Welke forummer(s) heb je gezien, en waar voor het eerst?I

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Lieske Lieske
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Welke forummer(s) heb je gezien, en waar voor het eerst?I

Bericht door Lieske Lieske » 15 dec 2010 23:13

biebel schreef:
appelfien schreef:Haha, ik wist inderdaad wie jij was. Maar ik ben niet het soort persoon dat dan zegt "Hé Lieske Lieske, ik ben appelfien. Ge weet wel, van opt 't forum."
Bovendien ben ik daar veel te verlegen voor ook.
Ah, zo heb ik nochtans yoti eens aangesproken bij VG. Ik vraag me nog steeds af of dat niet een beetje vreemd overkwam, maar goed. ^^
Mja, ze heeft een goede reden hé! Verlegen zijn enzo..
Maar wat ben jij flink! Ik doe dat ook niet vaak, hoor. Soms wil ik echt wel maar toch doe ik het niet en dan voel ik me achteraf zo stom. Ik durf soms zelfs heel ongeïnteresseerd overkomen en dat terwijl ik die persoon eigenlijk echt wel leren kennen wil.
Maar bij tijds gaat dat over. :D
De enige ware reis is niet het streven naar vernieuwing maar het hebben van andere ogen.

Diejenige, die sie gerettet hat, liebt sie..

Wikkel me warm in een dekentje van woorden (Sanne)

Pooky
Forum addict
Forum addict

Bericht door Pooky » 16 dec 2010 01:18

Galione schreef:
unlivingsava schreef:vermoedelijk pak forummers gezien op de Plan-B winterefteling van gisteren :D ma gezien ik zo goed ben in namen onthouden en hun forumnamen ni ken, euh ja :D srr, weetk ni wie :D (schaam op mij :D )
Aha! Dus gij zijt ook een Plan B'erke nu. :-) Gisteren kon ik er echt niet bij zijn, maar ik hoop dat de volgende activiteit me wél lukt. Jij trouwens een idee wanneer die is?
En ik moet u ontgoochelen, veel Plan B'erkes zijn er hier niet op het forum. Een paar, ja, maar zeker niet "een pak". :wink:
Er zijn er een paar ja, zoals Aiko, Fredo en Keyser Soze :)
Laatst gewijzigd door Pooky op 16 dec 2010 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Being a grammar nazi is the lowest form of criticism,
expression is free, in any language of the whole wide world.
...You understand it enough to post a reply,
don't try to feel better than the rest of the world at the expense of someone's linguistics.

Just be better.

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 16 dec 2010 10:29

frrr schreef:Kukumeisje (sorry ik ben te lui om je naam op te zoeken) op de Politeia-fuif.

Sorry dat ik geen hallo heb komen zeggen, maar al m'n vrienden waren mee en dan moet ik een hele uitleg verzinnen vanwaar ik je ken en ik was even inspiratieloos ("ik ken ze van een forum" klinkt zo euh ja stom). :wink:
Een briefje he :wink: Maar eigenlijk heb ik geen idee wie jij bent en nu ben ik dus wel nieuwsgierig :D

OT: ik zag sistje op diezelfde politeiafuif.
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 19 dec 2010 09:36

Ik zag gisteren, deze nacht, veel te veel mensen :P , maar een greep uit het aanbod. lief klein engetje, die ik nu trouwens ook zie :P. TVH_ , springbal, heftruk, hanneke, tijmen, stars85, Lieske Lieske (die sprak ik niet), The_future, funky, Becco, Zupi, miss fraise, matthijs487, twijfelaar1987, Galione, Ms. Nobody, Appelfien, Kryoliet, yoti, Margaux, echo, ...
Onzen wasmachien was er ook, miele!
Kan het zijn dat ik zwaluw ook zag?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Ms Nobody.
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ms Nobody. » 19 dec 2010 12:47

Ik zag Disco Trut op Spunk en toen kreeg ik rode verf in mijn gezicht. Later kreeg ik ook nog zwarte verf.

biebel
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door biebel » 19 dec 2010 13:59

Ook op spunk: enkele mensen die ik wel al eerder zag, maar nu zowat voor het eerst gesproken heb enal. Margaux bij de voorbereiding, en TVH en The_future achteraf, op mijn appartement ^^

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 19 dec 2010 15:59

Ms Nobody. schreef:Ik zag Disco Trut op Spunk en toen kreeg ik rode verf in mijn gezicht. Later kreeg ik ook nog zwarte verf.
En ik zag u en Disco Trut maar jij was verlegen :P

mial
Forum addict
Forum addict

Bericht door mial » 19 dec 2010 16:38

Mensen tegen wie ik praatte: becco, came deathless, biebel, springbal, galimatias, spinaziepasta, disco trut (eindelijk) en pampam. En een hallo aan tsjieptsjieptsjiep, delta en Jonathan.
La vida no es esperar a que pase la tormenta, es aprender a bailar bajo la lluvia

overal schoonheid. en stijl en liefde en goeie smaak en goesting... maar vooral hier bij jou...

all is chill, zen and unicorns

zwaluw
Regular user
Regular user

Bericht door zwaluw » 19 dec 2010 16:48

mei_meisje schreef:Ik zag gisteren, deze nacht, veel te veel mensen :P , maar een greep uit het aanbod. lief klein engetje, die ik nu trouwens ook zie :P. TVH_ , springbal, heftruk, hanneke, tijmen, stars85, Lieske Lieske (die sprak ik niet), The_future, funky, Becco, Zupi, miss fraise, matthijs487, twijfelaar1987, Galione, Ms. Nobody, Appelfien, Kryoliet, yoti, Margaux, echo, ...
Inderdaad, ik heb jou ook gezien maar niet van dichtbij denk ik. Volgende keer dan maar, op vg ofzo. Ik zag ook alle mensen hierboven, maar ik moet een beetje beter leren jongens te onthouden.
Ik zag ook Nomeis. Ik denk dat hij later aan de bar nog eens 'dag K.' zei en dat vond ik leuk maar toen twijfelde ik ineens en zei niet 'dag Nomeis'. Was jij het?

Endalaust
Experienced user
Experienced user

Bericht door Endalaust » 19 dec 2010 16:55

Ik zag en sprak met Lieske Lieske en Groenwolkje gisteren. Ik denk ook een hallo gezegd te hebben tegen Echo, die eerst dacht dat ik Raf heette. :D Ik zag ook heel wat andere forummers passeren, maar die herkende ik enkel van foto's.
IS HAVE GOOD TITTY

-Gas, Hete Kussen uit Salou

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 19 dec 2010 16:59

zwaluw schreef:
mei_meisje schreef:Ik zag gisteren, deze nacht, veel te veel mensen :P , maar een greep uit het aanbod. lief klein engetje, die ik nu trouwens ook zie :P. TVH_ , springbal, heftruk, hanneke, tijmen, stars85, Lieske Lieske (die sprak ik niet), The_future, funky, Becco, Zupi, miss fraise, matthijs487, twijfelaar1987, Galione, Ms. Nobody, Appelfien, Kryoliet, yoti, Margaux, echo, ...
Inderdaad, ik heb jou ook gezien maar niet van dichtbij denk ik. Volgende keer dan maar, op vg ofzo. Ik zag ook alle mensen hierboven, maar ik moet een beetje beter leren jongens te onthouden.
Ik zag ook Nomeis. Ik denk dat hij later aan de bar nog eens 'dag K.' zei en dat vond ik leuk maar toen twijfelde ik ineens en zei niet 'dag Nomeis'. Was jij het?
Op een vg kan en mag wel. :)

@ andere mensen, ik was het meisje in het roze (eerder fuchsia).
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Mr Johansson
Senior user
Senior user

Bericht door Mr Johansson » 19 dec 2010 17:01

piemelkop schreef:
Ms Nobody. schreef:Ik zag Disco Trut op Spunk en toen kreeg ik rode verf in mijn gezicht. Later kreeg ik ook nog zwarte verf.
En ik zag u en Disco Trut maar jij was verlegen :P
Ms Nobody verlegen?? Don't think so. Allez, ik was er niet bij denk ik, dus misschien had ze toch zo'n uitzonderlijk verlegen moment... Ik zag u ook trouwens, maar om de één of andere reden heb ik niets komen zeggen en vice versa. :)

OT: ik zag massa's mensen terug, en leerde er een paar nieuwe kennen, waaronder ook een leuke forummer: Disco Trut, at last! (Ze past ook echt perfect bij haar wederhelft vind ik)

Sanibel
Regular user
Regular user

Bericht door Sanibel » 19 dec 2010 17:26

Ik zag (voor het eerst) en zei twee woorden tegen Discotrut (en ik was duidelijk niet de enige :P ) en Ms. Nobody.
En ik spotte yoti, TVH_ en zwaluw.
"Je voudrais bien être ton visage"

nomeis

Bericht door nomeis » 19 dec 2010 17:39

ik zag dus Zwaluw (ik weet niet meer of ik ook hallo K. zei aan de bar, maar het zou wel kunnen), Ms Nobody en Hanneke voor het eerst. Ms Nobody heeft trouwens een fantastisch talent. Amai

En Yoti werd me aangewezen.

TVH_
Senior user
Senior user

Bericht door TVH_ » 19 dec 2010 17:45

Vrij nieuwe mensen: The_future net iets langer dan vorige week deze keer :p & nog wat andere forummers als biebel, springbal, Zupi en delta en andere, maar ik ben barslecht in namen en ook in gezichten onthouden dus bij deze nog een keer een oproep: me gwn roepen als ge mij ziet :p
Laatst gewijzigd door TVH_ op 19 dec 2010 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
"Cetero censeo birrum bibendum esse..."

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 19 dec 2010 17:47

even denken, Mei_Meisje, Jonathan_VG, Delta., Future, Mattijs en Deidara, Miss Freize, Rufio, Pampam, Darwin, Twijfelaar, Echo, Mial (die naast Came Deatless schattig klein leek), Sanibel en Piemeltjen, Miss Nobody dacht ik, Heftruck (hilarische gesprekken op de trap eigenlijk :D ) Mister Johansson, Biebel, TVH, Yoti, TsjiepTjiep en Sjwazi, Glamour girl, Galimonstertje, Ik denk ook Nomeis op het einde even gezien te hebben. En Galione natuurlijk :greenthing:

Blijkbaar heb ik de allmighty Disco Trut gemist :(
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Zupi
Vader Abt

Bericht door Zupi » 19 dec 2010 18:13

Euh, veel volk gezien! :D

Voor het eerst gezien en gesproken: mattijs487, lief_klein_engeltje, TVH, yoti, heftruck, ... :)

Heftruck
Experienced user
Experienced user

Bericht door Heftruck » 19 dec 2010 18:59

Heel wat leuke mensen, maar Disco Trut weeral gemist. :( :(
[Heftruck is] brutaal, niet constructief, onrespectvol, agressief, redeneert zonder empathie en overduidelijk met slechte intenties. - De Paus

twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door twijfelaar1987 » 19 dec 2010 21:35

Ik zag vannacht heel wat gekend volk: Darwin, Miss Fraise, Galione, Zupi, RedRufio (en zijn vlam), Springbal, The_future, Ms Nobody, Pampam, JFK, Echo, Sjwazi, Kippetje, Mr Johansson, TVH_, Yoti, Frrr, Lieske Lieske, mei_meisje, JonathanVG, Tijmen, Stars85, Hanneke en Mattijs487.

en voor het eerst Delta, Heftruck en Lief_klein_engeltje.
Springbal schreef: Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!
I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows

Hanneke

Bericht door Hanneke » 19 dec 2010 22:06

Net als zovelen heel wat mensen teruggezien en gesproken. Ik ben een te lui mens om me bezig te houden met lijstjes en ga er vanuit dat zij weten dat het ik het allemaal heel erg leuk vond!
Daarnaast onder andere eindelijk een klein praatje kunnen maken met Lieske Lieske en Sibel, een fijne ontmoeting :wink:
Laatst gewijzigd door Hanneke op 20 dec 2010 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten