Frustraties, irritaties en ergernissen [VIII]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Thelexcape
New user
New user
Geslacht: Man

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VIII]

Bericht door Thelexcape » 03 nov 2010 19:13

Mijn drang om alles uit te willen stellen en het feit dat ik daardoor nu al 10 maanden zeg dat ik ga beginnen te leren voor mijn theoretisch rijexamendinges maar er nooit aan begin :roll: :D

sophia
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht door sophia » 03 nov 2010 19:15

Thelexcape schreef:Mijn drang om alles uit te willen stellen en het feit dat ik daardoor nu al 10 maanden zeg dat ik ga beginnen te leren voor mijn theoretisch rijexamendinges maar er nooit aan begin :roll: :D
ow my god! zoooooo herkenbaar! vervang alleen 10 maanden door 3 jaar 8)

Thelexcape
New user
New user

Bericht door Thelexcape » 03 nov 2010 19:16

sophia schreef:
Thelexcape schreef:Mijn drang om alles uit te willen stellen en het feit dat ik daardoor nu al 10 maanden zeg dat ik ga beginnen te leren voor mijn theoretisch rijexamendinges maar er nooit aan begin :roll: :D
Leve de fiets 8)

Hanneke

Bericht door Hanneke » 03 nov 2010 19:18

Nonde ik ben kwaad op mezelf!

Ik wil een hand, Nu!
Hoe meer ik het buiten verken, hoe minder ik vertrouw. Wat is dat nu weer voor zever!?
Zelfoverschatting, zelfonderschatting?
Stop er nu eens mee.
Er zit zoveel onzin in m'n hoofd. En dat is goed, maar nu niet. Och zelfs dat weet ik niet zeker.
Gelukkig zijn er boeken om achter te schuilen. En in te bijten.
Laatst gewijzigd door Hanneke op 03 nov 2010 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

sophia
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door sophia » 03 nov 2010 19:19

Thelexcape schreef:
sophia schreef:
Leve de fiets 8)
ow yeah!! geen boetes, geen parkeergeld... geen rijbewijs hebben heeft eigenlijk alleen maar voordelen ahum 8)

Thelexcape
New user
New user

Bericht door Thelexcape » 03 nov 2010 19:26

sophia schreef:ow yeah!! geen boetes, geen parkeergeld... geen rijbewijs hebben heeft eigenlijk alleen maar voordelen ahum 8)
Halleluja ^^

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 03 nov 2010 19:48

Tijdsgebrek of wilsgebrek. In ieder geval besteed ik te weinig tijd aan mijn thesis.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 03 nov 2010 20:06

Ik kreeg een verjaardagskaartje van mijn tante op mijn nieuwe adres en er stond bij dat ik Sanibel zijn achternaam en verjaardag eens moest doorgeven. Het was een ongelofelijk lelijk kaartje (naar goede traditie) maar het wakkerde wel een of ander familiegevoel aan waarvan ik niet wist dat het in mij zat.

En dus besloot ik maar een housewarming/verjaardagsfeestje te geven en mijn familie ervoor uit te nodigen. Wat een stom idee. :-/ Dik spijt.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 03 nov 2010 22:26

Mijn proefcontract werd niet verlengd, waardoor ook december financieel misschien heel onzeker wordt. En ik dacht dat het gewoon in november heel eventjes heel hard doorbijten zou zijn. :( :( :( Morgen terug de baan op, alle interims aflopen, Meir aflopen, telefoontjes doen, ... het circus kan terug beginnen. (maar uiteindelijk, het jobje suckte toch keihard, maar toch.)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Pingu
New user
New user

Bericht door Pingu » 03 nov 2010 23:00

Ik heb het kaske van mijn autosleutel in 2 gekraakt ...
allé 3 eigenlijk ... en hoe dak het heb gedaan geen idee :confi:

Le Penseur
Experienced user
Experienced user

Bericht door Le Penseur » 03 nov 2010 23:09

De bakvisvriendinnen van mijn broer die mij per se willen toevoegen op Facebook. Ja, ik ben tien jaar ouder dan mijn broer, maar dat is nog geen reden om mij toe te voegen zonder dat ge mij kent, pubers.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 04 nov 2010 10:06

Echo schreef:Mijn proefcontract werd niet verlengd, waardoor ook december financieel misschien heel onzeker wordt. En ik dacht dat het gewoon in november heel eventjes heel hard doorbijten zou zijn. :( :( :( Morgen terug de baan op, alle interims aflopen, Meir aflopen, telefoontjes doen, ... het circus kan terug beginnen. (maar uiteindelijk, het jobje suckte toch keihard, maar toch.)
:hugs:
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

*einDstein*

Bericht door *einDstein* » 04 nov 2010 11:45

Een kleine irritatie, photoshop wil geen pdf branden en het moet gebrand worden. Het moet computer :(

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 04 nov 2010 19:27

mensen die u aan't lijntje proberen te houden
mijn gsm die vanzelf (wtf :confi: ) berichten wist :x
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

daniel
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door daniel » 04 nov 2010 19:31

Mijn mail wil niet laden. Verdomd!
Ik wil mijn mails lezen!

:o
Are we human or are we dancer?

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 04 nov 2010 20:17

Muggen :evil: Het is nu niet de plaats en het moment é dames.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 04 nov 2010 20:43

Fake bescheidenheid...

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 04 nov 2010 22:08

Echo schreef:Mijn proefcontract werd niet verlengd, waardoor ook december financieel misschien heel onzeker wordt. En ik dacht dat het gewoon in november heel eventjes heel hard doorbijten zou zijn. :( :( :( Morgen terug de baan op, alle interims aflopen, Meir aflopen, telefoontjes doen, ... het circus kan terug beginnen. (maar uiteindelijk, het jobje suckte toch keihard, maar toch.)
:hugs:

OT: Ik ben het zo beu om constant achter mijn pc te zitten. Zat ik nog op kot dan kon ik tenminste eens een uur weg of ergens in een openbare ruimte (café, bib, whatever) aan mijn thesis werken.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 nov 2010 23:38

Ik win, ik heb het uitgesteld tot mijn 22ste, en mij vast rijbewijs? goh, ik heb nog een jaar tijd of zo :roll: (hmm frustratietje :) . Nu mijn broer doet beter, die ging op zijn achttiende direct voor zijn rijbewijs. Hij staat nog nergenser als ik 8) .

tweede frustratie, hoewel ik het (na de uren) niet echt aan mijn hart mag laten komen (werk en privé, je snapt dat wel). Doe je moeite weken lang, krijg je eindelijk een oplossing uit de bus, ben je bezig met een serieus gesprek en gaat ie de stap zetten. HALLELUJA! Bel ik deze middag naar die dienst "en wie is dat?" "meneer W X, Y Z" "hmm neen meneer, die is hier vandaag niet geweest".

Derde frustratie, mensen die doen alsof ze ik weet niet wat (diepzinnig, latijn-o-fiel als ik, ...) zijn door uit te pakken met "carpe diem". Weet ge, als ge met en voor mensen werkt die in een moeilijke situatie zitten moet je dat eigenlijk doen, je samen met hen aan elk goed momentje in het NU vastklampen. Maar wees eens eerlijk. Als je als moeder met een kindje van anderhalf jaar oud moet vertrekken, en je kan niet in België blijven, pluk jij dan de dag zonder aan morgen te denken? En G*dv*rd*mm* ondanks regelmatige tegenslagen waarmee mijn mensen en ik te maken krijg doe ik mijn werk graag. En nu ga ik stoppen met ragen en slapen.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 05 nov 2010 01:13

Onafgewerkte zaken :evil:

Gesloten