Frustraties, irritaties en ergernissen [VII]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
zottekeu
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VII]

Bericht door zottekeu » 08 sep 2010 15:39

Die stomme treinen altijd. Gisteren was ik een half uur te laat in de les. Gewoon dood leuk vertraging van den trein. Vandaag op de terug weg, gewoon men trein dood leuk afgeschaft. Dan heb ik maar een L trein genomen die later vertrekt. Toen ik die L trein nam en zat er op in kapellen. Moest deze trein toch een andere trein laten passeren(waardoor deze trein 10 min vertraging kreeg). Kwam die afgeschafte trein toch doodleuk voorbij gereden zekers.
life is like a song!!!just sing it!!

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 08 sep 2010 17:46

Winkels en instellingen die constant van openingsuren wijzigen. :-?

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 08 sep 2010 18:55

Sofie zoekt werk. En dan zit ik daar op die grote vacaturewebsites en weet ik niet eens welke sector aan te klikken. En bij diploma master geschiedenis komt systematisch 'geen vacatures beschikbaar'. 't Zal nog iets worden, 't zal nog iets worden.

(maar ik heb wel al een pakje sollicitatiebrieven die ik kan schrijven, hoewel die functies eigenlijk niet helemaal iets voor mij zijn, maar ik mag niet te kieskeurig zijn. En ik heb ook al een hoop spontane sollicitaties die ik wil gaan doen...)

Ik heb trouwens het werkstudent-idee overboord gegooid want ik kan meer verdienen als ik gewoon part-time ga werken, aangezien ik toch geen recht meer heb op een studietoelage. (anders ging het wel schoon zijn, twee dagen werken, een anderhalve dag les, en de rest gewoon op het gemak...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

pagadderke
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door pagadderke » 08 sep 2010 20:14

Echo schreef:Sofie zoekt werk. En dan zit ik daar op die grote vacaturewebsites en weet ik niet eens welke sector aan te klikken. En bij diploma master geschiedenis komt systematisch 'geen vacatures beschikbaar'. 't Zal nog iets worden, 't zal nog iets worden.

(maar ik heb wel al een pakje sollicitatiebrieven die ik kan schrijven, hoewel die functies eigenlijk niet helemaal iets voor mij zijn, maar ik mag niet te kieskeurig zijn. En ik heb ook al een hoop spontane sollicitaties die ik wil gaan doen...)

Ik heb trouwens het werkstudent-idee overboord gegooid want ik kan meer verdienen als ik gewoon part-time ga werken, aangezien ik toch geen recht meer heb op een studietoelage. (anders ging het wel schoon zijn, twee dagen werken, een anderhalve dag les, en de rest gewoon op het gemak...)
Succes Sofie,voordeel van een Master geschiedenis is wel dat er misschien geen specifieke vacatures zijn,maar dat je door het niveau van je opleiding in heel veel sectoren en heel veel mogelijke jobs kans maakt

Becco
Experienced user
Experienced user

Bericht door Becco » 08 sep 2010 20:41

Het is al langer aan het broeden, maar nu hangt het echt mijn keel uit.
1: Stop eens met het negeren van wat ik zeg/mail.
2: Stop met al dat achterbaks gekonkelfoes.
3: Stop met alleen uw eisen op het voorplan te stellen.
4: Stop gewoon. Ge zijt echt niet goed bezig.

Nog één mailtje niveau 2e kleuterklas en er vallen doden! Miljaar!
Minecraft. You are a cruel, cruel mistress.

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 08 sep 2010 20:46

Ik heb verdomme maar één klas Spaans (en dus geen fulltime), maar wel met 23 (!) cursisten. Maak daar dan toch 2 klassen van! :(
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 08 sep 2010 22:18

Ik heb nooit mijn thesisverslag gekregen, ondanks e-mails en de belofte dat het niet lang meer ging duren. :roll: En een jaar later er naar vragen is ook niet je dat, zeker omdat mijn promotor er niet meer werkt.

zap
Forum addict
Forum addict

Bericht door zap » 08 sep 2010 22:47

Verloren rijden (zonder GPS dus!) in volle spits tussen Brussel en Antwerpen ! :evil:

En van zodra ik mijn Facebook open, verspringt mijn toetsenbord op een Zweeds querty-bord dedju ! Dat heb ik dus niet gevraagd :x
Jag söker ett ord som innebär vem du är.

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 08 sep 2010 23:32

Echo schreef:Sofie zoekt werk. En dan zit ik daar op die grote vacaturewebsites en weet ik niet eens welke sector aan te klikken. En bij diploma master geschiedenis komt systematisch 'geen vacatures beschikbaar'. 't Zal nog iets worden, 't zal nog iets worden.

Welcome to the club :)
Je zit alvast in het juiste topic! Mijn teller staat op 43 brieven en 15 gesprekken.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 09 sep 2010 09:39

Djoelie schreef:[Je zit alvast in het juiste topic! Mijn teller staat op 43 brieven en 15 gesprekken.
Ik heb mss geen diploma van het hoger gehaald, maar ik ben toch blij met hoe snel ik werk vond.
Maandag beslissen dat je stopt met studeren en inschrijven in VDAB, woensdag naar 1 interimkantoor, donderdag een test in het kantoor, dan meteen doorgaan naar het bedrijf voor andere testen, en de maandag erop beginnen ^^

mijn frustratie: ik zal nooit een ochtendmens worden!

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 09 sep 2010 10:28

We hadden met de Chiro gepland dat we vanaf september het lokaaltje zouden opknappen, schilderen, inrichten...
We staan nu een grote week verwijderd van de eerste activiteit en de gemeente heeft nog NIETS gedaan zodat we de sleutel zouden krijgen! Er staat nog materiaal van het speelplein, dat eigenlijk eind augustus verhuisd had moeten zijn. De speelpleincoördinator heeft de sleutel nog niet afgegeven in de gemeente.
We mogen er ten vroegste dinsdag in! Dan hebben we amper vier dagen!!
Maar mevrouw vraagt nu wel mijn sleutel van de opslagplaats van het speelplein, ik moet die nu zo snel mogelijk afgeven. Euh? Gelijk oversteken? BITCH!

came deathless
Experienced user
Experienced user

Bericht door came deathless » 09 sep 2010 10:42

Sponsors die ons willen 'oplichten' als grote firma zijnde, want 'een kleine studentenclub komt toch nooit lawaai maken, ze hebben ons nog nodig...'

Als je X aantal GRATIS flessen beloofd, vrij te kiezen, moet je niet plots die flessen omzetten in X aantal flessen vuile prémixmojito die geen kat wil drinken, écht niet !

* :kots: *
"Let me explore ! (ver)scheurkalender

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 09 sep 2010 11:06

Maarten schreef:
Djoelie schreef:[Je zit alvast in het juiste topic! Mijn teller staat op 43 brieven en 15 gesprekken.
Ik heb mss geen diploma van het hoger gehaald, maar ik ben toch blij met hoe snel ik werk vond.
Maandag beslissen dat je stopt met studeren en inschrijven in VDAB, woensdag naar 1 interimkantoor, donderdag een test in het kantoor, dan meteen doorgaan naar het bedrijf voor andere testen, en de maandag erop beginnen ^^
Als ik gewoon rondkijk, hebben ze overal mensen nodig die niets van opleiding hebben gehad. Ik kon direct beginnen in de Subway, een andere plaats waar ik gesolliciteerd had, had ook al gebeld of ik toch niet kon komen, ... Het verbaasde mij ook. Als je écht wilt werken, is er werk. Zeker. Maar werk naar je diploma, dat is iets helemaal anders...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 09 sep 2010 11:30

Echo schreef:
Maarten schreef:
Als ik gewoon rondkijk, hebben ze overal mensen nodig die niets van opleiding hebben gehad. Ik kon direct beginnen in de Subway, een andere plaats waar ik gesolliciteerd had, had ook al gebeld of ik toch niet kon komen, ... Het verbaasde mij ook. Als je écht wilt werken, is er werk. Zeker. Maar werk naar je diploma, dat is iets helemaal anders...
Idd, dat hoor ik vaker, met een diploma is het vaak moeilijker, wat eigenlijk oneerlijk is...

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 09 sep 2010 11:33

Zelfde reden van frustratie als gisteren :evil:
Dan sta je vroeg op voor iets dat zijn openingsuren heeft gewijzigd. :evil:

AZERTYUIOP

Bericht door AZERTYUIOP » 09 sep 2010 11:37

AGE-411 schreef:Zelfde reden van frustratie als gisteren :evil:
sta dan minder vroeg op? Als je overdag toch niets te doen hebt, dan kan je gerust wat later gaan he :)

AGE-411
Forum addict
Forum addict

Bericht door AGE-411 » 09 sep 2010 12:49

Maarten schreef:
AGE-411 schreef:Zelfde reden van frustratie als gisteren :evil:
sta dan minder vroeg op? Als je overdag toch niets te doen hebt, dan kan je gerust wat later gaan he :)
Ge kent mijn moeder niet hé ... :-?

Aquarius

Bericht door Aquarius » 09 sep 2010 14:13

Ik ben zo'n dwaas en toppunt is dat ik er zelf nog voor kies ook soms...

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 09 sep 2010 15:03

K ging met mn buddy afspreken vandaag, en ze is 't lijk gewoon vergeten.

Hurt
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

appelfien

Bericht door appelfien » 09 sep 2010 15:33

Ik wil een tienrittenkaart kopen voor het filmfestival en dat gaat enkel als je visa of mastercard hebt :( Geen maand gratis de krant dus. Oneerlijk.

Gesloten