Kiss me ~~

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
puppy_eyes
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Re: Kiss me ~~

Bericht door puppy_eyes » 22 jun 2011 21:47

Mn slechtste kus was met een meisje dak nog ni zo lang kende.. Ze stak zo direct haar tong zo in mn mond en twas ook zo een wasmachine type, ugh hatelijk... :-?

Mn beste kus was eigenlijk met mn ex vriendin (tja). Op vlak van kussen ware we eigenlijk allebei tzelfde waardoor het zalig was om te kussen met haar... ik was eraan verslaafd :p

RedRufio
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door RedRufio » 01 jul 2011 13:25

Slechtste kuservaring: een ex. Wasmachine op zwieren. Ieuw. Niet te verwonderen dat ik zo de behoefte had om andere mensen te kussen toen ik ermee samen was.

Beste kuservaring: maandagavond. blaarmeersen. ik heb nog nooit zo'n zachte lippen gevoeld. het was een mix van teder tongstrelen en ruiger speels bijten, af en toe heel hevig en dan terug lief en zacht. gelukkig zat ik neer, of ik was omver gevallen. Ik smolt er gewoon van :love:
Il vaut mieux avoir des remords que des regrets (Patrick Bruel)
JFK schreef: RedRufio = de All Stars-koning.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 01 jul 2011 18:48

zowiezo met een jongen zoenen is bah

nah, m'n ex-vriendin was me te slim af. ik wilde nog niet zoenen eigenlijk.
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 01 jul 2011 23:43

RedRufio schreef:Beste kuservaring: maandagavond. blaarmeersen. ik heb nog nooit zo'n zachte lippen gevoeld. het was een mix van teder tongstrelen en ruiger speels bijten, af en toe heel hevig en dan terug lief en zacht. gelukkig zat ik neer, of ik was omver gevallen. Ik smolt er gewoon van :love:
Hah, ik was ook aan de Blaarmeersen maandagavond. :P

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 02 jul 2011 14:07

Kuikentje schreef:zowiezo met een jongen zoenen is bah
ik vind dat ook. 8)

fender1995
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door fender1995 » 11 jul 2011 21:21

met een van dominicaanse republiek afkomstige,
spaans blooed,
spaanse furie
hmmm...
ma ik kus supergraag zacht en met liefde, van die natte kussen waar je helemaal by vol hangt, bah...
xxx

Kreamcake_
New user
New user

Bericht door Kreamcake_ » 20 jul 2011 22:44

Beste kuservaring ooit : na het in elkaars ogen gekeken te hebben, een paar woorden gewisseld te hebben, heel even met elkaar gedanst te hebben en elkaar nogmaals innig aangekeken te hebben kwam er de zaligste kus aller tijden = mijn hand lag rond haar middel, haar armen rond mijn hals, mijn andere hand naast haar lippen aan haar wang..onze neuzen kruisten elkaar, voorhoofden tegen elkaar, keken in elkaar ogen..plots werd het donker en voelden we elkaar zachte lippen voor iets meer dan 4 minuten. na die tijd keken we even naar elkaar..begonnen te lachen en kusten gezellig verder ^^. :love:

slechte kuservaring : op een 'zatte' avond op mijn 15 tijdens mijn 'net uit de kast'-tijd een jongen die dacht me te imponeren met een gezellige kus.. niet dus.. bah, vies :cry:
"Happiness comes in many forms..in the company of good friends, in the feeling you get when you make someone else's dream come true, or in the promise of hope renewed. It's okay to let yourself be happy because you never know how fleeting that happiness might be.

Gesloten