ook iemand in voor Jump? :D

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
B-Razz
New user
New user
Geslacht: Man

ook iemand in voor Jump? :D

Bericht door B-Razz » 06 sep 2010 01:57

Hey allemaal :D

zoals ik in de 'inkomhal' al zei, ken ik niet echt andere holebi's. Maar als ik dan toch op één of andere manier van een holebi iets te weten kom over muziek dan hoor ik meestal dat ze fan zijn van Lady Gaga, Michael Jackson, Rihanna, Mika,... nouja, pop & dance muziek om het te veralgemenen. :D

Ik hou ook wel van pop muziek, maar ik vroeg me best wel eens af of er hier ook zijn die naar helemaal andere dingen luisteren :D. Ikzelf ben vroeger lang een metal-fanaat geweest, en heb dan plots de bocht compleet omgeslagen en ben naar Jump- en hardstyle beginnen luisteren (en daar luister ik nu nog steeds erg vaak en graag naar).

Maar nu zit ik met die brandende vraag of ik de enige holebi ben die daar naar luistert of zijn er ook nog anderen? :D Op fuiven waar ze jump ofzo draaien, heb ik alleszins nog nooit iemand zien rondlopen waarvan ik kon zeggen: jep, dat is er ene! :P

*-TrojaansPaard-*
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Re: ook iemand in voor Jump? :D

Bericht door *-TrojaansPaard-* » 06 sep 2010 02:05

Ja, ik denk wel dat je een unicum bent. :)

Pingu
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Pingu » 06 sep 2010 19:59

no you're not alone!!!
ik luister daar ook naar en ben een trouwe Bassleader, Reverze , ... ganger :p
ik hou echt van die muziek om is goe op uit te gaan en mij helemaal uit te leven^^

khoor persoonlijk liever hardstyle hardcore en hardtrance dan jump en tek muziek butt till :D

B-Razz
New user
New user

Bericht door B-Razz » 06 sep 2010 22:55

Pingu schreef:no you're not alone!!!
ik luister daar ook naar en ben een trouwe Bassleader, Reverze , ... ganger :p
ik hou echt van die muziek om is goe op uit te gaan en mij helemaal uit te leven^^

khoor persoonlijk liever hardstyle hardcore en hardtrance dan jump en tek muziek butt till :D
ahh heerlijk, toch nog iemand :D nou jump- en hardstyle reken ik zowat voor hetzelfde :P en hardcore en hardtrance is ook iets wat ik altijd weet te appreciëren :D tof te weten dat ik toch niet de enige ben :D

SIG
New user
New user

Bericht door SIG » 07 sep 2010 01:06

lol gij denkt precies da wij allemaal hysterische meisjes zijn die beginnen te gillen als ze nog maar de naam lady gaga horen xD

Uhm ik heb de tijd van jump/hardstyle/... voorbij ( da was vooral toen ik 16-17 jaar was), ik kan daar wel nu nog naar luisteren als iemand anders da zou opzette maar ik denk niet dat ik dat spontaan zou opzette.
Ik moet wel zeggen dat ik Swedish House Mafia - One, echt wel een bangelijk nummer vin

B-Razz
New user
New user

Bericht door B-Razz » 08 sep 2010 18:34

SIG schreef:lol gij denkt precies da wij allemaal hysterische meisjes zijn die beginnen te gillen als ze nog maar de naam lady gaga horen xD

Uhm ik heb de tijd van jump/hardstyle/... voorbij ( da was vooral toen ik 16-17 jaar was), ik kan daar wel nu nog naar luisteren als iemand anders da zou opzette maar ik denk niet dat ik dat spontaan zou opzette.
Ik moet wel zeggen dat ik Swedish House Mafia - One, echt wel een bangelijk nummer vin
hahaha :D dat heb ik zeker niet willen beweren (hoewel, er zijn er echt wel die beginnen te gillen bij de naam: Gaga :P )

en dat nummertje vind ik net iets te soft :D

kavogreko
New user
New user

Bericht door kavogreko » 25 sep 2010 16:21

Hardcore en early rave... Zeker eens masters of hardcore doen :o

Maar ik hoor in elk genre wel iets dat ik goed vind en jump kan wel eens fijn zijn maar voor heel even dan!

Gesloten