Onpopulaire meningen [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Dammit-5
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Onpopulaire meningen [5]

Bericht door Dammit-5 » 27 jan 2011 09:02

Helemaal mee eens!
Laatst gewijzigd door Dammit-5 op 27 jan 2011 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door JFK » 27 jan 2011 09:33

Dammit-5 schreef:ot: zowel Vlaamsgezinden als Belgicisten focussen hun energie op het verkeerde probleem, wat echt telt is Europa's bevoegdheden uitbreiden én, in een beweging door, een radicale democratisering doorvoeren. (klik)
Helemaal mee eens![/quote]

Ook helemaal mee eens. Maar voorstellen als van de Spinelligroep hebben bijna geen draagvlak binnen de politiek van veel lidstaten. De werking van de EU dreigt bovendien bijna even vast te zitten als de Belgische regeringsformatie.
Fluctuat nec mergitur

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 27 jan 2011 11:02

Gasquet schreef: ot: zowel Vlaamsgezinden als Belgicisten focussen hun energie op het verkeerde probleem, wat echt telt is Europa's bevoegdheden uitbreiden én, in een beweging door, een radicale democratisering doorvoeren. (klik)
totaal oneens, de EU draait nu al vierkant, dat ze eerst maar alle interne problemen oplossen alvorens aan hervormingen te denken.

Ik vind het trouwens bizar dat onze media zelden berichten, laat staan kritisch zijn, tegenover de beslissingen die de EU neemt. Nochtans wordt het merendeel van de wetgeving bepaald op Europees niveau
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 27 jan 2011 20:30

Of je nu voorstander bent van een onafhankelijk Vlaanderen, een federaal België of een Europese unie, allen zijn hoeren van Babylon. De ene al wat erger dan de andere maar niet minder een politieke hoer.
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

Julien.
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Julien. » 28 jan 2011 20:25

Ik vind Dailybooth echt tof.

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 28 jan 2011 21:02

Mensen die de Amerikaanse interventies in de wereldoorlogen als 'argument' aanhalen ter verdediging van Amerika tegen kritiek, dienen dringend hun geschiedenis op te frissen.

tijmen
Senior user
Senior user

Bericht door tijmen » 30 jan 2011 22:30

Ik hou niet zozeer van die Chocoladebar Quetzal, maar velen blijkbaar wel.

nomeis

Bericht door nomeis » 31 jan 2011 16:49

tijmen schreef:Ik hou niet zozeer van die Chocoladebar Quetzal, maar velen blijkbaar wel.
Ik absoluut niet. Duur, onvriendelijk en vol pubers. En als je buitenkomt voel je je lik e zat petattn

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 31 jan 2011 17:17

De studententijd is niet de mooiste tijd van je leven.
Je hebt veel minder vrije tijd, je moet je bezighouden met tijdrovende verslagen, papers, ... en dan die afschuwelijke examenperiodes waar je amper ontspanning hebt en enkel stress.

Nu heb ik tenminste vrije tijd zat en bovendien geld genoeg om iets leuks mee te doen. :sun:
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 31 jan 2011 17:21

nomeis schreef:
tijmen schreef:Ik hou niet zozeer van die Chocoladebar Quetzal, maar velen blijkbaar wel.
Ik absoluut niet. Duur, onvriendelijk en vol pubers. En als je buitenkomt voel je je lik e zat petattn
³. Zo overrated. En vooral alles in plastiek en karton. :-?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 01 feb 2011 11:55

Echo schreef:
nomeis schreef:
³. Zo overrated. En vooral alles in plastiek en karton. :-?
Ik hoorde twee gasten vorige week naast mij in het kopiecentrum precies hetzelfde zeggen. Maar zij gingen er wel naartoe, gewoon om met de vele meisjes daar te kunnen flirten. 8)
Fluctuat nec mergitur

RedRufio
Senior user
Senior user

Bericht door RedRufio » 01 feb 2011 13:46

Pooky schreef:De studententijd is niet de mooiste tijd van je leven.
Je hebt veel minder vrije tijd, je moet je bezighouden met tijdrovende verslagen, papers, ... en dan die afschuwelijke examenperiodes waar je amper ontspanning hebt en enkel stress.

Nu heb ik tenminste vrije tijd zat en bovendien geld genoeg om iets leuks mee te doen. :sun:
Da's inderdaad een onpopulaire mening, althans voor mij. Ik zou direct terug gaan studeren moest dat kunnen. De afhankelijkheid van ouders enzo neem ik er graag terug bij. Studeren was de mooiste en plezantste tijd van mijn leven en ik mis dat.

OT: ik vind het niet erg wanneer mijn trein 's ochtends met vertraging in Brussel toekomt. Ik slaap nergens beter dan in de trein :love:
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

Safrodite
Experienced user
Experienced user

Bericht door Safrodite » 01 feb 2011 14:10

Ik ben er één keer naartoe geweest, maar ik vond het toch niets speciaal. Vooral duur. Then again, ik ben ook geen echte grote fan van chocolade.

Een onpopulaire mening als ik het vergelijk met veel van mijn studie/leeftijdsgenoten en kennissen:
met uitzondering van Terry Pratchett en JK Rowling zijn fantasy-boeken voor het grootste deel :kots: .
Ik heb pogingen ondernomen, me goede fantasy laten aanraden, maar ik geraak vaak nog niet eens voorbij het eerste hoofdstuk. Zo saai en voorspelbaar...

Aquarius

Bericht door Aquarius » 02 feb 2011 02:17

Er is niks dat boven pinda's gaat...op de lijst van meest walgelijke "voedingswaren" ooit! :o

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 04 feb 2011 10:01

Vleeseters zijn hypocriete lafaards. Dat is de voorbije dagen weer uitvoerig bewezen.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Laartje
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Laartje » 04 feb 2011 11:45

Pooky schreef:De studententijd is niet de mooiste tijd van je leven.

deels waar, al moet ik toch zeggen dat mijn vrije tijd de laatste 4 jaar (sinds stagejaar) toch een pak zeldzamer is dan tijdens de eerste 4 jaar van mijn studie...Ik heb er wél spijt van nu dat ik tijdens mijn studententijd niet meer van het leven geprofiteerd heb, want nu heb ik er vaak de tijd ni voor, maar toen het geld niet :)
Maar goed, nog 3,5jaar te gaan voor er wat meer vrije tijd komt zeker? Allez, misschien dat er met die nieuwe wet al wel beterschap komt :)

Verder: 48u werken is zelfs voor een vrij rustige dienst als psychiatrie niet altijd haalbaar. Er zijn gewoon niet genoeg mensen om alles op te volgen dan. Maar het klopt wel dat de huidige werkschema's niet altijd verantwoord zijn (36u aan een stuk werken zonder fatsoenlijk te slapen is NIET verantwoord, in geen enkele job, maar zeker niet als dokter) en dat daar dringend iets aan moest gebeuren. Ik ben wel benieuwd hoe het hier allemaal gaat opgelost worden, ik vrees dat de patiënten er de dupe van zullen zijn, en dat er wachtlijsten gaan ontstaan voor onderzoeken/behandelingen die nu zo goed als direct kunnen gebeuren.
Ik ben het echter niet eens met de argumentatie dat de opleiding van mindere kwaliteit zal worden. Zeldzame operaties/ziektebeelden moet je sowieso nog onder supervisie uitvoeren/behandelen na de opleiding omdat je er niet genoeg van kent, dat is nu ook nog zo. En ik heb liever een moeilijke operatie die uitgevoerd wordt door uitgeslapen dokters die de operatie misschien een keertje minder hebben gedaan maar ook op dat moment goed wakker waren dan door mensen die moeten vechten om hun ogen open te houden.
En hoera dat de wet ook geldt voor stagiairs, hopelijk komt er nu eindelijk een einde aan de uitbuiting van de gratis werkkrachten voor ziekenhuizen.

bah, ik ben veel te genuanceerd voor dit topic
If it doesn't kill you, it can only make you stronger.

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 feb 2011 21:35

De lachende profeet schreef:Vleeseters zijn hypocriete lafaards. Dat is de voorbije dagen weer uitvoerig bewezen.
Wij Willen Willy! Wij Willen Willy! Wij Willen Willy!
Spoiler! :
Op ons bord, of course 8)
nog een mogelijke onpopulaire mening: zuurkool is damn lekker zelfs koud/kamertemperatuur. Zelfs in de zomer mag je mij een bord voorschuiven, maar 't moet wel goeie zijn, maar dat is logisch.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Aquarius

Bericht door Aquarius » 05 feb 2011 01:18

Springbal schreef:
De lachende profeet schreef:Vleeseters zijn hypocriete lafaards. Dat is de voorbije dagen weer uitvoerig bewezen.
Wij Willen Willy! Wij Willen Willy! Wij Willen Willy!
Spoiler! :
Op ons bord, of course 8)
nog een mogelijke onpopulaire mening: zuurkool is damn lekker zelfs koud/kamertemperatuur. Zelfs in de zomer mag je mij een bord voorschuiven, maar 't moet wel goeie zijn, maar dat is logisch.
Rode kool en zuurkool vind ik ook nog wel van de lekkerste groenten die er hier zijn :)
En vlees kan ik gewoon niet missen. Heerlijk! Welja, met mate.
Vooral kip aan't spit... :adore:
Spoiler! :
*niet onpopulaire mening*

BastardPriest
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door BastardPriest » 05 feb 2011 21:52

C-3PO is ne homo en star wars suckt.
A church in ruin...

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 05 feb 2011 21:55

My Shameful schreef:star wars suckt.
dikke, vette 2

Zo goed als alle science fiction, uitgezonderd dystopische romans uit het interbellum. :)

Gesloten