Spelen ze verstoppertje in Antwerpen?

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
zottekeu
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Spelen ze verstoppertje in Antwerpen?

Bericht door zottekeu » 18 aug 2010 18:53

Nee wij spelen geen verstoppertje dat denk ik toch niet :P . Nu ja op die leeftijd dacht ik dat ook dat ik de enige homo was van noord Antwerpen, maar ondertussen leer je wel wat mensen kennen uit stad en omstreken, via verschillende kanalen: D club, chatten, enig verschil (al ben ik er zelf nog nooit niet geweest) enz...Je hebt nog tijd he de meeste mensen van je leeftijd zitten nog in de kast enz..
life is like a song!!!just sing it!!

Laat nooit iemand je vertellen(en of wijsmaken) dat je iets niet kunt bereiken. Want dan ga ik zeggen dat je het wel kunt bereiken!!!!!

badgirls24
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: Spelen ze verstoppertje in Antwerpen?

Bericht door badgirls24 » 18 aug 2010 23:30

zottekeu schreef:Nee wij spelen geen verstoppertje dat denk ik toch niet :P . Nu ja op die leeftijd dacht ik dat ook dat ik de enige homo was van noord Antwerpen, maar ondertussen leer je wel wat mensen kennen uit stad en omstreken, via verschillende kanalen: D club, chatten, enig verschil (al ben ik er zelf nog nooit niet geweest) enz...Je hebt nog tijd he de meeste mensen van je leeftijd zitten nog in de kast enz..

Die f**king kleerkast :p Spijtig is het wel!
Respect quote's:
Spoiler! :
Mchll schreef:Alles komt uiteindelijk wel goed, en of je nu hetero, homo, bi, lesbisch.. eender wat bent.. Als je je maar goed voelt bij wie je samen bent.. Die 'stempel' maakt het verschil niet hoor..
AGE-411 schreef: Je bent hetero en je zegt dat je 'helaas' geen holebi bent? :o
Wou je dan bi of homo zijn mss? :o
Appleheadcat schreef:Ik ben eigenlijk wel een fan van jou, badgirls24. :rock:

Gesloten