Frustraties, irritaties en ergernissen [VII]

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
kinderknieën
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [VII]

Bericht door kinderknieën » 29 aug 2010 14:52

Het is onmogelijk om het perfecte paar botten te vinden. Oké, eigenlijk heb ik er al waarop ik verliefd ben, maar die zijn twee maten te groot en hebben twee paar sokken én een inlegzooltje nodig. Dat is een beetje gênant, eigenlijk. Maar ze waren tweedehands (en dus het enige paar), ik had geen keuze.
Nu wil ik botten die passen. Ik ben al weken op zoek. Ofwel zijn ze lelijk ofwel kosten ze rond de 500 euro en dat heb ik niet. Argh, en waarom maakt Cos altijd ontzettend mooie enkellaarsjes voor mannen en niet voor vrouwen? Had ik maar niet zo'n kleine loservoeten.

En het is al bijna drie uur en ik deed nog niks, hoewel ik mezelf had beloofd vandaag minstens één nieuwe pagina voor m'n strip te maken. Blijkbaar heb ik ook kleine loserhanden of zoiets.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Silas

Bericht door Silas » 29 aug 2010 17:46

Nieuwe deo gekocht, en blijkbaar bijt dat gewoon de kleur uit mijn t-shirt :o :(
Bij deze dus: Koop geen deo van Gillette! :wink:

(en ja, het was wel degelijk deo en geen scheerschuim ofzo :roll: :P )

Djoelie
Experienced user
Experienced user

Bericht door Djoelie » 29 aug 2010 20:40

Het is koud vandaag! Herfstachtig weer in augustus is echt wel veel te vroeg!

JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 aug 2010 20:49

Ik haat familie-etentjes waar je als enige single aan tafel zit. :evil:

En ik haat nog veel meer die debiele commentaren. :kots:
Laatst gewijzigd door JFK op 29 aug 2010 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Fluctuat nec mergitur

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 29 aug 2010 20:56

JFK schreef:Ik haat familie-etentjes waar je als enge single aan tafel zit. :evil:

tmoet idd erg zijn om de enige creapy dude te zijn :p
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 aug 2010 21:02

mial schreef:
JFK schreef:Ik haat familie-etentjes waar je als enge single aan tafel zit. :evil:

tmoet idd erg zijn om de enige creapy dude te zijn :p
Shit. De Champagne begint te werken.

Soms zou je je na een tijdje wel een creap beginnen voelen met al dat gevoos van koppeltjes rondom je.

:evil:
Fluctuat nec mergitur

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 30 aug 2010 00:41

Het is half een, morgen moet ik om kwart voor zeven opstaan, en ik heb dit weekend bitterweinig geslapen. En nu - ik ben nochtans moe genoeg - kan ik niet in slaap vallen. Morgen eerste werkdag en ik zit me compleet suf te piekeren over het hele werkstudent-statuut. Belastingen, ten laste zijn van m'n ouders, bedrijfsvoorheffing, vakantiegeld, maximum aantal uren en netto-loon. :roll: En ik raak er echt niet aan uit.

Iemand die mij toevallig kan helpen? De bedoeling is dat ik zoveel mogelijk geld verdien (aja!) en toch nog ten laste van mijn ouders kan blijven en dat ik zo ondertussen zo weinig mogelijk belastingen moet betalen (of vakantiegeld, ook al kan je dat terugvorderen, maar ik zou dat liever niet doen omdat ik m'n centjes echt goed zal kunnen gebruiken het komende jaar). Iemand een idee wat voor soort contract ik dan moet tekenen? (toch een studentencontract of een gewoon arbeidscontract?) En hoeveel ik dan netto maximaal mag verdienen? En wanneer er dan wel of niet RSZ wordt afgetrokken?

(en het is ook weer typisch dat ik me daar nu pas zorgen begin over te maken...)

En dit is echt echt echt geen leuke maand. Ik had mij september helemaal anders voorgesteld. Mooier weer, op reis met het lief, al verhuisd naar Antwerpen, in spannende afwachting van de nieuwe opleiding, nieuwe mensen, nieuwe stad, een beetje zoals toen ik mij voelde tussen het zesde middelbaar en eerste bachelor. Vol afwachting. Nu ben ik gewoon gestresseerd en emotioneel, en heb ik het gevoel dat ik beter gewoon in Gent was gebleven, in een vertrouwde omgeving. Maar nee, Sof voelde haar zelfzeker genoeg om iets helemaal nieuws te proberen. :(

En ik moet slapen! Want ik wil het morgen niet verprutsen, anders kan ik al fluiten naar het geld dat ik nodig ga hebben om in oktober mijn huur te betalen.

real life sucks

En ook, ik heb het gevoel dat ik het afgelopen jaar in een bubbel heb geleefd, dat ik precies ongenaakbaar was, dat niets mij echt kon treffen. Of eerder misschien dat ik een soort olifantenhuid had gekregen, tegen alles kon, omdat ik zo gelukkig was. En nu komen alle slechte dingen precies samen in één maand tijd. Ik wou zelfs dat ik nu gewoon weer aan mijn thesis kon schrijven...

[en NU stop ik met zagen. Voilà].
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Glamourgirl_10
Senior user
Senior user

Bericht door Glamourgirl_10 » 30 aug 2010 10:43

Echo schreef:
Spoiler! :
Het is half een, morgen moet ik om kwart voor zeven opstaan, en ik heb dit weekend bitterweinig geslapen. En nu - ik ben nochtans moe genoeg - kan ik niet in slaap vallen. Morgen eerste werkdag en ik zit me compleet suf te piekeren over het hele werkstudent-statuut. Belastingen, ten laste zijn van m'n ouders, bedrijfsvoorheffing, vakantiegeld, maximum aantal uren en netto-loon. :roll: En ik raak er echt niet aan uit.

Iemand die mij toevallig kan helpen? De bedoeling is dat ik zoveel mogelijk geld verdien (aja!) en toch nog ten laste van mijn ouders kan blijven en dat ik zo ondertussen zo weinig mogelijk belastingen moet betalen (of vakantiegeld, ook al kan je dat terugvorderen, maar ik zou dat liever niet doen omdat ik m'n centjes echt goed zal kunnen gebruiken het komende jaar). Iemand een idee wat voor soort contract ik dan moet tekenen? (toch een studentencontract of een gewoon arbeidscontract?) En hoeveel ik dan netto maximaal mag verdienen? En wanneer er dan wel of niet RSZ wordt afgetrokken?

(en het is ook weer typisch dat ik me daar nu pas zorgen begin over te maken...)

En dit is echt echt echt geen leuke maand. Ik had mij september helemaal anders voorgesteld. Mooier weer, op reis met het lief, al verhuisd naar Antwerpen, in spannende afwachting van de nieuwe opleiding, nieuwe mensen, nieuwe stad, een beetje zoals toen ik mij voelde tussen het zesde middelbaar en eerste bachelor. Vol afwachting. Nu ben ik gewoon gestresseerd en emotioneel, en heb ik het gevoel dat ik beter gewoon in Gent was gebleven, in een vertrouwde omgeving. Maar nee, Sof voelde haar zelfzeker genoeg om iets helemaal nieuws te proberen. :(

En ik moet slapen! Want ik wil het morgen niet verprutsen, anders kan ik al fluiten naar het geld dat ik nodig ga hebben om in oktober mijn huur te betalen.

real life sucks

En ook, ik heb het gevoel dat ik het afgelopen jaar in een bubbel heb geleefd, dat ik precies ongenaakbaar was, dat niets mij echt kon treffen. Of eerder misschien dat ik een soort olifantenhuid had gekregen, tegen alles kon, omdat ik zo gelukkig was. En nu komen alle slechte dingen precies samen in één maand tijd. Ik wou zelfs dat ik nu gewoon weer aan mijn thesis kon schrijven...

[en NU stop ik met zagen. Voilà].
Ivm met vakantiejob kan ik je niet echt verderhelpen, maar de rest komt wel in orde Echo! In zo'n overgangsperiodes komt soms alles samen, maar die gaan ook voorbij je zult wel zien! En het is altijd makkelijker in de vertrouwde omgeving te blijven waar je bent, maar verandering brengt bijna altijd veel meer op. Het is wel een sprong in het donker meestal, maar dat hoort erbij.

Maargoe, ik snap je gevoel. :hugs:
We gaan oh we gaan naar daar
waar het wilde bloed stroomt

Aquarius

Bericht door Aquarius » 30 aug 2010 10:52

M'n moeder heeft echt geen chance...nu ze een lief heeft blijkt hij longkanker te hebben en nog maar enkele maanden te leven te hebben :(

Ik ken hem dan maar weinig (hij zal nooit mijn vader vervangen) maar hij was toch best aardig en beetje cool. Best kut.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 30 aug 2010 12:54

Gans de vakantie bijna niets te doen hebben. En nu ik weg wil gaan, begint mijn vakantiejob woensdag :(

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 30 aug 2010 13:12

zie gemoedstoestandstopic, en mezelf
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Silas

Bericht door Silas » 30 aug 2010 15:45

Sommige mensen zouden zich beter eens met hun eigen zaken bemoeien, en zeker geen veronderstellingen maken op basis van een half woord :roll:

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 30 aug 2010 15:53

Vergeleken met hoe Echo en Aquarius zich nu moeten voelen kan ik eigenlijk helemaal niet klagen. Ook al gaan de volgende weken heel druk worden en betreed ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe en onzekere fase in mijn bestaan.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Hanneke

Bericht door Hanneke » 30 aug 2010 17:26

Angst.
Morgen.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 31 aug 2010 12:18

Ik heb het gevoel dat iedereen klaar is met de herexamens en ik eindig pas 8(!) september das nog een hele week van sociaal isolement :(
En mijn studies zijn dit jaar een puinhoop geworden en het is te laat om het nog te verbeteren, en ik schaam me daarvoor
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 31 aug 2010 12:30

Gasquet schreef:Ik heb het gevoel dat iedereen klaar is met de herexamens en ik eindig pas 8(!) september das nog een hele week van sociaal isolement :(
En mijn studies zijn dit jaar een puinhoop geworden en het is te laat om het nog te verbeteren, en ik schaam me daarvoor
11 september :)
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 31 aug 2010 12:37

miss fraise schreef:
Gasquet schreef:Ik heb het gevoel dat iedereen klaar is met de herexamens en ik eindig pas 8(!) september das nog een hele week van sociaal isolement :(
9/11 ! :o

(kleine) ergernis: mijn rechterknie en rechterpols laten me oud voelen
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 31 aug 2010 12:48

tsjieptsjieptsjiep schreef:
miss fraise schreef:
9/11 ! :o

(kleine) ergernis: mijn rechterknie en rechterpols laten me oud voelen
Inderdaad 9/11, maar misschien wordt dat wel mijn geluksdag. :)
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 31 aug 2010 17:58

Mijn herexamens zijn verzet, waardoor ik vrijdag op hetzelfde moment zowel engels als ethiek moet doen! Stuur dan een mailtje naar naar beide docenten, de een wil niet veranderen en de ander antwoord niet :-? Dan maar mailtje naar de ombuds, antwoord: Je moet dat zelf maar oplossen.
Tja ... ?! Nu weet ik het ook niet meer!
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 31 aug 2010 18:45

mattijs487 schreef:Mijn herexamens zijn verzet, waardoor ik vrijdag op hetzelfde moment zowel engels als ethiek moet doen! Stuur dan een mailtje naar naar beide docenten, de een wil niet veranderen en de ander antwoord niet :-? Dan maar mailtje naar de ombuds, antwoord: Je moet dat zelf maar oplossen.
Tja ... ?! Nu weet ik het ook niet meer!
:supersad:
:hugs:

Komaan Mattijsboy, ga er voor. Diep inademen (en ook terug uit) en knallen!
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Gesloten