Jouw laatste coming out [5]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Anna*
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Jouw laatste coming out [5]

Bericht door Anna* » 08 feb 2012 16:31

JillK schreef:
Anna* schreef:
JillK schreef:
Het zou vreemd zijn , maar ik wouw dat ik er bij was !! Haha :lol:
ge hebt inderdaad wel iets grappigs gemist :p

eerdere "coming out", al weet ik niet of het echt een coming out te noemen is, maar we zaten bij Frans project naar een film te kijken over homoseksualiteit en aids. We zitten dan altijd zo samen met een andere klas en een klasgenote zat voor mij samen met een jongen en begon ineens naar mij te kijken en kei subtiel iets in die jongen zijn oor te fluisteren, waarop die jongen zich omdraait en naar mij kijkt en zegt (tegen dat meisje dan) : écht? , dus ik veronderstel dat dat wel een soort van coming-out was. xD
Haha , grappig ... zatje daar gewoon op te kijken ?
Ik zou persoonlijk niet kunne zwijgen moesten ze zo over me bezig zijn :roll:
Ik had waarschijnlijk zowa voorover gaan hangen en gefluisterd zo tussen die twee "Ja , maar ik heb geen aids hoor" :D Dan wek je ook wle vreemde kopjes op hoor :lol:
ja, alé, kheb wel is diep in zijn ogen gekeken :p , ma op da moment had ik gewoon ni echt een gevat antwoord, ma die is wel goed, haha , jammer da k da toen ni gezegd heb ^^
Life begins at the end of your comfort zone

JillK
Regular user
Regular user

Bericht door JillK » 08 feb 2012 18:29

Anna* schreef:
ja, alé, kheb wel is diep in zijn ogen gekeken :p , ma op da moment had ik gewoon ni echt een gevat antwoord, ma die is wel goed, haha , jammer da k da toen ni gezegd heb ^^
Inderdaad jammer , zo'n kans krijg je geen tweede keer meer ;)
Never stay in bed , unless you can make money in it.

-Het verleden intresseert me niet , ik ben benieuwd naar de toekomst want daar denk ik de rest van mijn leven door te brengen.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 14 feb 2012 09:53

Tegen een oud klasgenoot van vroeger in het lager.
Hij reageerde met een "Ah bi!" "nee?" "Achja, gewoon nog niet de juiste jong tegengekomen dan"

Ik kreeg het op mijn zenuwen van hem. :roll:
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Giraf.
New user
New user

Bericht door Giraf. » 16 feb 2012 13:35

Tegen iemand die heel bang vroeg: 'Ik heb iets gehoord maar..'
'Oh, dat ik lesbisch ben?'
'Ja.. is het waar?'
'Helemaal!'

student
New user
New user

Bericht door student » 21 feb 2012 19:53

Gisteren heb ik het verteld aan een kotgenootje en ze heeft super gereageerd. Ze heeft de hele avond blij rondgelopen en gelachen omdat ze zich vereerd voelde dat ik het wou vertellen aan haar. Dat was raar
dit heftig genot kent een heftig einde en gaat jubelend ten onder, zoals vuur en kruit in hun allesverzengende kus

Neska
New user
New user

Bericht door Neska » 22 feb 2012 15:37

Mijn laatste coming out was op mijn weekendwerk. Mijn bazin reageerde zo positief. Oooh e meisje hoe tof! Iedereen zou zo moeten reageren. :)

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 24 feb 2012 22:12

Mijn laaste was daarnet nog. Ik was aan het facetimen (voor diegenen het niet kennen: bellen via ipod touch) met men ex en ineens kwam iemand op het zelfde bankje zitten.

Hij: "wat ben je aant doen?"
ik: "aant bellen"
Hij: "me wie?"
Ik: "met Fleur"
Hij: "wie is da?"
Ik: "mijn ex"
Hij: "aah dan zijt gy bi?"
Ik: "nee, ben volledig roos"
Hij: "ah tof, ik ook, highfive"

Hij was de enige van het hotel aan wie ik het verteld had, omda ik gewoon wist da hij homo was :p
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

Lawstudent
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Lawstudent » 25 feb 2012 09:29

Vorige week met een meisje zitten praten over relaties:

Zij: heb je een relatie?
Ik: nee, te moeilijk om een een deftig vriend te vinden.
Zij: sorry, ni goe verstaan, moeilijk om een vriendin te vinden?
Ik: euh... Nee, een vriend
Een moment awkward silence
Zij: ah ok, liefde is liefde en geen zorgen je zal hem wel vinden.

En daarnaast schrijft mn normale balpen ni meer dus ik schrijf al een hele week met mn wjnh balpen in de aula, ik heb toch al enkele verbaasde blikken gezien :lol:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 25 feb 2012 17:21

Mij laatste coming-out was met een goeie vriendin die ik ken van een stage kamp. We hadden tijdens ons laatste kamp zware ruzie gehad om zeer banale redenen. Ik had haar al een maand niet meer gesproken toen ik ze een bericht stuurde via FB. Ik had al een paar keer ervoor het gevoel gehad dat ze misschien gevoelens had voor mij en aangezien ik op jongens val was dat dus een probleem.

Ik: Zie je ons als meer dan vrienden?
Zij: Ik dacht da gij homo waart?
Ik: Is het zo duidelijk? :P
Disco owns the world

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 26 feb 2012 19:37

Vorige dinsdag
Tegen een klasgenoot op facebook. We waren bezig over school en er zit bij ons in de klas een jongen die zo homofoob is. We waren daarover bezig.
Zij: Hij zal geen holebi's kennen. Daarom dat hij daar zo over doet.
Ik: hij kent er wel, maar weet het gewoon niet.
Zij: hoezo?
Ik: in ons opleiding zitten er toch genoeg. zowiezo eentje (ik).
Zij: ah ok ik dacht het wel, maar wou er niet over beginnen. :D

Robn
New user
New user

Bericht door Robn » 26 feb 2012 22:46

Aan mijn vader, op 28 januari, een datum die ik niet meer zal vergeten (alhoewel ik graag wil)...
ik had hem een brief gegeven om mijn coming-out te doen, ik vreesde voor het ergste, jammer genoeg gebeurde dat ergste.
Hij:"Kom eens..."
Ik:"JA? Heb je mijn brief gekregen?"
en zo even over die brief en dan opeens komt hij zo kwaad... ik viel bijna achterover :-o
we hebben waarschijnlijk 2 uur gediscussieerd erover. Hij stelde me voor een keuze; in zijn mond: "Of ge zegt dat het geen waar is of ge vliegt buiten!"
voor mij klonk het als:"Of je liegt voor de rest van de tijd of je bent jezelf"
Ik :"Ik wil niet meer liegen, daarom zei ik het in de eerste plaats ook!"
Hij:" Ok, als het zo zit, je hebt me genoeg zeer gedaan!"
hij heeft dan gebeld naar mijn moeder, om me te komen halen, gelukkig accepteerd zij mij en gelukkig zijn mijn ouders gescheiden :(
ik heb de hele week als een zombie op mijn bed gezeten en naar buiten gekeken, resultaat ik werd nog eens ziek erbovenop
sindsdien heeft hij alleen mijn inboedel in dozen naar mijn moeder gebracht...
‎"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding." - Albert Einstein

Jan148
Regular user
Regular user

Bericht door Jan148 » 27 feb 2012 01:47

Robn schreef:Aan mijn vader, op 28 januari, een datum die ik niet meer zal vergeten (alhoewel ik graag wil)...
ik had hem een brief gegeven om mijn coming-out te doen, ik vreesde voor het ergste, jammer genoeg gebeurde dat ergste.
en zo even over die brief en dan opeens komt hij zo kwaad... ik viel bijna achterover :-o
we hebben waarschijnlijk 2 uur gediscussieerd erover. Hij stelde me voor een keuze; in zijn mond: "Of ge zegt dat het geen waar is of ge vliegt buiten!"
hij heeft dan gebeld naar mijn moeder, om me te komen halen, gelukkig accepteerd zij mij en gelukkig zijn mijn ouders gescheiden :(
ik heb de hele week als een zombie op mijn bed gezeten en naar buiten gekeken, resultaat ik werd nog eens ziek erbovenop
Wowww shit man, das heftig :(
Hoe komt het dat ie zo homofoob is?
Pfoe ik hoop echt voor je dat ie nog bijdraait...
This life chose me, I'm not lost in sin. But proud I stand of who I am. I plan to go on living!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 27 feb 2012 08:47

Dat is inderdaad heel heftig. :-? Laat je pa nu wat zijn, misschien komt hij tot inkeer.

Goede moed!! :hugs:

En gelukkig is je ma nog redelijk en steunt ze je. Dat mag je ook niet vergeten.
Fluctuat nec mergitur

nomeis

Bericht door nomeis » 27 feb 2012 09:11

Robn schreef:Aan mijn vader, op 28 januari, een datum die ik niet meer zal vergeten (alhoewel ik graag wil)...
:kots:
Amai, zo heftig. Dat dit nog gebeurt... Echt moedig wel.

Salomon

Bericht door Salomon » 27 feb 2012 10:29

Vorige week bij een nieuwe, Indische collega (een priester). Hij had er duidelijk wel een probleem mee, met het idee. Hoewel hij als mens heel erg vriendelijk was, en ik weet dat hij me niet veroordeelt. Voor hem is het gewoon iets vreemds, mensen die openlijk homoseksueel zijn. Maar op zich reageerde hij dus goed, beter dan ik had verwacht.

confusedperson
New user
New user

Bericht door confusedperson » 27 feb 2012 13:57

Afgelopen week vertelde ik het tegen mijn tante (= twee persoon uit de familie). Ik had mezelf begin dit jaar al voorgenomen dat ik mijn tante dit jaar op de hoogte wou brengen. En tijdens een gezamenlijke reis zag ik mijn kans. Maar het heeft toch tot bijna op het einde van de reis geduurd vooraleer het me lukte. De hele week was ik al aan het zoeken naar een manier om het haar te vertellen. Er deden zich wel al veel momenten voor waarop we alleen waren, maar ik wist gewoon nooit hoe ik het moest aanbrengen. Ik bleef het dan ook telkens uitstellen. Uit noodzaak had ik mezelf dan ook maar een deadline opgelegd.
Maar plots de dag voordien, diende zich het ideale moment aan. We zaten samen aan het zwembad, terwijl haar kindjes en vriend in het zwembad aan het stoeien waren, samen met nog enkele andere hotelgasten. Ze waren op een heel kinderachtige manier bezig, waarop mijn tante zei: " Die mannen toch he... Misschien neem je toch wel beter een vrouw ze". Ja, een mooiere gespreksopener kan je je natuurlijk niet wensen. Ik antwoordde haar dat ik dat waarschijnlijk wel ga doen. Eerst dacht ze dat ik gewoon mee aan het zeveren was, maar toen ik het nog eens herhaalde, wist ze dat ik het meende.
Eerst reageerde ze wat met ongeloof en zei ze: "ja, je bent nog jong en kan nog experimenteren", maar gaandeweg zei ze wel dat het voor haar uiteindelijk wel niet uitmaakte en dat ik gewoon maar moet doen waar ik gelukkig van word en dat ik me ook niets moet aantrekken van wat anderen daarover zeggen. Hiermee bedoelde ze vooral de andere mensen van de familie. We hebben namelijk een familie die nogal zeer snel klaarstaat met een oordeel en commentaar hebben op iedereen die afwijkt van hun beeld van 'normaal'. Dat is dan ook de reden waarom ik voorlopig nog ga wachten om de rest in te lichten.
Op het einde zei ze ook nog dat ze het wel geheim zou houden. Dus over heel de lijn een zeer goede reactie!

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 27 feb 2012 17:15

Ik heb vorige week een regenboogvlag op mijn deur geplakt hier in het studentenhome in Oostenrijk. Ik heb al positieve reacties gekregen van 2 meisjes hier op de gang die blijkbaar ook lesbisch zijn :). Maar mijn flatgenote heeft het blijkbaar nog altijd niet door :P. Heb al met mensen erover staan praten waar ze bij stond, maar denk dat ofwel haar Engels heel slecht is of ze het niet wil snappen.
Binnenkort ga ik proberen mijn coming out te doen bij de Italianen en de Mexicanen dus ik hoop dat ze het een beetje aanvaarden. Ben beetje bang voor de Italiaan, want ik heb hem al homofobe opmerkingen horen maken, maar kan ook aan zijn slecht Engels liggen...
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

JillK
Regular user
Regular user

Bericht door JillK » 27 feb 2012 17:22

PieceOfMyHeart schreef:Ik heb vorige week een regenboogvlag op mijn deur geplakt hier in het studentenhome in Oostenrijk. Ik heb al positieve reacties gekregen van 2 meisjes hier op de gang die blijkbaar ook lesbisch zijn :). Maar mijn flatgenote heeft het blijkbaar nog altijd niet door :P. Heb al met mensen erover staan praten waar ze bij stond, maar denk dat ofwel haar Engels heel slecht is of ze het niet wil snappen.
Binnenkort ga ik proberen mijn coming out te doen bij de Italianen en de Mexicanen dus ik hoop dat ze het een beetje aanvaarden. Ben beetje bang voor de Italiaan, want ik heb hem al homofobe opmerkingen horen maken, maar kan ook aan zijn slecht Engels liggen...
Italianen zijn meestal wel "open-minded" mensen niet ? :D
Suxes ermee !
Never stay in bed , unless you can make money in it.

-Het verleden intresseert me niet , ik ben benieuwd naar de toekomst want daar denk ik de rest van mijn leven door te brengen.

Robn
New user
New user

Bericht door Robn » 27 feb 2012 19:51

Jan148 schreef: Wowww shit man, das heftig :(
Hij had mijn toekomst al helemaal uitgestippeld en ik ging volgens die bepaalde lijn moeten gaan, maarja ik doe "ambetant" en daardoor haat hij mij. Holebi's kan hij gewoon niet vatten denk ik, zijn manier van denken is nogal oppervlakkig, hij houdt geen rekening met de gedachten van anderen.

nja ik hoop ook dat hij bijdraait, maar de kans is zeer klein, aangezien dat hij mijn inboedel al heeft afgeleverd bij mijn ma... ben ik blij dat zij mij steunt :-o
‎"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding." - Albert Einstein

Jan148
Regular user
Regular user

Bericht door Jan148 » 27 feb 2012 22:30

Robn schreef:
Jan148 schreef: Wowww shit man, das heftig :(
Hij had mijn toekomst al helemaal uitgestippeld en ik ging volgens die bepaalde lijn moeten gaan, maarja ik doe "ambetant" en daardoor haat hij mij. Holebi's kan hij gewoon niet vatten denk ik, zijn manier van denken is nogal oppervlakkig, hij houdt geen rekening met de gedachten van anderen.

nja ik hoop ook dat hij bijdraait, maar de kans is zeer klein, aangezien dat hij mijn inboedel al heeft afgeleverd bij mijn ma... ben ik blij dat zij mij steunt :-o
Gelukkig heb je haar nog ja... sterkte!
This life chose me, I'm not lost in sin. But proud I stand of who I am. I plan to go on living!

Gesloten