in mijn hoofd, wat ik allemaal moet nemen, hoe ik dat allemaal zal doen...
't Feit dat ik dat allemaal niet hoefde te doen omdat ik nu toch thuis zit in plaats van in de Chiro door dat stomme stomme weer.
Ik had echt alles, maar dan ook alles, mee naar m'n werk om naar de chiro te gaan, daarna opnieuw naar m'n werk en daarna naar spunk. Maar nee, dat stomme weer zorgt er voor dat ik niet met mijn fiets in de Chiro geraak. En dat was opgelost want ik kon mee met een andere leider, maar ik was niet zeker of ik terug ging geraken op mijn werk. Dát was het probleem. En de daarop volgende frustratie; dat mijn liefje mij hoogstwaarschijnlijk wel naar huis had kunnen voeren na de Chiro, maar dat ik dat gewoon niet 100% zeker wist en dus 't risico niet kon nemen om niet terug op mijn werk te geraken.
Ik haat de winter. Officieel.
En nu ga ik een beetje wenen.
Springbal schreef:
Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows